2011-03-06, 21:46
Medlem
dartagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Fast nu handlade det ju inte om att killen inte fr ha ngra fel - utan att det r svrt fr en del att knna sig sexuellt tillfredsstllda om killen inte kan ligga med dem. Att bli penetrerad av en kuk p ~7 cm knns ungefr lika mycket som ett finger (dvs. knappt alls) och det r svrt fr mnga tjejer att bli tillfredsstllda av det. Det finns som sagt andra stt, men mnga saknar nd att kunna bli ordentligt psatt av sin man fr att knna sig fullstndigt tillfredsstllda.

Om en tjej har sm tuttar eller inte har ju liksom ingenting med den sexuella tillfredsstllelsen att gra mer n visuellt. Mannen kanske fredrar stora brst, men tjejen har sm - too bad. Men allt det handlar ju om den visuella upplevelsen. Det gr det inte nr det handlar om sm kukar.

Det frutstter att kuken har omkrets p 3,14 cm om vi utgr frn en diameter p 1 cm vilket gller fr ett normalstor finger, och s r nog inte fallet. Dremot 2-3 fingrar, och d r vl knslan lite mer ptaglig ?
Citera
2011-03-06, 21:50
Medlem
hihi jag trodde 10-13 var liten kuk

pic or it didn't happen
Citera
2011-03-06, 21:52
Medlem
jag har inte exakt samma problem som TS men kan ju dela med mig av min situation: har en partner sedan tre r tillbaks ungefr och lskar honom verkligen. och har har en ganska stor kuk, men problemet r att han knappt har ngon sexlust alls (p grund av lngvarig depression och bruk av antidepressiva mediciner) s fr mig finns ju kuken dr, fast sllan tillgnglig fr sex. det r ju en annan situation iom att jag ju iofs fr riktigt bra sex ibland, men kan aldrig rkna med det. s jag mste ju vara vldigt tlmodig och hnsynsfull och det r ngot som alltid finns i tankarna. han r iofs fin p att ge oralsex och gr det ofta, men ibland knns det trist, som att han knner att han borde gra det fr att han mrker hur kt jag r snarare att han verkligen vill sjlv. ja det r sjukt jobbigt ibland, men fr mig r det nd vrt det fr det r honom jag vill ha. och jag hoppas och tror att det kan bli bttre.
Citera
2011-03-06, 22:24
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Det frutstter att kuken har omkrets p 3,14 cm om vi utgr frn en diameter p 1 cm vilket gller fr ett normalstor finger, och s r nog inte fallet. Dremot 2-3 fingrar, och d r vl knslan lite mer ptaglig ?

Ptja, lite mer ptaglig kanske, men inte alls mycket. Det knns ungefr lika mycket.
Citera
2011-03-06, 23:50
Medlem
Jorups avatar
Vldigt, tja kan man sga, tragiskt med en s liten kuk. r det inte ca 9cm som krvs fr att tillfredsstlla en kvinna genom penetration?
Killen kan ju inte ha s stort sjlvfrtroende kan jag tnka mig. S han mste ju verkligen tycka om och lita p dig i och med att grabben svingade ut "kttklubban" t dig.

Har han kanske ngot att han kan kompensera med? Det kan vara svrt att gottgra fr en liten penis, visst han kan vara go och snll men han kan la inte penetrera dig med hans personlighet?

Lite OT men: om det nu skulle finnas en Gud; varfr gjorde han inte alla penisar lika stora?
Citera
2011-03-07, 01:28
Medlem
SummerWines avatar
Men r penetrerande sex det nda du kan tnka p d?

Vadfan, vad r viktigast? Jag skulle ta honom, ingen tvekan.
Citera
2011-03-07, 01:35
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Inte en chans i vrlden att jag skulle ta honom.
Citera
2011-03-07, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amoures
Jag r sjlv tjej och vill endast ha svar frn tjejer,

1/ vad tycker ni om killar med liten kuk? d talar jag om 6,7 cm i stnd?

hade samlag med en igr med LITEN kuk det var HEMSKT!!!!!!

s tnkte jag, andra tjejer kanske tycker att det r sknt, ok nr man suger av en liten kuk s r det ju ok, man fr ju inte kvljningar som med en stor.

Jag gillar killen, snlla tjejer ge mig rd, jag vill verkligen veta hur ni tjejer som lever med killar med sm kukar hur ni str ut, snlla.

OBS serisa svar tack.

Iofs kille men innerst inne gillar ju tjejer lite strre kukar, ialf dom jag varit med.

Behver ju inte va monsterkuk men bttre med stor eller liten?
Citera
2011-03-07, 12:42
Medlem
Gameboy92s avatar
Finns det s sm? r det vad som rknas som "micro penis" Oftast tycker jag att tjejer som dumpar killar med liten kuk(12-14cm) r taskiga men i ts fall s frstr man ju att det inte kommer funka.
Gud vad jag tycker synd om den hr killen, nsta gng jag runkar ska jag vara mer msint med min kuk, och inte ta honom fr givet som jag gjort tidigare.
Citera
2011-03-07, 18:02
Medlem
.-.-.s avatar
Det finns smttingar som dominerar trots sina tillkortakommanden ocks.
Jag knner en snubbe, 32 r, vger in p ca 130-140 pannor, en vandrande flodhst allts, med en 10cm dase. Ngot av en partyprisse och alla smbrudarna dras till honom som en magnet, damer i 20 rs ldern, sna som man sjlv inte ens vgar drmma om. Och dom kommer tillbaka hela tiden s inte kan det ha speciellt mycket med snabeln att gra.
Jag har aldrig frsttt mig p det hr men det har nog att gra med att han har trots detta ett enormt sjlvfrtroende.

Allt handlar p vad man tror om sig sjlv, tror man sig vara bst och ha strst penis s har man det.
Citera
2011-03-07, 18:41
Medlem
woodwells avatar
Jag sjlv har en mycket vlutrustad man och undrar efter varje gng vi har haft sex hur man kan klara sig med en liten kuk. (Har frvrigt provat, killen som tog min oskuld hade en riktigt liten penis, och det gjorde varken ont eller gav mig s mycket njutning...)
MEN, vet mannen hur han kan kompensera fr sina brister s borde det inte vara ngra problem. Sedan s gr ju omkretsen mycket (g-punkten sitter ju ca 5cm in, en smal kuk stimulerar drfr inte s bra).

Ge honom en chans, absolut! Om min pojkvn hade haft en liten kuk hade jag fortfarande varit hos honom.
Citera
2011-03-07, 18:53
Medlem
Roxanas avatar
Jag tror att man ledsnar efter ett tag.
Spelar ingen roll hur mycket han skulle slicka,pilla,massera,gnugga som kompensation.
Fr eller senare vill man bli ordentligt knullad.

Avsaknaden av en tminstone normalstor kuk skulle vara fr ptaglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in