2011-03-12, 19:14
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Men om vi generellt antar att kvinnor och män vill olika saker (fastän det inte är sant), och att män vill ha sex och kvinnor kärlek - då är ju både män och kvinnor lika hungriga, eller hur?

De flesta män och kvinnor vill ha både sex och kärlek.
Skillnaden består i att tillgången och efterfrågan inte ser likadant ut hos bägge könen.
Därför är det svårare för män att få sex än vad det är för kvinnor.
Citera
2011-06-30, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissMeme
Jag är i alla fall av åsikten att tjejers och killars sexualitet ser olika ut. Inget konstigt med det egentligen, vi är trots allt olika. Rent generellt tror jag att tjejer behöver fler parametrar som stämmer innan de kan tänka sig ha sex med någon.

Jag skulle t.ex. aldrig kunna ligga med någon bara för att personen är snygg, det måste finnas något i personligheten som gör honom intressant annars låter jag hellre bli. Jag inbillar mig att dettta är ganska typiskt för tjejer.
Något som ofelbart gör att alla cylindrar går igång hos tjejer är HÖG SOCIAL STATUS hos männen/killarna, se på alla manliga celeberiteter, de kända, rika..tjejerna/kvinnorna blir som GALNA och nästan bokstavligt kastar sig över dessa killar/män.

Status, pengar, makt hos killar/män har samma inverkan på tjejer som ungdom och skönhet hos tjejer har på killar/män.

Nej, det räcker inte med att en kille är snygg, han måste PRESTERA också, i form av ett bra jobb, mycket pengar eller någon annan form av status som gör att han avviker från den grå massan.

Till TS..se till att bli en celeberitet och/eller bli väldigt förmögen och du kommer att kunna välja o vraka och få ligga hur mycket som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
De flesta män och kvinnor vill ha både sex och kärlek.
Skillnaden består i att tillgången och efterfrågan inte ser likadant ut hos bägge könen.
Därför är det svårare för män att få sex än vad det är för kvinnor.

Det är inte sant, vad du egentligen säger är att det är svårare för den genomsnittlige mannen att få sex än vad det är för unga, snygga, vackra kvinnor. Hur är det för alla fula och äldre kvinnor då? Och vänta tills dessa unga/vackra kvinnor inte är så unga och attraktiva längre då kommer rollerna snarare bli ombytta..i äldre åldrar är den männen som har trumf på hand. Män kan ju alltid gå till prostitutierade för att få sex, den möjligheten har inte kvinnor på samma sätt.

Män kan både vara gamla och fula och ändå få hur mycket sex med vackra unga kvinnor de vill..bra de har pengar/makt.
Senast redigerad av Neonode 2011-06-30 kl. 13:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in