2012-03-22, 17:41
Medlem
Trkigt avsnitt Det enda roliga var vl nr Cartman frgade tanten om hon gillade att knulla sm pojkar. Tycker detta var smre n frra avsnittet, segt och inte speciellt mnga roliga scener eller repliker. Jag frstr pongen med att gra narr av sdana dr TV-shop-kanaler, men det knns som lite vl ltt ml, och ledde inte till ngon speciellt bra humor. Skulle kanske vara bttre med ngot mer nonsensavsnitt dr man inte siktar in sig p att driva med ngon speciellt freteelse, utan bara fokuserar p att gra det roligt istllet.
Citera
2012-03-22, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Mycket bra avsnitt, precis den sorten som jag tycker om. Det blir alltid s mycket bttre nr de verkligen vill frmedla ngot.

Vntar nu ivrigt p att 5 personer ska komma in och skriva hur dligt det var.

Frra avsnittet ville de frmedla att tsa inte skall vara lika dominanta? r du idiot eller?
Citera
2012-03-22, 17:51
Medlem
SevMs avatar
Do you like to fuck with young kid?
Citera
2012-03-22, 17:52
Medlem
Ravekommisionens avatar
De tv senaste avsnitten kan vara de smsta ngonsin. Till och med smre n Funnybot. Nej, hoppas verkligen de skrper sig!
Citera
2012-03-22, 18:58
Medlem
Helt underbart avsnitt! "You got lady balls."
Citera
2012-03-22, 19:00
Medlem
NirvanAs avatar
Hur funkar det i verkligheten med snt dr, fr man s jvla lite om man lmnar in kta guld mm till en sn dr cash for gold?
Citera
2012-03-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur funkar det i verkligheten med snt dr, fr man s jvla lite om man lmnar in kta guld mm till en sn dr cash for gold?

Jag kan bara svara fr Tv-spel, men jag skulle tro att det fungerar p samma stt att du fr minimalt fr det och sedan sljs det hgt. Sen om det verdrivs eller inte i avsnittet r jag osker p.
Citera
2012-03-22, 20:49
Medlem
IshethZenunims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ja, bde i Sverige och USA. Kolla in serien Pawn Stars s fr du se vilka jvla skurkar de r.
Citera
2012-03-22, 22:21
Medlem
EdgeofEndings avatar
Var ser ni avsnitten? Eller skaffar ni dem p ett lite mindre oortodox stt

De finns ju inte p soutparkstudios.se......
Citera
2012-03-22, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdgeofEnding
Var ser ni avsnitten? Eller skaffar ni dem p ett lite mindre oortodox stt

De finns ju inte p soutparkstudios.se......

http://www.free-tv-video-online.me/ r en sida jag brukar anvnda d jag kollar p tecknat som jag anser inte behvs ses i HD. Mnga av videosidorna r dliga, men r alltid ngra i listorna som gr att anvnda.
Citera
2012-03-23, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cork
Frra avsnittet ville de frmedla att tsa inte skall vara lika dominanta? r du idiot eller?

Hr kndes de mera uppriktigt frbannade. Frsta avsnittet var mera att de tyckte de hittat en rolig infallsvinkel p ett vldigt debatterat mne.
Citera
2012-03-23, 07:50
Medlem
rockandrollas avatar
Riktigt bra avsnitt Hur guldet och smyckena gick mellan USA och Indien var fantastiskt ihop klippt.
".. no I really want you to kill yourself"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in