2009-10-31, 13:33
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markinus.
Whale Whores avsnittet var fan underbart!

DOPLHIIINUUUU!!

Faktiskt. Jag gillar absolut sista repliken. Snygg vändning Tillsammans med Fatbeard säsongens bästa.
Citera
2009-10-31, 18:17
Medlem
Telefonverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markinus.
Whale Whores avsnittet var fan underbart!

DOPLHIIINUUUU!!

"Chicken and Cow use poor Dolphin and Whale as a scapegoat?! THIS IS OUTRAGE!!!"
Citera
2009-10-31, 23:55
Medlem
Weejays avatar
Biggie Smalls! Biggie Smalls... ... ... ...
Citera
2009-11-01, 02:17
Medlem
Håller med er, när man väl tänker på avsnittet så känns det rätt dåligt. Men när man kollar på det är det gudomligt
Citera
2009-11-01, 02:59
Medlem
Någon som vet vad nästa avsnitt ska handla om?
Citera
2009-11-01, 19:26
Medlem
Gwildors avatar
Chicken and cow..? CHICKEN AND COOOW!!!

Hahah, det var ju helt underbart när Whale Wars-gubben fick sitt huvud mosat mot väggen och sedan sitt fotografi nedklottrat med "TURD"

Jag har för mig att det var någon som tidigare i den här tråden påstod att SP blivit för smörigt och att de inte vågade driva lika hårt med folk längre - Jag tycker att Whale Whores-avsnittet bevisar motsatsen
Citera
2009-11-02, 15:52
Medlem
Twisten på slutet var skön. Älskar att man alltid lyckas få med en poäng eller nån slags kommentar vid sidan av allt roligt. Det börjar däremot bli lite tröttsamt att alla gamla skämt ska återvinnas hela tiden. Typ som att skaparna kör på gamla säkra kort i stället för att testa något nytt. Cartman imiterar kvinnlig popstjärna och galna japaner är ju inslag som känns igen från flera tidigare avsnitt.
Citera
2009-11-02, 16:02
Medlem
FB-Kissens avatar
Har kommit en ny Preview

http://www.southparkstudios.com/

Verkar rätt lovande, hoppas att det blir MYCKET Cartman
Citera
2009-11-02, 16:29
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plussarn
Någon som vet vad nästa avsnitt ska handla om?

"The F Word" is the twelth episode of the thirteenth season of the animated television series South Park. It will air on Comedy Central in the United States on November 4, 2009.

Plot

The boys aren't going to let the Harley Festival that's being held in South Park spoil their weekend. Everyone agrees they've had enough of the loud and obnoxious bikers that have arrived. They throw down the F word and the game is on.

Inget episkt avsnitt men kan nog bli bra ändå
Citera
2009-11-02, 17:58
Medlem
FB-Kissens avatar
När det gäller USA så brukar dem ju alltid "fucka upp" hur en Säsong går. Men när börjar nästa Säsong av southpark? Det är ju 2 avsnitt kvar, men sedan vet jag inte om jag vill vänta ett halvår på nästa!
Citera
2009-11-02, 17:59
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB-Kissen
När det gäller USA så brukar dem ju alltid "fucka upp" hur en Säsong går. Men när börjar nästa Säsong av southpark? Det är ju 2 avsnitt kvar, men sedan vet jag inte om jag vill vänta ett halvår på nästa!
Vill o vill du har inget val :P Den börjar i början av Mars som vanligt...
Citera
2009-11-02, 21:44
Medlem
Fucku yuoi wejrooåååh and fuck youi dårfin! Såg just senaste avsnittet haha. Lungt ett av de bästa avsnitten på länge. Tycker att Cartman har börjat säga Kennys namn i samma stil som Kennys morsa gör, ni vet: "Kieennie", typ. Eller har han alltid gjort det? Cartmans sånger är också sjukt roliga hahha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in