2011-05-07, 14:57
Medlem
Dr.hankeys avatar
Hyffsat avsnitt nd, hoppas bara att dom slutar parodisera allting nu, var less redan innan Kutttulllu.

Varfr kan inte ett vanligt hederligt spritavsnitt dyka upp?
( ni vet, grabbarna prvar sprit, blir fulla och gr hyss, butters blir sklart grounded )
Citera
2011-05-07, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Trey Parker o Matt Stone mste ju rycka upp sig. Det hr funkar ju inte
South Park r fortfarande bst p TV, s sluta gnll.
Citera
2011-05-07, 23:30
Medlem
Cowells avatar
En intressant artikel frn i Mars. Tnkte tipsa om den ifall ngon missat.

http://www.hollywoodreporter.com/new...-parker-171189
Citera
2011-05-08, 01:00
Medlem
AndrewRyans avatar
What the frack!? Det hr r fan slutet p en era, jag har kollat p South Park sedan Dackefejden och aldrig klagat p kvalitn. Serien har frndrats frut men det har inte bara varit negativt, ngra av mina absoluta favoritavsnitt r frn de senare ssongerna.
Efter halva S14 (f.r.o.m. S14E08 "Poor and Stupid") hnde ngot, avsnitten suger pung! Man kan pst att det hr r subjektivt men alla borde kunna se att serien tappat i kvalitet, bara fr att man refererar till ngot som r aktuellt eller frsker sig p igenknningshumor blir det inte automatiskt roligt! Typiskt Flashback att bara fr man fngade en referens eller fattade ett (dligt) skmt drar man p smilbanden och tycker det r skitkul! DET R INTE ROLIGT OCH DU R INTE SMART! "HUMANCENTiPAD" r ett klockrent exempel, var r finessen?
Parker & Stone fr lgga ner sin jvla musikal, det funkar bevisligen inte att bara lgga 1 vecka per avsnitt...

[/RANT]
Citera
2011-05-08, 22:44
Medlem
noksocaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndrewRyan
What the frack!? Det hr r fan slutet p en era, jag har kollat p South Park sedan Dackefejden och aldrig klagat p kvalitn. Serien har frndrats frut men det har inte bara varit negativt, ngra av mina absoluta favoritavsnitt r frn de senare ssongerna.
Efter halva S14 (f.r.o.m. S14E08 "Poor and Stupid") hnde ngot, avsnitten suger pung! Man kan pst att det hr r subjektivt men alla borde kunna se att serien tappat i kvalitet, bara fr att man refererar till ngot som r aktuellt eller frsker sig p igenknningshumor blir det inte automatiskt roligt! Typiskt Flashback att bara fr man fngade en referens eller fattade ett (dligt) skmt drar man p smilbanden och tycker det r skitkul! DET R INTE ROLIGT OCH DU R INTE SMART! "HUMANCENTiPAD" r ett klockrent exempel, var r finessen?
Parker & Stone fr lgga ner sin jvla musikal, det funkar bevisligen inte att bara lgga 1 vecka per avsnitt...

[/RANT]

Knns som senaste avsnittet var lite av en hint p att det brjar bli svrt att komma p ngot bra. Gilla faktiskt humancentipad fast det var ganska lg humor s uppskatta jag det avsnittet.
Citera
2011-05-09, 07:13
Medlem
Avsnitt tv var katastrofalt dligt.
Citera
2011-05-09, 13:41
Medlem
tltpinnes avatar
Men 1503 kan kanske vara nt?

Citera
2011-05-09, 17:06
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne

Ja nnu ett parodiavsnitt p dom senaste nyheterna
Citera
2011-05-09, 18:37
Medlem
fredrocks avatar
Citat:

partial credit till dig
Citera
2011-05-09, 23:02
Medlem
thesyss avatar
Christian rock hard frn ssong 7 mste vara ett av de bsta avsnitten! Matt och Trey har tydligen fulla versioner av alla ltarna s hoppas att de slpper dom ngon gng!
Citera
2011-05-10, 13:53
Medlem
Ruttenkleggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Var inte fr intresserad av avsnittet dock fanns det fortfarande saker som var roliga. Robotens rst, nr Cartman berttar vad som hnde med Tyskarnas frra hatobjekt, Tyskarnas skmt, Jimmys pappa och den Tyska kvinnans mansrst.

Hittade Usama bin Ladin / Osama bin Laden ritad p en vgg. Frskte hitta honom bland publiken som blir skjutna i huvudet av roboten. Dock utan framgng, jag antar att han rknas som dd sedan frra ssongen.

http://imageshack.us/f/573/usama.png/ Jag antar att det ska frestlla honom iaf.

Jag funderade frst om det var Muhammed som dom smugit frbi censurgruppen som en hint till avsnitten 200/201.

Annars tycker jag bsta biten var nr man hr en explosion i skolan sen kommer ngon och skriker "It's the germans!!"
Citera
2011-05-10, 20:15
Medlem
JerryGarcias avatar
Citat:

Jag tror det kan bli bra, Ike skrattar jag alltid t..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in