2009-07-25, 08:52
Medlem
T-bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlipThePhrase
Saken i min avatar. Han borde f en helt egen episod...

Nmen jag har ingen direkt favorit, gillar hur karaktrerna samspelar och hur deras drag interagerar. T.ex nr Cartman utnyttjar Butters extrema naivitet.
Han har redan en egen film: Min granne Totoro.
Citera
2009-07-25, 09:00
Medlem
fEALLANs avatar
Sjlv skulle jag vilja se om de kunde driva med "Extreme home makeover". Tror han programledaren i det programmet skulle gra sig s GALET bra i South park, han r alltid sjvild och skriker och springer runt.
Citera
2009-07-25, 09:35
Medlem
Krappfiskarns avatar
Ngot om Michael Jackson (igen).
Citera
2009-07-25, 09:46
Medlem
Krappfiskarns avatar
Cartman, motiveringen har redan visats i avsnittet "Tsst" nr Super Nanny sitter p mentalsjukhus och ter sin egen avfring ur toan och sger "from Hell!" efter att hon frskt fostra Cartman.
Citera
2009-07-25, 10:10
Medlem
whosgotthecracks avatar
Fast rena parodier p film och serier r ju mer family guys cup of tea, tycker jag.
Citera
2009-07-25, 10:18
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Fast rena parodier p film och serier r ju mer family guys cup of tea, tycker jag.

Ja, South Park r ju att ta nyheter och hndelser och parodisera det som fan.

Jag mste nmna att jag vill se Hardly Boys igen, och sklart Darth Chef.
Citera
2009-07-25, 10:24
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Ja, South Park r ju att ta nyheter och hndelser och parodisera det som fan.

Jag mste nmna att jag vill se Hardly Boys igen, och sklart Darth Chef.

Haha! ja! Hardly boys hade jag grna sett igen. "I've got a big clue!"
Annars s hade jag ocks velat se fler "katastrof-avsnitt" s som Two Days Before the Day After Tomorrow eller det uteliggaravnittet.
Citera
2009-07-25, 10:28
Medlem
whosgotthecracks avatar
Det brukar variera. Men Randy r en av mina absoluta favoriter. Speciellt hans verdrift i allt. Sg om det avsnittet hromdagen nr han r sjuk i alkoholism. Och rakar av sig sitt hr och sitter i rullstol. Det avnittet r genialt!
Citera
2009-07-25, 10:29
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Det brukar variera. Men Randy r en av mina absoluta favoriter. Speciellt hans verdrift i allt. Sg om det avsnittet hromdagen nr han r sjuk i alkoholism. Och rakar av sig sitt hr och sitter i rullstol. Det avnittet r genialt!

Ja, avsnittet dr heliga Maria blder frn arslet/vaginan.
Citera
2009-07-25, 13:27
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoK
Jag tycker de har varit fr snlla mot Bush. Irakkriget har de bara behandlat i frbifarten.

Jag skulle grna se lite mer Bush-bashing och inte den banala sorten, "Bush pratar roligt", "Bush r rdd fr spindlar", "Bush snubblar", etc som de ofta gr. Ngot lite mer avancerat, cyniskt och elakt skulle jag grna se.

Hela imaginationland handlar ju om att "terroristerna bombat vr fantasi" s dr r det ju hejvilt med referenser kring irakkriget.
Citera
2009-07-25, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Ngot om Michael Jackson (igen).

Dom hade ju med Steve Irwin i ett avsnitt precis efter hans dd. S det skulle inte frvna mig om de gjorde nnting med Michael Jackson.
Citera
2009-07-25, 16:45
Medlem
Cartman och Randy Marsch. Alla avsnitt dr Randy har en strre roll blir fan asbra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in