2010-10-07, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av daaim
Tycker avsnittet idag har en låg nivå på humorn. Men jag antar att människorna bakom serien arbetar för att följa kravet på dagens humor av dagens tittare.
Vi kan inte alla nå upp till din höga intellektuella standard. En vacker dag, kanske.
Men jag tvivlar.
Citera
2010-10-07, 18:11
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givve
Inget höjdaravsnitt, någon mer än jag som tycker det är trist att animationerna har blivit bättre? De usla animationerna var ju något av charmen med South Park. Avsnitten är i regel roligare när Randy är huvudperson.

Citat:
Tycker avsnittet idag har en låg nivå på humorn. Men jag antar att människorna bakom serien arbetar för att följa kravet på dagens humor av dagens tittare.

Själv känner jag tvärtemot. Tycker avsnittet är en skam mot originalet Streisend. För en som följt South Park sedan starten 97 (eller hur?) har jag märkt en markant försämring ju bättre tekniska möjligheter skaparna haft.

Så vad var så bra med dagens avsnitt frågar jag er tre?

Håller med fullständigt. Alldeles för avancerat för att vara South Park. Ingen charm kvar längre. Widescreen kan man fixa, visst men ändra inte tecknarstilen. Sen kändes det även som att Matt och Trey driver med den hjärndöda humorn på senare tid i detta avsnittet.
Citera
2010-10-07, 18:23
Medlem
Detta avsnittet var ej bra.
Drog knappt på smilbanden någon gång
Citera
2010-10-07, 18:26
Medlem
NirvanAs avatar
Rätt bra avsnitt faktiskt, garvade som fan åt vagisile mannen
Citera
2010-10-07, 18:39
Medlem
Jag gillade avsnittet. Knappast det bästa men bra var det iallafall.
Citera
2010-10-07, 18:42
Medlem
Fantastiskt roligt avsnitt.
Citera
2010-10-07, 18:54
Medlem
Maranathas avatar
Fnissade till ett par gånger under dagens avsnitt men det kan gott och väl vara enbart för att jag är trött som en vit pojke i ett sydafrikanskt fängelse.

Får väl helt enkelt hoppas nästa blir bättre, roligt var det men inte så bra som South Park kan vara.
Citera
2010-10-07, 19:10
Medlem
Dr.Grorrs avatar
Tyckte det var okej, inget speciellt men funkar som utfyllnadsavsnitt eller vad man ska säga. Synd bara att början efter uppehållet inte bidrog med mer skratt.
Citera
2010-10-07, 19:13
Medlem
DubbelBeckasins avatar
Älskade "Fuck you Danica Patrick you ain't half as dumb as me!"
Citera
2010-10-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Vi kan inte alla nå upp till din höga intellektuella standard. En vacker dag, kanske.
Men jag tvivlar.

Som Jullsan så fint uttryckte det: "Sen kändes det även som att Matt och Trey driver med den hjärndöda humorn på senare tid i detta avsnittet. "

Nej men ärligt talat nu, nog med snäsiga svar. Jag ställde en fråga till bland annat dig. Vad var så bra med avsnittet? Jag vill gärna få fler perspektiv på avsnittet och jag vill inte ha ett onliner-svar liknande "Cartman ftw ".
Citera
2010-10-07, 19:18
Medlem
Dr.Grorrs avatar
Citat:
Som Jullsan så fint uttryckte det: "Sen kändes det även som att Matt och Trey driver med den hjärndöda humorn på senare tid i detta avsnittet. "

Nej men ärligt talat nu, nog med snäsiga svar. Jag ställde en fråga till bland annat dig. Vad var så bra med avsnittet? Jag vill gärna få fler perspektiv på avsnittet och jag vill inte ha ett onliner-svar liknande "Cartman ftw ".

Jag skrattade åt Vagisil för att det är så jävla dumt (skulle faktiskt inte förvåna mig ifall det finns på riktigt)

Sedan Cartmans twist i början "jag är för smart och snygg, inte tillräckligt fattig och dum" vilket paradoxalt gör att han dömmer ut sig själv - skulle säga att det är smart humor. Det var flera liknande tillfällen under serien som jag inte kommer på på rak arm.

Men jag håller ju med dig, avsnittet var ju inte spektakulärt, fast sevärd var den.
Citera
2010-10-07, 19:22
Medlem
Panzerbat.s avatar
Tycker att Cartman-Butters kombon börjar bli tråkig som fan nu.
Avsnittet var sådär, bra uppfyllnad, men ingen stark start på andra halvan av säsongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in