2006-12-30, 20:41
Medlem
Lastbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caran672
letar efter ett avsnitt!

I introt på nån säsong (av senare typ) ser man Kyles pappa, juden med kippan, komma blåslagen med nån kryckmojäng (gånghjälp). Finns den episoden?
Tror du menar det där Kyles farsa opererar om sig till delfin . Heter Mr. Garrison's Fancy New Vagina och finns att ladda ner här
Citera
2006-12-30, 20:45
Medlem
caran672s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Tror du menar det där Kyles farsa opererar om sig till delfin . Heter Mr. Garrison's Fancy New Vagina och finns att ladda ner här

tack!
Citera
2006-12-30, 21:17
Medlem
caran672s avatar
Jewphin!
Citera
2006-12-30, 21:48
Medlem
Shitzors avatar
Jag letar efter det avsnittet då "Dr Friend" hjälper nån av kidsen. "Im your doctor and im also your friend, are we cool?"

Nån som kan?
Citera
2006-12-30, 22:15
Medlem
caran672s avatar
907 erection day! Jimmy gets a hard on!
Citera
2006-12-30, 23:53
Medlem
Shitzors avatar
Tackar! Har grubblad över den länge nu, trodden den skulle va svår att knäcka.
Citera
2007-01-04, 07:45
Medlem
dallassallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
den funkade ju inte heller..
Ursäkta sent svar. Sidor som den där bygger på länkar från sidor som Daily Motion, YouTube och Google Video. Dessa sidor är (iallafall brukade vara) ganska dåligt modererade. Pröva att sök på dem, så lär du ju hitta.

Å andra sidan är det ju ganska enkelt att få tag på alla om du använder torrent-program: http://www.mrtwig.net
Citera
2007-01-04, 10:02
Medlem
Southpark är helt klart den bästa tecknade serien. Simpsons är rätt kul men känns en aning menlös jämfört med SouthPark.

Cartman > Alla karaktärerna i Simpsons.
Citera
2007-01-12, 14:53
Medlem
Darwins avatar
Har kollat igenom säsong 10 nu, och som vanligt är det väldigt ojämn kvalité på avsnitten; rena guldklimpar blandas med sega bajskörvar.

Höjdpunkterna i mitt tycke var "Cartoon Wars", "Go God Go" och förstås "Stanley Cup", som jag skulle vilja ranka som bästa avsnittet någonsin. Just eftersom de där lyckas få ihop allvarliga och känslosamma scener (som verkligen är gripande, utan att de bladdrar bort det hela med trist sarkastisk fjortisattetyd), med både surealistisk humor i bästa Monty Pyton anda och satir över amerikansk sportmoral och ideologi. Helt lysande!

Kan inte riktigt stämma in i hyllningen av Cartman, även om han har sina lysande stunder så blir det lätt ganska förutsägbart; som "Dennis the mennace goes bad" ungefär.

Bottennappet var utan tvekan "Manbearpig"; deras korståg mot växthuseffektteorin börjar kännas både unket och ansträngt, och karrikatyren av Al Gore var helt enkelt så dålig och menlös att den inte ens når upp till "Hey Baberibba"-klass.
Citera
2007-01-12, 15:46
Medlem
musslys avatar
Finns många bra south park...
sässong 10 är rättså relevanta nu vilket gör att dom håller extra mycket klass
Men de gamla godingarna:

avsnitt 908 - Two Days Before the Day After Tomorrow
Klockrent då jag tror det var kyles pappa och några till skulle ut i den "förgiftade -100grader kalla världen" som är helt vanlig egentligen. En av dem trillar "I can´t keep going, I feel so hot." Noooo de är tecknet på att du höller på att dö... (nått sånt) "buut... I feel warm too, säger de andra... " "WE must keep gooing"... det roliga är att något sånt skulle säkert kunna hända då alla fick för sig att det var livsfarligt att gå ut.

avsnitt 316 - Are You There God? It's Me, Jesus
Kenny får mens! Fast egentligen en typ ändtarmssjukdom.. de andra tror att de är sena i utvecklingen eftersom de inte fått mens och alla låtsas att de har fått det. Sjukt kul avsnitt.

avsnitt 806 - The Jeffersons
de 4 killarna möter Michael jackson.. eh.. host! Michael Jefferson!!
ja säger bara en sak ! HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

avsnitt 510 - How to Eat with Your Butt
Ojojoj vad jag skrattade första gången jag såg detta avsnitt...
Men ändå lite tragiskt ^^
Citera
2007-01-24, 21:20
Medlem
Några av avsnitten som jag anser ligger i första klass måste vara "Mr Garrisons Fancy New Vagina" och "ManBearPig", när Al Gore anser att det största hotet mot mänskligheten är en så kallad "ManBearPig" som tydligen är hälften människa, hälften björn och hälften gris
95 % av alla southpark avsnitt finns på www.allUC.org
Citera
2007-01-28, 23:37
Medlem
kvittot87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
och förstås "Stanley Cup", som jag skulle vilja ranka som bästa avsnittet någonsin.

Fan va konstig smak du har. Det är seriöst det mest meningslösa avsnittet någonsin, det enda som var lite kul var han som gjorde "bakrunds rösten"(du vet när han satte på musiken). Jag tror jag inte gillade avsnittet också för att Cartman inte var med överhuvudtaget i avsnittet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in