2010-10-07, 12:07
Medlem
givves avatar
Inget höjdaravsnitt, någon mer än jag som tycker det är trist att animationerna har blivit bättre? De usla animationerna var ju något av charmen med South Park. Avsnitten är i regel roligare när Randy är huvudperson.
Citera
2010-10-07, 12:14
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givve
Inget höjdaravsnitt, någon mer än jag som tycker det är trist att animationerna har blivit bättre? De usla animationerna var ju något av charmen med South Park. Avsnitten är i regel roligare när Randy är huvudperson.

Randy är kung men tyckte ändå dagens avsnitt var helt okej. Gillade mest när Cartman hängde upp och ner och kollade på Two and a Half Men-maraton för att bli mer korkad.
Citera
2010-10-07, 12:18
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givve

Jodå, den simpla animationen gjorde att fokusen på dialog och manus var högre antar jag vilket gjorde att serien i snitt per säsong var bättre. Men, men, de har ju inte helt tappat bort fokusen och serien är fortfarande rolig och har man tur kommer riktiga guldkorn till avsnitt i klass med de äldre.

Enligt mig, då.
Citera
2010-10-07, 12:18
Medlem
Slashcares avatar
Jag tycker att Poor and Stupid (som avsnittet heter) höll en roligare standard än vad man i de senare säsongerna är van vid. Oftast har det varit så att det krävs lite tid och några tittar innan man uppskattar ett avsnitt. Detta tyckte jag var roligt med en gång. Dock tyckte jag att det slutade dåligt.

Höjdpunkten var att få höra Butter säga med accent "Thats fucking gay as hell".
Citera
2010-10-07, 13:30
Medlem
Schampoflaskans avatar
"KEEEEEENNNY!!!"
Citera
2010-10-07, 14:04
Medlem
Carnavass avatar
Positivt överraskad måste jag säga, tyckte avsnittet var riktigt bra. Var längesen det frambringade så mycket skratt i ett avsnitt. Butters och Cartman brukar fungera riktigt bra.
Citera
2010-10-07, 14:26
Medlem
infects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnavas
Positivt överraskad måste jag säga, tyckte avsnittet var riktigt bra. Var längesen det frambringade så mycket skratt i ett avsnitt. Butters och Cartman brukar fungera riktigt bra.

Hålla med, riktigt bra episod, skrattade flera gånger och det var längesedan man gjorde det. Hoppas resterade episoder i denna säsongen håller samma nivå.

//infect
Citera
2010-10-07, 14:45
Medlem
Avsnittet finns iallafall ute på Torrentleech.
Citera
2010-10-07, 14:58
Bannlyst
6 miljoner fick Comedy Central för att ha med Vagisil i programmet, ni som bryr er alltså.
Citera
2010-10-07, 15:05
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvag
6 miljoner fick Comedy Central för att ha med Vagisil i programmet, ni som bryr er alltså.
Dollar eller kronor? Sell-outs oavsett.

Edit: Källa?
Senast redigerad av Slashcare 2010-10-07 kl. 15:42.
Citera
2010-10-07, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Vad snackar ni om? Klart bästa avsnittet på otroligt länge! Helt underbar fortsättning på säsongen.

Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Cartman ftw
Störtskönt avsnitt

Tycker avsnittet idag har en låg nivå på humorn. Men jag antar att människorna bakom serien arbetar för att följa kravet på dagens humor av dagens tittare.

Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
De snackar om vad de själva tycker, givetvis. Jag tycker personligen att "200" är det bästa avsnittet på otroligt länge.

Själv känner jag tvärtemot. Tycker avsnittet är en skam mot originalet Streisend. För en som följt South Park sedan starten 97 (eller hur?) har jag märkt en markant försämring ju bättre tekniska möjligheter skaparna haft.

Så vad var så bra med dagens avsnitt frågar jag er tre?
Citera
2010-10-07, 16:48
Medlem
tältpinnes avatar
Inte ett enda skratt blev det. Bottennapp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in