2010-04-15, 21:07
Medlem
Heaven23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Jag tror ju att det blir som frra gngen vi hade med det att gra. Dvs en fet cliffhanger, sen ett skitdligt T&P-avsnitt nsta vecka.
r de riktigt onda s kr de bara randomavsnitt fram till ssongspausen, och vntar med fortsttningen till hsten.

Jag har faktiskt inte sett alla avsnitt, i vilken ssong r det detta hnder, bertta lite?
Citera
2010-04-15, 21:12
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven23
Jag har faktiskt inte sett alla avsnitt, i vilken ssong r det detta hnder, bertta lite?
Sista avsnittet p frsta ssongen, Cartmans mom is a dirty slut, cartman frsker f reda p vem hans pappa r och hela staden samt denver broncos r misstnkta s de ska ta ett DNA-test. Dr. Mephistopholes som gr det blir skjuten och en massa hit och dit, sen mitt i allt s blir det en cliffhanger.
Svrt att frklara, titta sista avsnittet p ssong ett och de tv frsta p ssong tv s fattar du.
Citera
2010-04-15, 21:13
Medlem
smokey.the.bears avatar
Ssong 14 verkar vara av hgklass. Iallafall "medical fried chicken" och "you got 0 friends".
Har inte sett det senaste avsnittet, men ska gra det snart.
Frvrigt, r det bara jag som tycker att South park bara blir bttre fr varje ssong som gr, till skillnad frn Simpsons, Family guy osv.
Citera
2010-04-15, 21:33
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokey.the.bear
Ssong 14 verkar vara av hgklass. Iallafall "medical fried chicken" och "you got 0 friends".
Frvrigt, r det bara jag som tycker att South park bara blir bttre fr varje ssong som gr, till skillnad frn Simpsons, Family guy osv.
Nej det r inte bara du, det finns fr tillfllet tv knda lger, ett som tycker precis som du att det r minst lika bra som frut och kanske t.o.m bttre och ett som hatar allt nytt o skriver "det var bttre frr" hela tiden.

(Sistnmnda gruppen brukar klaga att det inte cirkulerar lika mycket kring stan, kyle, kenny, cartman, gnget allts, att animationerna r fr nya o frcka o inte alls lika charmiga, att det r fr mycket populrkultur och fr mycket kndisar.. dom brukar tycka att scott tenorman must die och casa bonita r dom bsta avsnitten)
Citera
2010-04-15, 21:37
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Det r i "The Biggest Douche in the Universe" S06E15. De visar ett antal trailers till filmer med Rob Schneider, dr han r en hftapparat, en morot, och Kenny. Men bst r "Da Derp De Derp Da Teetley Derpee Derpee Dumb".

http://www.youtube.com/watch?v=DEUjleBtQlI

http://www.youtube.com/watch?v=Dd0RJ5gwXxk

Aha trodde du menade att Rob Schneider var med i dagens avsnitt.

Citat:
Ursprungligen postat av Vayne
Man fick ju se scener fram och tillbaka mellan folkmassan och Mr. Garrison och Cartman. Dlig klippning isf tycker jag.

Rob Schneider var kanske aldrig med i avsnittet. Jag kan ha ftt fr mig det pga att jag sg en skymt av honom i klippet som lnkats hr i trden.
9 sek in.
http://www.boingboing.net/2010/04/13...turns-200.html

Mr. Garrison kan ha hunnit hem innan Cartman knackade p. Det gr lite tid mellan tiden d Garrison hller i Gingerungarnas hotbrev och nr Cartman knackar p.
Citera
2010-04-15, 21:51
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Tycker ocks det dr r hftigt, och absolut det bsta med South Park. Det blir ju fan bara bttre och bttre ju mer man kollar p det.

Dremot! S kanske jag kollat fr mycket nu... Ironiskt nog!

Fr jag tycker att de r och petar p grnsen till vad som inte r South Park. Det hr "More Action, more special effects!" etc. var ju med vldig ironi. Barbra-roboten i dagens avsnitt, det vette fan vad jag ska tycka om! Kul sklart, men de kunde nd tagit det lugnare och mer skmtsamt. Lite verserist det dr.

Och personligen tycker jag de frsta ssongerna r rtt dliga, nu efter att jag kollat alla avsnitt 3-4 ggr. De i mitten (ca ssong 6-9) hller en kvalit samtidigt som de r klassiska, vilket gr dem de roligaste och bsta. Men ven de senaste r ju helt underbara, och ven de blir ju klassiska en gng i framtiden
Citera
2010-04-15, 22:25
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vayne
http://www.boingboing.net/2010/04/13...turns-200.html

Schysst slutspelsskgg Matt Stone har
Citera
2010-04-15, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Hller med lite synd bara att alla karaktrer (och hela south park) r s pass detaljerat nu. fredrog den gamla stilen lite mer faktiskt.

instmmer helt, gillade det lite slarvigare mer!
Citera
2010-04-15, 22:31
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Schysst slutspelsskgg Matt Stone har

Det r judeblodet i sina dror som gr det
Citera
2010-04-15, 23:06
Medlem
Scrapers avatar
Citat:

Det r nog mer s att du r p en naivistisk niv och inte har sett alla avsnitt tillrckligt mnga gnger. Vi andra vet att den absolut maxade guldldern var ssong 8 plus minus 3-4. ven i nutid fr de ibland till ett mktigt avsnitt, men inte med samma kontinuerliga maxform som under guldldern.

Nr det gller de andra serier du nmner har jag fr mig att de *aldrig* tillverkat ett riktigt bra avsnitt, men rtta mig grna om jag har fel
Citera
2010-04-15, 23:07
Medlem
Fatcaesars avatar
South Park har ju blivit bttre och bttre fram tills nu.. det har varit 2 bra avsnitt n s lnge i ssong 14, och nu episod 5, skrattade 2 gnger..

Det som jag inte gillar r att dom anspelar mer och mer p media vrldens hetaste nyhet just nu och det glider mer och mer ifrn rtterna, kombinera allt MED det gamla .. men ja, vi fr se.

r lite trtt p south park om det kommer fortstta som ssong 14..
Citera
2010-04-15, 23:07
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det r judeblodet i sina dror som gr det

Haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto