• 1
  • 2
2011-03-06, 18:12
Medlem
Jag r sjlv tjej och vill endast ha svar frn tjejer,

1/ vad tycker ni om killar med liten kuk? d talar jag om 6,7 cm i stnd?

hade samlag med en igr med LITEN kuk det var HEMSKT!!!!!!

s tnkte jag, andra tjejer kanske tycker att det r sknt, ok nr man suger av en liten kuk s r det ju ok, man fr ju inte kvljningar som med en stor.

Jag gillar killen, snlla tjejer ge mig rd, jag vill verkligen veta hur ni tjejer som lever med killar med sm kukar hur ni str ut, snlla.

OBS serisa svar tack.
Citera
2011-03-06, 18:16
Bannlyst
Frga om han har en brorsa.
Citera
2011-03-06, 18:17
Medlem
Tycker inte du skall haka upp dig p det Se int och se vad du verkligen vill
Sexuellt kan han nog tillfredstlla dig om du verkligen tnder p honom annars tror jag.
Citera
2011-03-06, 18:18
Medlem
Knns inte som du r typen som kommer ver sdant hr.

Med det svaret vet du nog vad du br gra.
Citera
2011-03-06, 18:19
Medlem
Hur kan en kuk vara s viktigt i ett serist frhllande, det gr vl inte ur p sex?! Uppskatta honom som han r och hans personlighet fr fan! Dessutom kommer den vxa med tiden!
Citera
2011-03-06, 18:20
Medlem
tantvrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brehmer
Hur kan en kuk vara s viktigt i ett serist frhllande, det gr vl inte ur p sex?! Uppskatta honom som han r och hans personlighet fr fan! Dessutom kommer den vxa med tiden!
r du dum, tror du ballen vxer hela livet eller?
Citera
2011-03-06, 18:25
Medlem
dekanmis avatar
Fr mig lter det som rena skrckscenariot faktiskt. Trffade en kille nr jag var yngre som hade ungefr lika liten, men eftersom att jag gillade honom s hade jag inga problem med det. Men det blev aldrig ngot utav det hela och jag tror faktiskt att jag inte skulle ha klarat det i lngden.

Om du verkligen gillar killen s br det inte vara ngot strre (hahahaha ) problem egentligen. Det finns s mycket annat ni kan gra n att kra penis + fitta. Det finns fingrar, tunga och leksaker till ondlighet som kan tillfredsstlla dig. Men visst, mnga (och ven jag) saknar nd den dr knslan av att bli "psatt". Men gillar du honom tycker jag att du borde ge det hela en chans.
Citera
2011-03-06, 18:25
Medlem
rankovs avatar
den vxer till ca 25 rs lder, vilket jag misstnker att ts och hennes pojkvn r yngre n. han kanske kan pressa ut en centimeter till. lt oss hoppas.
Citera
2011-03-06, 18:26
Medlem
had0cs avatar
Citat:

Umm va?
Vxa med tiden skitter du och driver eller tror du serist att ens penis blir strre med tiden eller syftar du p att hon sitter och knullar nn opubertal unge som inte har vuxit frdight?..

Nej men OT nu. Om du inte har nn sexuell njutning av det hela s tycker jag du ska gra slut p det hela omgende ... om nu inte han r Satans bra p att slicka.
Citera
2011-03-06, 18:27
Medlem
kolits avatar
Han kanske r ett riktigt ess p oralsex?
Citera
2011-03-06, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av had0c
Umm va?
Vxa med tiden skitter du och driver eller tror du serist att ens penis blir strre med tiden eller syftar du p att hon sitter och knullar nn opubertal unge som inte har vuxit frdight?..

Citat:
Ursprungligen postat av tantvrist
r du dum, tror du ballen vxer hela livet eller?

Det klart inte penisen vxer hela livet, men vi vet ju inte hur gammal TS pojkvn r, Jag hamnde inte i puberteten tills jag var 16, late bloomers du vet. D var den inte mer n 10 cm och det tog ungefr 1-2 r innan den hade vxt klart. S ni ska tnka innan i snetnder!

Sorry fr OT
Senast redigerad av Brehmer 2011-03-06 kl. 18:56.
Citera
2011-03-06, 18:35
Medlem
had0cs avatar
Citat:
Det klart inte penisen vxer hela livet, men vi vet ju inte hur gammal TS pojkvn r, Jag hamnde inte i puberteten tills jag var 16, late bloomers du vet. D var den inte mer n 10 cm och det tog ungefr 1-2 r innan den hade vxt klart. S ni ska tnka innan i snetnder!

Drvara "eller menar du att TS stter p opubertala smbarn" kommentaren jag slog till med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in