2011-03-08, 16:28
Medlem
bambulansens avatar
TS: All respekt åt den tankemöda och tid du lagt ner på din trådstart, men jag för min del har svårt att hålla mig för skratt. Inte för att göra dig till åtlöje utan för att jag finner den roande.
Du sitter och tycker synd om hela kill-kollektivet för den uppenbara bristen på solidaritet i det generella knullandet och det är humor!

1: Livet ÄR orättvist, men det är bara att bita ihop och rota vidare.
2: Man BEHÖVER faktiskt inte knulla VARJE gång man är kåt.
3: Det är ett faktum gammalt som skapelsen att fruntimmer alltid får ligga om och när dom vill det, hur "fula" dom än är, naturen har fixat det så.
Citera
2011-03-08, 16:39
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
fan du snackar så jävla mycket skit att jag får lust att smälla till dig. Tjejer kan få knulla så mycket de vill? Ok men sedan kallas man för en jävla hora. Killar å andra sidan kan knulla runt som fan utan att någon ens kommenterar det.

Hmmm, nu dyker detta upp i tråden igen.
Hur ofta dissar du killen av rädsla för att få horstämpel, fastän du egentligen vill gå hem och knulla med honom? Är det vanligt? När killar blir dissade så ville tjejen egentligen ligga med honom?

Jag får till ONS då och då, ibland får jag dissen. Det tyder nog på att tjejer avstår sex på grund av ointresse snarare att det skulle råda en kollektiv rädsla att stämplas som slampiga som får alla kvinnor att avstå från tillfälligt sex.

Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Dom har samma behov av sex, men tjejer håller sig hellre tills dom hittar en trygg pojkvän än att slampa runt. Get it?

Ja, jag fattar vad du menar. Men att söka fast partner och att söka tillfällig partner är enligt mig två olika behov som ska tillfredsställas.
Citera
2011-03-08, 16:44
Medlem
Effiestonems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Hur ofta avstår du från tillfälligt sex av rädslan för att upplevas som slampig?
Menar du att du egentligen vill ha massa tillfälligt sex men att detta med "horstämpeln" hindrar dig?
Tjejer brukar ofta komma med detta argument, men jag har aldrig stött på någon tjej som faktiskt avstår från tillfälligt sex på grund av horstämpeln. Detta verkar alltid gälla "andra tjejer", aldrig de själva...

Men ändå ligger tjejer runt. Mer än vad killar gör. Så jag tror vi kan utesluta din teori.
Jag avstår från tillfälligt sex eftersom att jag inte vinner på det i längden iallafall. Jag ser sex som något mer betydelsefullt, men hade jag sett annorlunda på saken och haft mycket sex hade jag antagligen varit rädd för att när som helst bli kallad för slampa, och det är väl förståeligt. Jag har ju själv hört rykten och skitsnack ifrån andra om tjejer som gärna har one night stands.

Att tjejer skulle ligga runt mer än killar gör skulle jag inte tro för fem öre.
Citera
2011-03-08, 16:46
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
eh...har du koll på vad du själv skriver?
tjejer behöver inte ha sex ofta eller över huvud taget?

där efter så skall det vara synd om killarna för att tjejer inte beter sig som ett offer utan fri vilja?

det handlar väl för fan inte om att "ställa upp", eller är det så du känner varje gång du knullar?
att det är ett ont måste?

Tjejer är inte översexuella som killar är. Deras liv kretsar inte kring sex
Killar sitter ju och bölar över att inte tjejer kan vara mer lösaktiga så dom inte behöver anstränga sig så för att få ett knull
Jo det handlar den mesta tiden om att tjejer måste ställa upp för att ens ha möjligheten till att få umgås med en kille
Citera
2011-03-08, 16:47
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Hmmm, nu dyker detta upp i tråden igen.
Hur ofta dissar du killen av rädsla för att få horstämpel, fastän du egentligen vill gå hem och knulla med honom? Är det vanligt? När killar blir dissade så ville tjejen egentligen ligga med honom?

Jag får till ONS då och då, ibland får jag dissen. Det tyder nog på att tjejer avstår sex på grund av ointresse snarare att det skulle råda en kollektiv rädsla att stämplas som slampiga som får alla kvinnor att avstå från tillfälligt sex.
Just jag skiter i stämpeln men jag menar själva principen att man som tjej får en horstämpel som inte alls existerar hos killar.
Citera
2011-03-08, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bambulansen
TS: All respekt åt den tankemöda och tid du lagt ner på din trådstart, men jag för min del har svårt att hålla mig för skratt. Inte för att göra dig till åtlöje utan för att jag finner den roande.
Du sitter och tycker synd om hela kill-kollektivet för den uppenbara bristen på solidaritet i det generella knullandet och det är humor!

1: Livet ÄR orättvist, men det är bara att bita ihop och rota vidare.
2: Man BEHÖVER faktiskt inte knulla VARJE gång man är kåt.
3: Det är ett faktum gammalt som skapelsen att fruntimmer alltid får ligga om och när dom vill det, hur "fula" dom än är, naturen har fixat det så.

Haha, men jag ville inte ha solidaritet....ville bara säga att tjejer inte vet hur det är att inte ha makten av sex.

Och jag skulle nöja mig med att knulla var fjärde gång jag var kåt, skulle ändå betyda varje dag

...eller rättare sagt, jag vill inte bara knulla varje dag, jag vill ha ny tjej varje dag och/eller när jag själv bestämmer.
Citera
2011-03-08, 16:51
Medlem
birgerburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan

Ytterligare en tråd där en "man" med begränsad erfarenhet försöker sig förstå världen.

Du känner flera tjejer som säger att dom har kk, säger du. Hur vet du att dom talar sanning? Tjejer är bra på att ljuga för att boosta upp sitt eget självförtroende (det är väl killar också iofs), dom "hoppar ju liksom upp några snäpp i din bok" när dom säger att dom kan knulla när dom vill, vilket gör att dom vinner respekt och verkar bättre än vad dom är inför dig.

Dessutom kan jag klargöra en sak för dig: Tjejer har precis samma behov som killar när det kommer till sex - dock har fler tjejer än killar problem med tillfälliga sexpartners. Alla killar kan gå hem med en tjej på krogen, när som helst, var som helst. Tjejer letar oftare efter pojkvän och stabilitet än killar. Så är det.

Du vet eftersom du själv har varit både man och kvinna eller?

Det där är bara feministiskt nonsens, våra begär styrs till stor del av våra hormoner, och män och kvinnor är mycket olika när det kommer till det.

Och nej, alla killar kan inte gå hem med en tjej från krogen. Den möjligheten existerar endast för kvinnor.
Citera
2011-03-08, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
haha, det är just det de gör!

om en kille får stämpel att vara player och knullar runt...händer då plötsligt att han blir cockblockad överallt? nä...just tvärtom. damerna tycker denna herre är intressant, han kanske har en stor kuk eller är en jävel på lapa och göra det skönt, hur som helst så vill de ta reda på det.

Du talar visst för alla tjejer när du skriver det här märker jag.
Jag finner inte en kille intressant för att han har legat med ett visst antal.
Sånt intresserar mig inte överhuvudtaget.
Citera
2011-03-08, 17:02
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allvetaren00
Och vad menar jag då med detta?
Att alla tjejer får sex när dom vill? Nej.
Att alla tjejer aldrig känt behov sex men inte fått det? Nej.

Det jag menar är enkelt. Det finns väldigt många fler killar vars sexbehov är större än den del av behovet dom får tillfredställt än vad det finns tjejer som "lider" av samma problem. Dessutom tenderar de tjejer som inte tycker dom får den sexmängd dom skulle behöva vara tjejer som 1)är skitfula eller antingen, som också är vanligast, vara tjejer som väljer bort 90% av alla killar och därför inte får den sexmängd dom vill ha.
Ja, kanske kvinnor har höga krav... Men inte är ju någon man helt utan sexalternativ heller, såvida han inte saknar båda sina händer...
Citera
2011-03-08, 17:02
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Just jag skiter i stämpeln men jag menar själva principen att man som tjej får en horstämpel som inte alls existerar hos killar.
Det stämmer. Men ni får skylla er själva för att horstämpeln finns överhuvudtaget. Kvinnan genomgår en revolution just nu (nu när jag tänker efter börjar den avmattas lite nu iofs) där kvinnan ska undvika så mycket maskulin kontakt som möjligt - kvinnan skall klara sig själv och tänka på karriär och aldrig skaffa barn. Då blir hon förlorare. Mannen är sämre än kvinnan och mansdjur ska undvikas i allra möjligaste mån. Och att gå hem och tillfredsställa en man på fyllan likställs med häxkonster på 1400-talet. Ni gräver er egen krav.
Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
Du vet eftersom du själv har varit både man och kvinna eller?

Det där är bara feministiskt nonsens, våra begär styrs till stor del av våra hormoner, och män och kvinnor är mycket olika när det kommer till det.

Och nej, alla killar kan inte gå hem med en tjej från krogen. Den möjligheten existerar endast för kvinnor.
Läs tråden och återkom. Jag har svarat på det tidigare.
Citera
2011-03-08, 17:10
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Effiestonem
Jag avstår från tillfälligt sex eftersom att jag inte vinner på det i längden iallafall. Jag ser sex som något mer betydelsefullt, men hade jag sett annorlunda på saken och haft mycket sex hade jag antagligen varit rädd för att när som helst bli kallad för slampa, och det är väl förståeligt. Jag har ju själv hört rykten och skitsnack ifrån andra om tjejer som gärna har one night stands.

Okej, detta bevisar alltså min tes. Du avstår alltså inte tillfälligt sex av rädslan för att ses som slampig.
Du avstår tillfälligt sex av helt andra anledningar och tillhör därför den minoritet tjejer som inte ägnar sig åt sådant. De flesta tjejer har haft tillfälligt sex så jag tror inte på teorin om den extremt hämmande horstämpeln.

Citat:
Ursprungligen postat av Effiestonem
Att tjejer skulle ligga runt mer än killar gör skulle jag inte tro för fem öre.

Tror du att killar ligger runt mer än tjejer?

Citat:

Vilket visar min poäng.
Jag håller med om att horstämpeln är tråkigt, men den påverkar inte tjejers sexvanor och den påverkar inte hur lätt killar har att få sex.
Snacket om att killar har svårt att få sex för att tjejer som ligger runt blir stämplade som horor stämmer alltså inte.
Citera
2011-03-08, 17:20
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Okej, detta bevisar alltså min tes. Du avstår alltså inte tillfälligt sex av rädslan för att ses som slampig.
Du avstår tillfälligt sex av helt andra anledningar och tillhör därför den minoritet tjejer som inte ägnar sig åt sådant. De flesta tjejer har haft tillfälligt sex så jag tror inte på teorin om den extremt hämmande horstämpeln.

Tror du att killar ligger runt mer än tjejer?

Vilket visar min poäng.
Jag håller med om att horstämpeln är tråkigt, men den påverkar inte tjejers sexvanor och den påverkar inte hur lätt killar har att få sex.
Snacket om att killar har svårt att få sex för att tjejer som ligger runt blir stämplade som horor stämmer alltså inte.
Är du dum i huvudet på något sätt? Båda skriver ju raka motsatsen mot hur du sammanfattar.

Många tjejer är visst rädda för horstämpeln, men jag tror att min tes fortfarande innehar en stor del sanning - tjejer letar fast i fler fall än för killar. Speciellt i åldern 20-27 typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in