2010-02-28, 10:52
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paer86
Isaac Hayes slutade självmant på grund av avsnittet Trapped In The Closet, inte för att Trey/Parker inte gillade scientologer. De tyckte i efterhand att han utövade dubbelmoral i och med att han gärna parodiserade alla religioner, förutom sin egen. Därför gjorde de Super Adventure Club. Det var dock efter han slutat.

Du som ett RIKTIGT FAN borde väl veta det, och inte anklaga andra om att inte "veta vad de snackar om" när de bara säger vad de gillar/inte gillar i serien. Försök vara lite trevligare i framtiden.
Jag har misstankar om att han är född dryg.
Citera
2010-02-28, 11:17
Medlem
CrimsonIdols avatar
Jag ber om ursäkt, hade druckit halva Götaland...
Mina omdömen var onödigt hårda, jag erkänner, men det är mitt favoritämne..
Jag blev "exalterad"
Vet den exakta anledningen till varför Isaac Hayes slutade, skrev inte tillräckligt noggrant/utförligt bara
Sorry Guys..
Som tur är, är det djävligt högt till taket på F.B(kan man säga så?)

Mvh: The CrimsonIdol
Citera
2010-02-28, 16:36
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Jag ber om ursäkt, hade druckit halva Götaland...
Mina omdömen var onödigt hårda, jag erkänner, men det är mitt favoritämne..
Jag blev "exalterad"
Vet den exakta anledningen till varför Isaac Hayes slutade, skrev inte tillräckligt noggrant/utförligt bara
Sorry Guys..
Som tur är, är det djävligt högt till taket på F.B(kan man säga så?)

Mvh: The CrimsonIdol
Vi förlåter dig. Du är ju ändå snart 1337 och allt.
Citera
2010-03-02, 15:53
Medlem
MrJackssons avatar
Jag kollade precis på S04E08 - Chef Goes Nanners. Fyfan vad jag mådde dåligt på slutet.

En del av handlingen är att Wendy och Cartman tvingas jobba ihop, och det slutar med att Wendy får så mycket känslor för Cartman att hon inte kan jobba i debattgruppen. Hon får då ett tips av en kompis att kyssa honom för att få känslorna att försvinna.

Det slutar så klart med att hon gör det och att hennes känslor försvinner. Hon säger det här till Cartman och han bara "yeah, hehe, hehe -- HOE! Hehe". När hon lämnar bildrutan så får man se en sårad Cartman.

Ett väldigt bra avsnitt som visar att även han är en människa som man kan sympatisera med.

10/10.
Citera
2010-03-02, 16:54
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson

Ett väldigt bra avsnitt som visar att även han är en människa som man kan sympatisera med.

Även han!? Han är väl ändå den man sympatiserar mest med i hela serien? Det är inte alltid lätt att vara Cartman: det är inte lätt att vara ett multitalangfullt geni när din omgivning består av mediokra får
Citera
2010-03-03, 10:36
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Även han!? Han är väl ändå den man sympatiserar mest med i hela serien? Det är inte alltid lätt att vara Cartman: det är inte lätt att vara ett multitalangfullt geni när din omgivning består av mediokra får
Ja, men Hitler var också ett jävla geni, det betyder inte att jag gråter över det tredje rikets fall.

För övrigt så vill jag bara säga till den här tråden, att det är KENNY som är bäst! Han är det synd om hela tiden; han är en kåt jävla 8-åring som vill doppa men aldrig lyckas. Han är bäst helt enkelt.
Citera
2010-03-03, 11:08
Medlem
MrJackssons avatar
http://www.youtube.com/watch?v=mnzVq2t7bi4

Jag gillar "with dreidel I shall play"-sången från slutet av S03.
Citera
2010-03-03, 19:12
Medlem
MrJackssons avatar
Jag kollar på S05E12 - The Entity.

I det här avsnittet så har Kyle's riktigt töntiga kusin kommit på besök, och börjar i Kyle's skola. Kyle erbjuder Cartman $40 för att inte reta honom. Till slut så brister det för Cartman:

Kusinen i klassrummet: "Is it cold in here? I realize we're in the mountains, but do we have to freeze to death?"
Läraren: "In my class you need to be able to concentrate. Concentration is the key to succeed in my class."
Cartman: "Maybe we need to send him to a concentration camp? - oh! Damit, damit, damit!"
Kyle: "Cartman!"

Notera att Kyle är jude, och det är självklart även hans kusin.

Jag skrattade i två minuter efter den där scenen, för att sedan börja skriva på det här inlägget.
Citera
2010-03-03, 19:23
Medlem
Scrapers avatar
Udda, men jag tycker att MrJackson genomgående väljer de tråkigare ögonblicken & citaten från denna oöverträffat excellenta serie. Till & med i The Entity finns 20-30 mer askul sekvenser
Citera
2010-03-03, 19:28
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Udda, men jag tycker att MrJackson genomgående väljer de tråkigare ögonblicken & citaten från denna oöverträffat excellenta serie. Till & med i The Entity finns 20-30 mer askul sekvenser
Maybe it's just me, men jag finner inte rövknull och munknull av runda cyklar särskilt underhållande.
Citera
2010-03-03, 20:40
Medlem
MrJackssons avatar
S05E13 - Kenny Dies.

Nu dog vår Kenny på riktigt.
Citera
2010-03-03, 21:08
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
S05E13 - Kenny Dies.

Nu dog vår Kenny på riktigt.
Jag har gnällt på dig innan, men starta en blogg eller twittra om ditt South Park tittande och sluta spamma tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in