2010-04-22, 14:26
Medlem
Bl Rutas avatar
p southparkstudios dr dom lgger upp avsnitten efter dom snts har dom inte lagt upp det n. Det str bara att comedy central censurerat lite extra och dom har inte kunnat lgga upp den censurerade versionen n. Gissar att dom tog bort varenda gng dom yttrar "muhammed". Knns lite fegt eftersom dom redan sagt det tskilliga gnger i frra avsnittet.
Citera
2010-04-22, 14:33
Medlem
Flurps avatar
Var det inte det amerikanska fotbollslaget Denver Broncos som var hans farsa?
Citera
2010-04-22, 14:35
Medlem
ObeyTheCrabs avatar
Kom avsnittet med The Super Bestfriends dr Muhammed r helt och hllet avbildad fre eller efter den danska serierutan?
Kommer inte ihg vilken ssong det var men d var det absolut inga problem med det iaf...
Citera
2010-04-22, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp
Var det inte det amerikanska fotbollslaget Denver Broncos som var hans farsa?

Var Scott Tenormans pappa
Citera
2010-04-22, 14:37
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObeyTheCrab
Kom avsnittet med The Super Bestfriends dr Muhammed r helt och hllet avbildad fre eller efter den danska serierutan?
Kommer inte ihg vilken ssong det var men d var det absolut inga problem med det iaf...

Innan. Kom dessutom innan 9/11 vilket gr att ingen egentligen brydde sig om ngot.
Citera
2010-04-22, 14:40
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blå Ruta
p southparkstudios dr dom lgger upp avsnitten efter dom snts har dom inte lagt upp det n. Det str bara att comedy central censurerat lite extra och dom har inte kunnat lgga upp den censurerade versionen n. Gissar att dom tog bort varenda gng dom yttrar "muhammed". Knns lite fegt eftersom dom redan sagt det tskilliga gnger i frra avsnittet.
Jag fick knslan av att Matt och Trey ven laggt in en del "censur" sjlva bara fr att visa hur verdrivet det r att man inte ens kan antyda att det skulle vara Muhammed fr att folk ska bli sura.

Var ngra veckor sedan jag sg "Super Best Friends" nu men d var det som vanligt, ngon som sett det rtt nyligen och vet om det fortfarande r ocensurerat?
Citera
2010-04-22, 15:07
Medlem
Bl Rutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Jag fick knslan av att Matt och Trey ven laggt in en del "censur" sjlva bara fr att visa hur verdrivet det r att man inte ens kan antyda att det skulle vara Muhammed fr att folk ska bli sura.

Var ngra veckor sedan jag sg "Super Best Friends" nu men d var det som vanligt, ngon som sett det rtt nyligen och vet om det fortfarande r ocensurerat?

Tomtens dialog och det r i slutet som var helcensurerat tror jag Matt och Trey censurerade sjlva. Hela avsnittet (och frra) handlar ju om censur och vad man fr visa.
Frsker man se senaste avsnittet p ntet s fr man upp det hr istllet:

We apologize that south park studios cannot stream episode 201 at this time.
After we delivered the show, and prior to broadcast, comedy central placed numerous additional audio bleeps throughout the episode. We do not have network approval to stream our original version of the show. We will bring you a version of 201 as soon as we can.
Citera
2010-04-22, 15:17
Medlem
Jullsans avatar
Ngon p imdb sa att det fanns en referens till "A Clockwork Orange" i detta hr avsnittet. Ngon som vet nr?

EDIT: Vet nu, det r nr Cartman ltsas vara skadad och behver hjlp fr att f Mephesto att ppna drren.
Senast redigerad av Jullsan 2010-04-22 kl. 15:20.
Citera
2010-04-22, 15:22
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blå Ruta
Tomtens dialog och det r i slutet som var helcensurerat tror jag Matt och Trey censurerade sjlva. Hela avsnittet (och frra) handlar ju om censur och vad man fr visa.
Frsker man se senaste avsnittet p ntet s fr man upp det hr istllet:

We apologize that south park studios cannot stream episode 201 at this time.
After we delivered the show, and prior to broadcast, comedy central placed numerous additional audio bleeps throughout the episode. We do not have network approval to stream our original version of the show. We will bring you a version of 201 as soon as we can.
Heh d var det kanske vrre n vad jag trodde. Har CC utalat sej ngot om hela saken? P southparkstudios (.se) s var Super Best Friends som vanligt iaf.
Citera
2010-04-22, 15:42
Medlem
NirvanAs avatar
Men va fan, nu var t.o.m namnet "Mohammed" censurerat... jobbigt avsnitt nr det piper hela tiden..

Fast andra sidan var ju dessa avsnitt ett stort FUCK YOU till all censurering och samtidigt en massa nostalgi karaktrer m.m i och med firandet av 200avsnitt.
Citera
2010-04-22, 15:45
Medlem
Idiotisms avatar
Bra avsnitt, mycket bttre n det frra. Vrdelst med censur p muhammeds namn ocks, blev bara jobbigt. Dessutom s kndes censursbiipet i det hr avsnittet annorlunda jmfrt med andra avsnitt, mycket jobbigare och skrikigare.
Finns det ngot svar "What I learnd today"-talet och muhammeds namn var censurerat utav Matt och Trey eller av Comedy Central?
Citera
2010-04-22, 15:55
Medlem
Lesras avatar
Funderar p att sluta se de nya avsnitten efter jag har sett det senaste, s jvla pinsamt att censurera. South Park har alltid gjort som de vill, utan att bry sig om vilka de jvlas med, vilket r helt rtt. Varfr vika ner sig mot horslimerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in