2007-03-15, 13:45
Medlem
Har senaste kommit ut n?
Citera
2007-03-15, 14:17
Medlem
Japp! South.Park.S11E02.DSR.XviD-NoTV
Citera
2007-03-15, 17:16
Medlem
Maeglins avatar
JA den var rolig!! Men inte p samma stt som jag trodde att det skulle vara. terigen lades tyngdpunkt p att sprida budskap istllet fr att utstta Butters fr penibla situationer. Dock s rddades allt av Cartman.
Citera
2007-03-15, 17:29
Medlem
NirvanAs avatar
Cartman skn HAHHAHA...
Citera
2007-03-15, 17:32
Medlem
kvittot87s avatar
Avsnittet var ganska kul, bttre n det frra iaf. Men det knns dock som n s lnge i denna ssong s verdriver de Cartman lite fr mycket, han knns som han brjar bli som Homer blev efter ssong 12 i Simpsons allts att allting verdrivs, det knns inte "naturligt" lngre. Fick tv goa skratt frn det hr avsnittet och det ena var nr Cartman hade en verraskning fr Butters och nr han berttade hemligheten fr sin mor.

Betyg 7/10
Citera
2007-03-15, 18:32
Medlem
NirvanAs avatar
Judeskmten var i detta avsnitt top-notch ocks! HAHAH
Citera
2007-03-15, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvittot87
Avsnittet var ganska kul, bttre n det frra iaf. Men det knns dock som n s lnge i denna ssong s verdriver de Cartman lite fr mycket, han knns som han brjar bli som Homer blev efter ssong 12 i Simpsons allts att allting verdrivs, det knns inte "naturligt" lngre. Fick tv goa skratt frn det hr avsnittet och det ena var nr Cartman hade en verraskning fr Butters och nr han berttade hemligheten fr sin mor.

Betyg 7/10

Hller med, nu r han s verdriven att han ltt kan frlora sin charm snart. Tycker bttre om nr han var lurig som fan, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte skrattade som om jag blev kittlad under ftterna av en fjder nr Cartman skulle "reversa" sin handling. Fr hoppas han blir lite tillbakadragen i fortsttningen fr att senare chockera som i "Scott Tenorman must die"
Citera
2007-03-15, 20:14
Medlem
Newis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvittot87
Men det knns dock som n s lnge i denna ssong s verdriver de Cartman lite fr mycket

Precis vad jag tnkte nr jag sg det hr avsnittet. Jag tycker fr vrigt att det var ett ganska tamt avsnitt, om sanningen ska fram.
Citera
2007-03-15, 20:17
Medlem
NirvanAs avatar
Vad "verdriver" cartman? Hur vill ni att han ska vara... Mig veterligen har han inte frndrats mycket alls... Menar ni att han gr mer extrema saker nu? Ni vill att han ska vara mer annonym och sen helt pltsligt gra ett "scott tenorman must die" avsnitt? :P
Citera
2007-03-16, 00:40
Medlem
Newis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad "verdriver" cartman? Hur vill ni att han ska vara... Mig veterligen har han inte frndrats mycket alls... Menar ni att han gr mer extrema saker nu? Ni vill att han ska vara mer annonym och sen helt pltsligt gra ett "scott tenorman must die" avsnitt? :P

Jag vet inte riktigt, men jag tycker mest det var ett jvla gormande p honom genom hela avsnittet.
Citera
2007-03-16, 01:46
Medlem
indulgences avatar
Bra avsnitt hller med nn som skrev 7/10. Det var ngonting med det hr som jag inte gillade vantligtvis brukar folk hr i huset undra vad fan jag garvar t nr jag ser south park. Idag kanske jag skrattade hgt 3 gnger bara, rtt lamt fr att va sp. Tyckte frra avsnittet var lite bttre om jag ska va rlig. S jvla kul nr butters farsa kom in dock!
Citera
2007-03-16, 02:19
Bannlyst
Har blivit vldigt mnga moralavsnitt, jag skulle vilja se lite karaktrsutveckling, har inte varit det p aslnge. Tnk om Cartman skulle brja utvecklas till bg, att han fortstter f homo-ideer, skulle kunna ge ntt iaf.

Frvrigt tyckte jag det var ett jvligt roligt avsnitt(Kenny med: "Thats totaly fucking gay!" xD ), men som med mnga andra p senaretid saknade det det dr lilla extra som jag tycker deffinerar Stone & Parker.
Brjar f funderingar kring ifall de har dragit sig tillbaka lite frn sjlva skrivandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in