Sjlv skulle jag vilja se om de kunde driva med "Extreme home makeover". Tror han programledaren i det programmet skulle gra sig s GALET bra i South park, han r alltid sjvild och skriker och springer runt.
1. Randy - Allt det som redan nmnts och kanske framfr allt det ni missat - avsnittet dr han ker runt p ungarns baseballmatcher och slss! Skrattar konstant nr jag ser det avsnittet, trots att jag sett det sjukt mnga gnger redan.
2. Cartman - Nr han gr till verdrift, tyvrr varit ngot smre med det p senare r
3. Butters - Fr att han stller upp p/blir inlurad i allting!
1. Randy: S jvla skn, han har vxt som fan i dom senare ssongerna.
2. Cartman: Sjukt bra bde som dum liten unge i dom tidiga ssongerna och som psykopat i dom senare ssongerna.
3. Butter: S snll men blir lurad hela tiden, perfekt!
4. Parodin p Hannibal Lecter, ungen som r toa pappers expert. Sjukt roligt i slutet p avsnittet han r med i, han borde f ett eget avsnitt.
5. Mr/Ms Garrison: Sjukt rolig i gammla ssongerna, helt underbar. Fan, gr han till smyg bg igen och ta tillbaks Mr.Hat, han e ju helt frstrd nu.
6. Chef i gammla ssongerna, han var sjukt trkig i nya.
7. Gammla polisen chefen, inte den nya.
8. Stan
9. Mullvaden: Han var med i filmen nr dom skulle rdda kanadesarna.
10. Token
-Ett avsnitt dr ungen som r Hannibal Lecter parodi (han som r TP expert) fr fokus.
-Butters Show 2
-Allting med Randy i..
-Mr.garrison tar tillbaka Mr.Hat.
-Konspirationer
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!