2007-03-12, 14:02
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morpher
This Week on South Park: "With Apologies to Jesse Jackson"
The “N” bomb hits South Park and Cartman fights a midget.

Frvarnar om ytterligare ett lngtrkigt "bertta vad vi tycker om saker-avsnitt" med en liten dlig sidostory som ett klumpigt frsk att maskera det

Word.
Citera
2007-03-14, 17:09
Medlem
Maeglins avatar
Jag orkar knappt vnta i tio timmar p nsta avsnitt.

Butters skickas, efter Cartmans handlingar, till ett kristet lger d han frmodas uppvisa homosexuella tendenser. Butters will pray the gay away.

I mitt tycke r Butters den roligaste karaktren i serien och jag r medveten om att det r ett starkt pstende men;

Butters r naiv och hjlpls. Hans sinnesbild och hans sjlvuppfattning r starkt prglad av hans vilja att vara en god mnniska och alla tillmtes. Ironi r den diametrala motsatsen till Butters subjektiva personlighet och de gnger han konfronterats mot Cartman, och de resultat som dessa mten manifesterar har ftt mig att vrida mig av skratt.

Ett typexempel r nr Butters och Cartman fr fr sig att den senare r en osalig ande. Den godtrogne Butters r rlig mot sina frldrar och frklarar fr dem att han pltsligt kan se dda mnniskor. Butters skickas till hjrnskrynklare, och som en del i "terapin" spnns denne fast i en anordning vars syfte r att penetrera honom analt. Frldrarna och lkaren betraktar frloppet via ett inglasat sidorum. Precis innan Butters penetreras s begr han en verslagshandling av ren rdsla. Han brjar sjunga p sin ppel-lt.

Jag klarar inte av den scenen. Det r ngot med Butters d som fr mig att skratta s mycket s jag fr fysiskt ont. Och inatt r det dags igen.

Undrar om Butters kommer att trivas med de andra lgerdeltagarna?
Citera
2007-03-14, 18:20
Medlem
Starvids avatar
Aaah, vilket avsnitt r det?
Citera
2007-03-14, 20:22
Medlem
NirvanAs avatar
Maeglin, hller med dig till stor del Butters r s gullig p n vis otroligt oskyldig Den scenen r bland de bsta med honom tycker ven jag
Citera
2007-03-14, 20:31
Medlem
Buck_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starvid
Aaah, vilket avsnitt r det?

The Death of Eric Cartman, s09e06
Citera
2007-03-14, 20:54
Medlem
Starvids avatar
Tack!
Citera
2007-03-14, 22:30
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Frn mr twig: When another one of Cartman's practical jokes puts Butters in a compromising position, his dad is determined to "straighten him out." While Butters is at a special camp trying to "pray the gay away," Cartman realizes the joke is on him.

Jag skrattar redan
Citera
2007-03-15, 02:44
Medlem
NirvanAs avatar
Borde det inte ha kommit ut redan :S Frra veckan kom det ut 01:15 p filelist te.x... hmm
Citera
2007-03-15, 07:31
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Borde det inte ha kommit ut redan :S Frra veckan kom det ut 01:15 p filelist te.x... hmm
Kl 01:15 hade avsnittet inte ens visats i USA. Sndningen startar kl 04:00 svensk tid.

Senaste avsnittet var helt okej.
Citera
2007-03-15, 13:08
Bannlyst
"Pray The Gay Away"

Nu brjar jag knna igen SP igen
Citera
2007-03-15, 13:22
Medlem
HAHAHAHAHAHA oj fan s bra det var
Citera
2007-03-15, 13:39
Medlem
hh vad jag lskar Butters. Vill ju nstan gra en paris hilton och kpa honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in