2010-10-07, 19:22
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Grorr
Jag skrattade t Vagisil fr att det r s jvla dumt (skulle faktiskt inte frvna mig ifall det finns p riktigt)

Sedan Cartmans twist i brjan "jag r fr smart och snygg, inte tillrckligt fattig och dum" vilket paradoxalt gr att han dmmer ut sig sjlv - skulle sga att det r smart humor. Det var flera liknande tillfllen under serien som jag inte kommer p p rak arm.

Men jag hller ju med dig, avsnittet var ju inte spektakulrt, fast sevrd var den.
Finns massor med liknande preparat som Vagisil i USA. Fruntimrena dr r nmligen fruktansvrt rdda fr odr frn the minge. Och ju mer man anvnder preparaten desto mer luktar det s det blir en ond cirkel i slutndan.

Avsnittet var sdr, roligare nr SP har en politisk satir p agendan...
Citera
2010-10-07, 19:27
Medlem
Proclaimers avatar
Fy fan, vilket ruttet dligt avsnitt. South Park tappar mer och mer, ssong efter ssong. Ssongen i vras hade sina hjdpunkter, men innan dess har det inte varit bra sen ssong nio nnting.
Citera
2010-10-07, 19:30
Medlem
Dr.Grorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Finns massor med liknande preparat som Vagisil i USA. Fruntimrena dr r nmligen fruktansvrt rdda fr odr frn the minge. Och ju mer man anvnder preparaten desto mer luktar det s det blir en ond cirkel i slutndan.

Avsnittet var sdr, roligare nr SP har en politisk satir p agendan...

Men allts, luktar det s mycket om amerikanornas muttor att den som sitter bredvid knner det? Eller r det bara fr platinablonda bimbos som r ute p krogen och ligger runt utav bara kaninfan?

Har fan aldrig hrt talats om det problemet innan, eller har man bara haft tur som trffat brudar med bra gener dr nere?
Citera
2010-10-07, 19:34
Nn som vet vilket avsnitt det r dr Mr Mackey brjar knarka, efter han visat en hasch-bit som frsvann fr eleverna? Dr hans huvud blses upp nr han tar LSD.
Citera
2010-10-07, 19:36
Medlem
tltpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Nn som vet vilket avsnitt det r dr Mr Mackey brjar knarka, efter han visat en hasch-bit som frsvann fr eleverna? Dr hans huvud blses upp nr han tar LSD.

Ikes Wee Wee, s2e04!
Citera
2010-10-07, 19:37
Medlem
NirvanAs avatar
Vagisil smrjer man i fittan ocks vl?
Citera
2010-10-07, 19:39
Medlem
Dantias avatar
Ett par drag p smilbanden i brjan men blev riktigt trkigt i lngden med bara cartman.
Citera
2010-10-07, 20:08
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Ikes Wee Wee, s2e04!
Tack s mycket!
Citera
2010-10-07, 20:25
Medlem
Satt och vntade p Randy och vntar fortfarande.. Men bland all besvikelse s fanns det nd ett helt okej avsnitt. Jag tycker det bdar gott, ven om jag fredrar ett South Park som inte gr satir p varenda populrkultursgren som gr att "satira".
Citera
2010-10-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rightball
Satt och vntade p Randy och vntar fortfarande.. Men bland all besvikelse s fanns det nd ett helt okej avsnitt. Jag tycker det bdar gott, ven om jag fredrar ett South Park som inte gr satir p varenda populrkultursgren som gr att "satira".
h, Randy allts, vilken kille. Det dr avsnittet dr internet strejkar r ju helt fantastiskt tack vare Randy
Citera
2010-10-07, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
h, Randy allts, vilken kille. Det dr avsnittet dr internet strejkar r ju helt fantastiskt tack vare Randy
Karaktren som vxt absolut mest nu p senare tiden. Randy har gtt frn en liten bi-figur till min absoluta favorit. Avsnittet dr han och Gerald badar jacuzzi r en annan hjdare, haha. Fr att inte glmma hans slagsml p little league baseball-matcherna.
Citera
2010-10-07, 21:31
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rightball
Karaktren som vxt absolut mest nu p senare tiden. Randy har gtt frn en liten bi-figur till min absoluta favorit. Avsnittet dr han och Gerald badar jacuzzi r en annan hjdare, haha. Fr att inte glmma hans slagsml p little league baseball-matcherna.

Mitt favoritavsnitt. Underbart frn brjan till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in