Själv skulle jag vilja se om de kunde driva med "Extreme home makeover". Tror han programledaren i det programmet skulle göra sig så GALET bra i South park, han är alltid sjövild och skriker och springer runt.
Jag säger som dom flesta andra, Randy Marsh.
Älskar att han tar allting så jävla seriöst. Roligast är ju när internet försvinner och han blir helt galen.
Jag säger som dom flesta andra, Randy Marsh.
Älskar att han tar allting så jävla seriöst. Roligast är ju när internet försvinner och han blir helt galen.
Hans utlösning när han runkar första gången på väldigt lång tid är inte dålig i det avsnittet.
1. Randy - Allt det som redan nämnts och kanske framför allt det ni missat - avsnittet där han åker runt på ungarns baseballmatcher och slåss! Skrattar konstant när jag ser det avsnittet, trots att jag sett det sjukt många gånger redan.
2. Cartman - När han går till överdrift, tyvärr varit något sämre med det på senare år
3. Butters - För att han ställer upp på/blir inlurad i allting!
1. Randy: Så jävla skön, han har växt som fan i dom senare säsongerna.
2. Cartman: Sjukt bra både som dum liten unge i dom tidiga säsongerna och som psykopat i dom senare säsongerna.
3. Butter: Så snäll men blir lurad hela tiden, perfekt!
4. Parodin på Hannibal Lecter, ungen som är toa pappers expert. Sjukt roligt i slutet på avsnittet han är med i, han borde få ett eget avsnitt.
5. Mr/Ms Garrison: Sjukt rolig i gammla säsongerna, helt underbar. Fan, gör han till smyg bög igen och ta tillbaks Mr.Hat, han e ju helt förstörd nu.
6. Chef i gammla säsongerna, han var sjukt tråkig i nya.
7. Gammla polisen chefen, inte den nya.
8. Stan
9. Mullvaden: Han var med i filmen när dom skulle rädda kanadesarna.
10. Token
-Ett avsnitt där ungen som är Hannibal Lecter parodi (han som är TP expert) får fokus.
-Butters Show 2
-Allting med Randy i..
-Mr.garrison tar tillbaka Mr.Hat.
-Konspirationer
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!