2011-03-07, 19:01
Medlem
woodwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Jag tror att man ledsnar efter ett tag.
Spelar ingen roll hur mycket han skulle slicka,pilla,massera,gnugga som kompensation.
Fr eller senare vill man bli ordentligt knullad.

Avsaknaden av en tminstone normalstor kuk skulle vara fr ptaglig.
Det ligger ngot i det du sger...

Och ni mn som kommer bli otroligt provocerade av dessa inlgg; om eran flickvn visade sig vara extremt otight och inte alls skn att stta p, skulle ni kunna ha ett frhllande under en lngre tid med henne? Troligtvis inte.
Citera
2011-03-07, 19:24
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woodwell
Det ligger ngot i det du sger...

Och ni mn som kommer bli otroligt provocerade av dessa inlgg; om eran flickvn visade sig vara extremt otight och inte alls skn att stta p, skulle ni kunna ha ett frhllande under en lngre tid med henne? Troligtvis inte.

Skillnaden r ju dock att fittan gr att trna upp.
Citera
2011-03-07, 19:34
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl

Det beror ju p utgngslget, alla fittor gr inte att f tighta, en del r helt enkelt fr stora frn brjan...
Citera
2011-03-07, 19:45
Medlem
woodwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Spelar ingen roll, ngon gng vill man bli ordentligt knullad helt enkelt. Dessutom s gr inte alls alla fittor att "trna upp". och om det gr s tar det nog vldigt vldigt lng tid.
Citera
2011-03-07, 20:13
Medlem
bizarroboys avatar
Citat:
Spelar ingen roll, ngon gng vill man bli ordentligt knullad helt enkelt. Dessutom s gr inte alls alla fittor att "trna upp". och om det gr s tar det nog vldigt vldigt lng tid.
Fast det tar inte speciellt lng tid, tvrtom. Det gr ganska snabbt att trna upp, enligt vad jag har hrt, och erfarit. Sen inte sagt att det kanske finns personer som inte kan, men fr den absoluta merparten s r det inga problem. S det r inte helt jmfrbart med en liten penis, i mitt tycke.
Citera
2011-03-07, 20:22
Bannlyst
Ganska litet, hur vet du hans exakta mtt?:P

Han borde ju knulla dom knsliga delarnara av fittan utan problem, s frstr egentligen inte storlekssnacket. Mycket ointelligent och jag tror inte tjejerna har s stor koll p sina egna kroppar. Knullar slllan tjejer med mer en 10 cm av min kuk tror jag. Vad ska dom egentligen med dom resterande cm till? Visst dra p stenhrt bakifrn men d fr dom flesta vldigt ont. Som sagt r det mycket snack, s lnge kuken kan stimulera dom knsliga delarna av fittan r det inga problem.

Att vissa har "uttjnings-fetisher" fr st fr dom.

Vad fan fyller andra tjejers sikter fr funktion fr dig i frgan? Haha jvla vp. Tnk sjlv
Citera
2011-03-07, 21:30
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickside

Han borde ju knulla dom knsliga delarnara av fittan utan problem, s frstr egentligen inte storlekssnacket. Mycket ointelligent och jag tror inte tjejerna har s stor koll p sina egna kroppar. Knullar slllan tjejer med mer en 10 cm av min kuk tror jag. Vad ska dom egentligen med dom resterande cm till? Visst dra p stenhrt bakifrn men d fr dom flesta vldigt ont. Som sagt r det mycket snack, s lnge kuken kan stimulera dom knsliga delarna av fittan r det inga problem.

Vad fan fyller andra tjejers sikter fr funktion fr dig i frgan? Haha jvla vp. Tnk sjlv
Svenska kvinnor har blivit skadade med ren, det var bttre frr.
Citera
2011-03-07, 21:38
Medlem
brisingamens avatar
Citat:

Det har fr gud skull inget med intelligens att gra , det r ju en fysisk knsla som det handlar om den kan du ju frska ndra med logiska resonemang och vilka r de knsliga delarna enligt dig ?
r du dessutom kille frstr jag inte alls hur du kan ha ngon som helst sikt i frgan.
Citera
2011-03-07, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Det har fr gud skull inget med intelligens att gra , det r ju en fysisk knsla som det handlar om den kan du ju frska ndra med logiska resonemang och vilka r de knsliga delarna enligt dig ?
r du dessutom kille frstr jag inte alls hur du kan ha ngon som helst sikt i frgan.

frstr att 6 cm r litet, men vem brukar hrdknulla med 15-16 cm? Fittan r knsligast i brjan sen avtar det. Dom flesta gillar inte nr man slr i livmodertappen. G-punkten sitter vll inte lngre en 7-10 cm in? eller har jag frsttt det fel?

Handlar en hel del om intelligens skulle jag vilja sga. Dom flesta tjejer brukar dessutom komma via klitoris.

Vilka punkter r det som r s skna en mindre kille inte kommer t p samma stt s?

S jvla mycket trams om storleken tycker jag. r kille men har svrt att tro att det ska vara s jvla speciellt. r mycket "makt" frn tjejejs sida det handlar om och inget annat.
Citera
2011-03-07, 22:01
Bannlyst
Citat:
frstr att 6 cm r litet, men vem brukar hrdknulla med 15-16 cm? Fittan r knsligast i brjan sen avtar det. Dom flesta gillar inte nr man slr i livmodertappen. G-punkten sitter vll inte lngre en 7-10 cm in? eller har jag frsttt det fel?

Handlar en hel del om intelligens skulle jag vilja sga. Dom flesta tjejer brukar dessutom komma via klitoris.

Vilka punkter r det som r s skna en mindre kille inte kommer t p samma stt s?

S jvla mycket trams om storleken tycker jag. r kille men har svrt att tro att det ska vara s jvla speciellt. r mycket "makt" frn tjejejs sida det handlar om och inget annat.

S kul att hra alla tjejer prata om sina killar med 23 cm och grova som fan och att dom inte kan njuta med en normal. Kolla hur stort 23 cm r p en linjal hahaha
Citera
2011-03-07, 22:37
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:

Det dr argumentet r ju lika mycket BS som feta personer nr de pstr att de inte kan g ner i vikt.
Citera
2011-03-07, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
Det r den psykologiska biten det handlar om fr en penis reprensenterar manlighet och den inte r tillrckliogt stor s r det nt fel med manligheten.

Om en tjej har sm brst kan killen nd ha verseende med det men en tjej kan aldrig gra det med en kille med en mindre penis vilket bevisar att kvinnor r vldigt knslostyrda och lsta i sina roller(mn fr inte ngra fel).

hah det dr var det dummaste jag hrt. Eller s r det s att vissa killar tnder p just sm brst s mycket mer? Jag r en av dom. Dremot tvekar jag p att ngon tjej tnder p sm kukar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in