2010-10-07, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av daaim
Tycker avsnittet idag har en lg niv p humorn. Men jag antar att mnniskorna bakom serien arbetar fr att flja kravet p dagens humor av dagens tittare.
Vi kan inte alla n upp till din hga intellektuella standard. En vacker dag, kanske.
Men jag tvivlar.
Citera
2010-10-07, 18:11
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givve
Inget hjdaravsnitt, ngon mer n jag som tycker det r trist att animationerna har blivit bttre? De usla animationerna var ju ngot av charmen med South Park. Avsnitten r i regel roligare nr Randy r huvudperson.

Citat:
Tycker avsnittet idag har en lg niv p humorn. Men jag antar att mnniskorna bakom serien arbetar fr att flja kravet p dagens humor av dagens tittare.

Sjlv knner jag tvrtemot. Tycker avsnittet r en skam mot originalet Streisend. Fr en som fljt South Park sedan starten 97 (eller hur?) har jag mrkt en markant frsmring ju bttre tekniska mjligheter skaparna haft.

S vad var s bra med dagens avsnitt frgar jag er tre?

Hller med fullstndigt. Alldeles fr avancerat fr att vara South Park. Ingen charm kvar lngre. Widescreen kan man fixa, visst men ndra inte tecknarstilen. Sen kndes det ven som att Matt och Trey driver med den hjrndda humorn p senare tid i detta avsnittet.
Citera
2010-10-07, 18:23
Medlem
Detta avsnittet var ej bra.
Drog knappt p smilbanden ngon gng
Citera
2010-10-07, 18:26
Medlem
NirvanAs avatar
Rtt bra avsnitt faktiskt, garvade som fan t vagisile mannen
Citera
2010-10-07, 18:39
Medlem
Jag gillade avsnittet. Knappast det bsta men bra var det iallafall.
Citera
2010-10-07, 18:42
Medlem
Fantastiskt roligt avsnitt.
Citera
2010-10-07, 18:54
Medlem
Maranathas avatar
Fnissade till ett par gnger under dagens avsnitt men det kan gott och vl vara enbart fr att jag r trtt som en vit pojke i ett sydafrikanskt fngelse.

Fr vl helt enkelt hoppas nsta blir bttre, roligt var det men inte s bra som South Park kan vara.
Citera
2010-10-07, 19:10
Medlem
Dr.Grorrs avatar
Tyckte det var okej, inget speciellt men funkar som utfyllnadsavsnitt eller vad man ska sga. Synd bara att brjan efter uppehllet inte bidrog med mer skratt.
Citera
2010-10-07, 19:13
Medlem
DubbelBeckasins avatar
lskade "Fuck you Danica Patrick you ain't half as dumb as me!"
Citera
2010-10-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Vi kan inte alla n upp till din hga intellektuella standard. En vacker dag, kanske.
Men jag tvivlar.

Som Jullsan s fint uttryckte det: "Sen kndes det ven som att Matt och Trey driver med den hjrndda humorn p senare tid i detta avsnittet. "

Nej men rligt talat nu, nog med snsiga svar. Jag stllde en frga till bland annat dig. Vad var s bra med avsnittet? Jag vill grna f fler perspektiv p avsnittet och jag vill inte ha ett onliner-svar liknande "Cartman ftw ".
Citera
2010-10-07, 19:18
Medlem
Dr.Grorrs avatar
Citat:
Som Jullsan s fint uttryckte det: "Sen kndes det ven som att Matt och Trey driver med den hjrndda humorn p senare tid i detta avsnittet. "

Nej men rligt talat nu, nog med snsiga svar. Jag stllde en frga till bland annat dig. Vad var s bra med avsnittet? Jag vill grna f fler perspektiv p avsnittet och jag vill inte ha ett onliner-svar liknande "Cartman ftw ".

Jag skrattade t Vagisil fr att det r s jvla dumt (skulle faktiskt inte frvna mig ifall det finns p riktigt)

Sedan Cartmans twist i brjan "jag r fr smart och snygg, inte tillrckligt fattig och dum" vilket paradoxalt gr att han dmmer ut sig sjlv - skulle sga att det r smart humor. Det var flera liknande tillfllen under serien som jag inte kommer p p rak arm.

Men jag hller ju med dig, avsnittet var ju inte spektakulrt, fast sevrd var den.
Citera
2010-10-07, 19:22
Medlem
Panzerbat.s avatar
Tycker att Cartman-Butters kombon brjar bli trkig som fan nu.
Avsnittet var sdr, bra uppfyllnad, men ingen stark start p andra halvan av ssongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in