Njaa... Bättre än de senaste, men fortfarande ganska trött. Detta avsnitt har de ju dessutom gjort för att alla hard core South Park-fans ska överanalysera. Nej, bättre kan dom, och om det inte blir bättre snart kommer jag att sluta se på skiten, man blir ju ändå bara besviken, då är det lika bra att se på de äldre mer kvalitativa avsnitten.
Vet inte, avsnittet hade sina godbitar men så här ska man inte göra ett "return of" avsnitt. Efter en lång paus skulle det ha passat bättre med ett typiskt avsnitt.
Detta avsnitt har de ju dessutom gjort för att alla hard core South Park-fans ska överanalysera. Nej, bättre kan dom, och om det inte blir bättre snart kommer jag att sluta se på skiten, man blir ju ändå bara besviken, då är det lika bra att se på de äldre mer kvalitativa avsnitten.
Håller med. Allt är så jävla överdrivet om man jämför med de gamla goda avsnitten.. ett dåligt försök att få oss att skratta? Inga nya avsnitt för mig innan man minns South Park som skit (Börjar kanske bli som Stan )
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!