2011-03-07, 22:55
Medlem
Vet ju inte om det var ONS eller ett frhllande, men lskar du killen ska du inte gra slut pga kuklngd. Det spelar ingen strre roll om ni har ett serist frhllande.
Citera
2011-03-07, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axma
Vet ju inte om det var ONS eller ett frhllande, men lskar du killen ska du inte gra slut pga kuklngd. Det spelar ingen strre roll om ni har ett serist frhllande.

Antar att dom r pvg in i ett serist frhllande efterssom hon nyss fick reda p att den var s liten? Vad r annars problemet?
Citera
2011-03-08, 02:04
Medlem
Eirs avatar
Den ska ju inte vara fr liten.

Inte s sknt om det knns som en slemmig snigel som glider in och ut.
Lite fylld vill man allt bli!
Citera
2011-03-08, 02:39
Medlem
jag var tillsammans med en kille som hade 10 och det fungerade.. ven om jag tyckte att de var liite synd i brjan. men han var underbar och jag kunde ju inte bara lmna honom fr att hans kuk r mindre n genomsnitt. dessutom s var och r jag vldigt trng och den var ok-grov s jag njt ju nd. r det hr en person som du vill leva med livet ut eller ngot du tror bara kommer vara tillflligt?
du kan ju frska f honom att vilja anvnda sexleksaker, en strre dildo eller s?
jobbigt om man inte gillar snt dock. gr inte jag hahaha
Citera
2011-03-08, 07:37
Medlem
Diablesss avatar
Analsex lr ju g enkelt och smrtfritt i s fall.
Citera
2011-03-08, 12:01
Medlem
.-.-.s avatar
Kr lite fisting.
Nr du har en knytnve i muttan och en fossing i rven s lr du inte beklaga dig om att det r fr sm apparater.
Citera
2011-03-08, 14:03
Medlem
Snobb3ns avatar
Ska ge dej en guide.

1: frspel du ska frst kyssa henne p halsen sedan smeka olika delar p kroppen fr att f henne upphetsad sedan brja ta av klder och smek hennes brst och rumpa...

2: oral sex du ska slicka av henne o smeka brst samtidigt och avsluta med att fingra och slicka sklart.

3: penetrering... du ska helst finna stllningar som fr er att ha sknt.

4: funkar inte steg 3 s ta henne i 2an fr den r mycket tightare.

SDR.... penetrering r inte allt... lr dej frspel fr att det r viktigt.
Senast redigerad av Snobb3n 2011-03-08 kl. 14:06.
Citera
2011-03-08, 16:18
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ofsomeleft
du kan ju frska f honom att vilja anvnda sexleksaker, en strre dildo eller s?

Och du tror verkligen inte att det kommer f killen att knna sig totalt jvla otillrcklig?
Citera
2011-03-08, 18:05
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trachimbrod
jag har inte exakt samma problem som TS men kan ju dela med mig av min situation: har en partner sedan tre r tillbaks ungefr och lskar honom verkligen. och har har en ganska stor kuk, men problemet r att han knappt har ngon sexlust alls (p grund av lngvarig depression och bruk av antidepressiva mediciner) s fr mig finns ju kuken dr, fast sllan tillgnglig fr sex. det r ju en annan situation iom att jag ju iofs fr riktigt bra sex ibland, men kan aldrig rkna med det. s jag mste ju vara vldigt tlmodig och hnsynsfull och det r ngot som alltid finns i tankarna. han r iofs fin p att ge oralsex och gr det ofta, men ibland knns det trist, som att han knner att han borde gra det fr att han mrker hur kt jag r snarare att han verkligen vill sjlv. ja det r sjukt jobbigt ibland, men fr mig r det nd vrt det fr det r honom jag vill ha. och jag hoppas och tror att det kan bli bttre.

Wow, en helt ovidkommande historia, men du fick i alla fall berttat att din pojkvn har stor kuk.
Citera
2011-03-08, 20:15
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickside
Ganska litet, hur vet du hans exakta mtt?:P

Han borde ju knulla dom knsliga delarnara av fittan utan problem, s frstr egentligen inte storlekssnacket. Mycket ointelligent och jag tror inte tjejerna har s stor koll p sina egna kroppar. Knullar slllan tjejer med mer en 10 cm av min kuk tror jag. Vad ska dom egentligen med dom resterande cm till? Visst dra p stenhrt bakifrn men d fr dom flesta vldigt ont. Som sagt r det mycket snack, s lnge kuken kan stimulera dom knsliga delarna av fittan r det inga problem.

Att vissa har "uttjnings-fetisher" fr st fr dom.

Vad fan fyller andra tjejers sikter fr funktion fr dig i frgan? Haha jvla vp. Tnk sjlv

Mste bara sga att jag som kvinna hller med dig helt. Vadfan tjejer, har ni ftt kuk fr lngt in eller? Det gr ju asont.

Hellre knullar jag en kort kuk som kan dunka p mig ordentligt n en stor som mste ta det frsiktigt och nd ger mig knslan av en pungspark s fort man provar en exotisk stllning.
Citera
2011-03-08, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Mste bara sga att jag som kvinna hller med dig helt. Vadfan tjejer, har ni ftt kuk fr lngt in eller? Det gr ju asont.

Hellre knullar jag en kort kuk som kan dunka p mig ordentligt n en stor som mste ta det frsiktigt och nd ger mig knslan av en pungspark s fort man provar en exotisk stllning.

Ja s uppfattar jag det ocks. Att det r en jvla massa snack p tjejer. r det inne att ljuga om sin pojkvns penis? Vet tjejer som bestmt hvdar att deras pojkvnner har 23 cm, nr jag vet att dom r medel "jag frstr inte hur jag skulle kunna njuta av en kuk under 20" minns jag var en vanlig kommentar bland tjejer nr jag var 15-16 helt sjukt
Citera
2011-03-08, 22:41
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine

Det dr beror skert p hur ens fitta r utformad , jag tycker att det r supersknt att bli hrt knullad bakifrn, lite ont fr det grna gra ocks ibland . Att sga att g-punkten r den sista knsliga anhalten i slidan sen r det deland stmmer inte p mig i alla fall.

De som vill ha s sm snoppar fr grna vlja det , jag lgger mig inte i det. Be my guest jag ska inte konkurrera .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in