2011-03-08, 14:58
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
varför är det inte ok? vem säger det? andra killar...eller andra tjejer?
vi kan nog snabbt konstatera att tjejer mer än gärna sänker sina kompisar och tycker de är slampor för att de gillar att knulla.

killar skulle troligen inte bry sig ett skit utan bara vara nöjd över att fler tjejer var sugna på att strula runt.

så länge vissa tjejer, läs majoriteten, anser att det är fult att knulla runt så kommer de tjejer som faktiskt skiter i dessa "regler" få skit från sitt egna släkte.
Det är det som är problemet. Feministsverige har förstört den svenska synden. Det är inte socialt accepterat att knulla runt som tjej, vem i helvete kan ifrågasätta det?

Killar kör high-five dagen efter på jobbet med grabbarna, tjejers kompisar snackar skit bakom ryggen. Skyll er själva, skvallriga avundsjuka horjävlar.
Citera
2011-03-08, 15:05
Medlem
MissMemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Det är det som är problemet. Feministsverige har förstört den svenska synden. Det är inte socialt accepterat att knulla runt som tjej, vem i helvete kan ifrågasätta det?

Killar kör high-five dagen efter på jobbet med grabbarna, tjejers kompisar snackar skit bakom ryggen. Skyll er själva, skvallriga avundsjuka horjävlar.

Magstarkt att vara flashbackare och hävda att det är feministerna som kallar folk för slampor.
Citera
2011-03-08, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Eller som två genomsnittliga brudar sade över en kopp kaffe nyligen: Har inte killen som stöter på mig minst lika stor kuk som en neger, kan han ju fara åt helvete och ta sig en runk någonstans !

I alla tjejer finns det en liten slampa som vill bli tyglad, våldtagen och brutalt sönderknullad. Det är deras dröm och därför faller det i rimlighetens namn att uppskatta våldsamma killar.
Citera
2011-03-08, 15:15
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissMeme
Magstarkt att vara flashbackare och hävda att det är feministerna som kallar folk för slampor.
Tror du att det är killar som kallar tjejer för slampor när dom ligger?
Citera
2011-03-08, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vejovejo
I alla tjejer finns det en liten slampa som vill bli tyglad, våldtagen och brutalt sönderknullad. Det är deras dröm och därför faller det i rimlighetens namn att uppskatta våldsamma killar.

Ligger faktiskt något i det.
Att vara dominant, hård osv är sätt jag får tjejer på. Och jag får ofta höra det ena och det andra när tjejer ska berätta om sina fantasier. Ofta bra mycket "sjukare" än vad killar tänker på.
Citera
2011-03-08, 15:21
Medlem
MissMemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Tror du att det är killar som kallar tjejer för slampor när dom ligger?

Under själva akten? Knappast. Men generellt om en tjej som ligger runt? Absolut. Inte alla, förhoppningsvis inte ens de flesta, men många ja.

Sen är tjejer också skyldiga, det är inte det. Men alla samhällsproblem kan faktiskt inte skyllas på feministerna, även om jag har förstått att det är behändigt att göra det.
Citera
2011-03-08, 15:22
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Killars problem är att dom är har en enorm aptit på sex. Hela deras liv handlar om att ha sex, få sex på vilket sätt som helst. Får dom inte det rasar deras liv samman totalt. Ytligt men sant..
Tjejer har inte samma aptit på sex på långa vägar. Dom har inte sex av samma skäl som killar har. Dom behöver inte ha sex jämt eller alls för den delen.
Det är bara i killars fantasi som tjejer ligger jämt och har jättemånga killar. Av den utvalda procenten naturligtvis
Med den fantasin kan killarna sitta och snyfta och tycka synd om sig själva och fundera över varför dom inte har fått fitta det senaste dygnet
Vad ni killar menar är att vi tjejer ska ligga med särade ben, alltid redo hela tiden
Varför skulle vi ställa upp på det?
eh...har du koll på vad du själv skriver?
tjejer behöver inte ha sex ofta eller över huvud taget?

där efter så skall det vara synd om killarna för att tjejer inte beter sig som ett offer utan fri vilja?

det handlar väl för fan inte om att "ställa upp", eller är det så du känner varje gång du knullar?
att det är ett ont måste?
Citera
2011-03-08, 15:22
Medlem
Citat:
Under själva akten? Knappast. Men generellt om en tjej som ligger runt? Absolut. Inte alla, förhoppningsvis inte ens de flesta, men många ja.

Sen är tjejer också skyldiga, det är inte det. Men alla samhällsproblem kan faktiskt inte skyllas på feministerna, även om jag har förstått att det är behändigt att göra det.

Jag kan lever i fel kretsar men jag känner inte igen detta alls.Jag känner inte ens igen att man kommenterar andras sexliv. Mer isåfall att grabbar emellan skämtar som varandras försök till att få knulla.
Citera
2011-03-08, 15:23
Medlem
Citat:

Tjejer talar ju inte väl om killar som ligger runt heller, eller vill ha dem som partner heller för den delen. Så det går båda hållen
Citera
2011-03-08, 15:25
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sacula
Tjejer talar ju inte väl om killar som ligger runt heller, eller vill ha dem som partner heller för den delen. Så det går båda hållen
haha, det är just det de gör!

om en kille får stämpel att vara player och knullar runt...händer då plötsligt att han blir cockblockad överallt? nä...just tvärtom. damerna tycker denna herre är intressant, han kanske har en stor kuk eller är en jävel på lapa och göra det skönt, hur som helst så vill de ta reda på det.
Citera
2011-03-08, 15:27
Medlem
Sen köper jag inte att tjejer inte har mer sexpartners/sex bara för att det inte är socialt accepterat.

Vi kan ju göra ett test.

Jag, kille, går in på dejtingsida och frågar rakt ut "hej xxxx, vill du ligga ikväll"
Och, tjej, går inte och gör samma sak.

Så kan vi jämföra svaren?
Tror inte tjejerna säger nej för att dom tror det är socialt fel, jag tror dom säger nej för att dom faktiskt inte vill.
Citera
2011-03-08, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sacula
Tjejer vill ha killar som haft många tjejer, så är det och det beror nog på att de vill ha nån som är erfaren. Det frågas dock aldrig om tjejerna som eftersöker dessa erfarna killar om de själva är erfarna. Det är sällan som en kvinna är erfaren och det går hand i hand med att bara vara nedlåtande mot andra killar.

Citat:
Ursprungligen postat av Allvetaren00
Tror inte tjejerna säger nej för att dom tror det är socialt fel, jag tror dom säger nej för att dom faktiskt inte vill.
Eller så säger de nej för att deras så kallade vänner ser henne som hora då. För kvinnor finns det inget viktigare än vad andra tycker och tänker om de.
Senast redigerad av vejovejo 2011-03-08 kl. 15:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in