2010-03-18, 18:46
Medlem
Yays avatar
Tyckte det var ett bra avsnitt
Citera
2010-03-18, 18:46
Medlem
Kul att South Park äntligen är tillbaka, men måste tyvärr hålla med alla som klagar. Men som sagts tidigare så har första avsnittet inte varit bra senaste säsongerna heller, bara hoppas på en rejäl uppryckning. Fanns ett fåtal bra scener men överlag väldigt tråkigt och förutsägbart.

Dock föga förvånande att NirvanA tyckte det var riktigt bra nu när det var så mkt referenser till populärkulturen...

Men kul för er som gillade avsnittet, jag hoppas dock på en rejäl förbättring framöver och mindre fokus på kändisar.
Senast redigerad av baruba 2010-03-18 kl. 18:49.
Citera
2010-03-18, 18:54
Medlem
kvittot87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppan
(Hur någon kan tycka att scenen med apan som får pengar var rolig förstår jag inte.. Uppenbart vad som skulle hända hela vägen.)

So what om det var uppenbart? Sjukt kul ändå. Du måste ha torr humor. Sedan är det onödigt och slänga ut sådana åsikter, ska jag klaga på det alla andra tyckte va kul som jag fann var mega loosigt? Alla finner olika saker underhållande, så är det bara.

Visst det var ju inget super avsnitt detta, men ändå över genomsnittet. South park kommer tyvärr aldrig upp till den nivån de hade säsong 5-9(framförallt säsong 8 som är det bästa i humor väg som någonsin gjorts)
Senast redigerad av kvittot87 2010-03-18 kl. 19:02.
Citera
2010-03-18, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvittot87
So what om det var uppenbart? Sjukt kul ändå. Du måste ha torr humor.

Du måste ha barnslig humor.

Nej man ska akta sig för att klaga på andras humor då det är väldigt individuellt och det finns inget facit på vad som är roligt eller inte. Kul för er som tyckte det var roligt, tråkigare för oss andra helt enkelt.

EDIT: Du hann redigera inlägget medan jag skrev mitt
Senast redigerad av baruba 2010-03-18 kl. 19:04.
Citera
2010-03-18, 19:04
Medlem
tältpinnes avatar
Jag tycker inte att det var ett dåligt avsnitt, men det hade kunnat vara lite mer urspårat tycker man. Idén med männen som fördömer otroheten, men samtidigt är fullt medvetna om varför den sker var skön, gillade de sneglande ögonen i konferensrummet där i början. Men det var ingen fullträff direkt, dåligt med *garvböl*.
Citera
2010-03-18, 19:06
Medlem
kvittot87s avatar
Baruba: Innan du svara så hade jag redigerat bort meningen med "torr humor", då jag ansåg mig falla till samma låga nivå som personen jag svara till. La till kommentaren igen när jag såg ditt inlägg. Ang min humor, så vill jag säga att jag har bred humor, och om det med apan anses barnsligt, ja då har jag väll även barnslig humor!
Senast redigerad av kvittot87 2010-03-18 kl. 19:14.
Citera
2010-03-18, 19:18
Medlem
Jontethemans avatar
Helt okej avsnitt , fast långt ifrån det bästa den roligase var lätt Butters , oh its so bushy!
Citera
2010-03-18, 19:21
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Riktigt bra avsnitt om ett väldigt aktuellt tema sköna personer på sex-addicition centret
Exakt vilka var med på mötet? Kunde inte placera allihop...

Bill Clinton, David Letterman, Tiger Woods, Charlie Sheen är de jag med säkerhet kände igen... vilka är resten?

EDIT: Kyle och Butters kan vi utesluta...
Senast redigerad av Slashcare 2010-03-18 kl. 19:25.
Citera
2010-03-18, 19:25
Medlem
Citat:
Baruba: Innan du svara så hade jag redigerat bort meningen med "torr humor", då jag ansåg mig falla till samma låga nivå som personen jag svara till. La till kommentaren igen när jag såg ditt inlägg. Ang min humor, så vill jag säga att jag har bred humor, och om det med apan anses barnsligt, ja då har jag väll även barnslig humor!

Jag hade hoppats du förstod att jag inte var allvarlig när jag svarade med att du måste ha barnslig humor när jag fortsatte med att man kan inte påpeka att andras humor än sin egen då det är helt individuellt. Jag håller ju med dig att alla har olika syn på humor. Ironi är svårt att få till på internet.

Jag tycker själv att jag har bred humorsmak och kan ofta skratta åt barnslig humor, hur man nu ska definiera det Dock så tyckte jag inte att ap-delen var rolig.

Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare

Bill Clinton, David Letterman, Tiger Woods, Charlie Sheen är de jag med säkerhet kände igen... vilka är resten?

David Duchovny och Michael Douglas är två till iaf.
Senast redigerad av baruba 2010-03-18 kl. 19:29.
Citera
2010-03-18, 19:35
Medlem
Lady Tesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare

Pittsburgh Steelers QB Ben Roethlisberger är med. Sen ser det ut som New Yorks förra guvernör (Eliot Spitzer) bredvid Sheen. Billy Bob Thornton bredvid Woods?

http://topazbean.files.wordpress.com...b-thornton.jpg
http://sv.wikipedia.org/wiki/Eliot_Spitzer
http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Roethlisberger
Citera
2010-03-18, 19:37
Medlem
Shiverks avatar
Jag tyckte att avsnittet var riktigt roligt. De mer aktuella avsnittet är ju roligast enligt mig.
Citera
2010-03-18, 19:37
Citat:
So what om det var uppenbart? Sjukt kul ändå. Du måste ha torr humor. Sedan är det onödigt och slänga ut sådana åsikter, ska jag klaga på det alla andra tyckte va kul som jag fann var mega loosigt? Alla finner olika saker underhållande, så är det bara.

Visst det var ju inget super avsnitt detta, men ändå över genomsnittet. South park kommer tyvärr aldrig upp till den nivån de hade säsong 5-9(framförallt säsong 8 som är det bästa i humor väg som någonsin gjorts)

Jag sa inte att du var en dålig människa för att du tyckte om apscenen, jag sa bara att jag inte förstår mig på de som tyckte den scenen var den roligaste i avsnittet.

Om ni garvbölar åt sådana skämt så är det bra för er, det är bara inte min smak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in