Jag orkar knappt vnta i tio timmar p nsta avsnitt.
Butters skickas, efter Cartmans handlingar, till ett kristet lger d han frmodas uppvisa homosexuella tendenser.
Butters will pray the gay away.
I mitt tycke r Butters den roligaste karaktren i serien och jag r medveten om att det r ett starkt pstende men;
Butters r naiv och hjlpls. Hans sinnesbild och hans sjlvuppfattning r starkt prglad av hans vilja att vara en god mnniska och alla tillmtes. Ironi r den diametrala motsatsen till Butters subjektiva personlighet och de gnger han konfronterats mot Cartman, och de resultat som dessa mten manifesterar har ftt mig att vrida mig av skratt.
Ett typexempel r nr Butters och Cartman fr fr sig att den senare r en osalig ande. Den godtrogne Butters r rlig mot sina frldrar och frklarar fr dem att han pltsligt kan se dda mnniskor. Butters skickas till hjrnskrynklare, och som en del i "terapin" spnns denne fast i en anordning vars syfte r att penetrera honom analt. Frldrarna och lkaren betraktar frloppet via ett inglasat sidorum.
Precis innan Butters penetreras s begr han en verslagshandling av ren rdsla. Han brjar sjunga p sin ppel-lt.
Jag klarar inte av den scenen. Det r ngot med Butters d som fr mig att skratta s mycket s jag fr fysiskt ont. Och inatt r det dags igen.
Undrar om Butters kommer att trivas med de andra lgerdeltagarna?