Söker efter ett ord som sades i någon av narkotika-trådarna.
Ordet betyder ungefär att man tror sig vara hög eller påverkad, fast man egentligen inte är det, man har endast inbillat sig detta. Tror det börjar på B, någon som vet?
Ordet betyder ungefär att man tror sig vara hög eller påverkad, fast man egentligen inte är det, man har endast inbillat sig detta. Tror det börjar på B, någon som vet?
Jag har läst en tråd här på flashback, tror jag åtminstone, om att denna bild skall vara ett falsarium. Det som diskuterades var bl.a att byxorna inte såg ut så på en tysk soldat, att det såg ut som att soldaten i fråga siktade på något i fjärran, etc.
Jag söker en tråd där det var en kille som frågade om det gick att göra en bomb av mjöl och ett par mer varor, och den tråden skenade sedan iväg nåt helt ofantligt där det blev över ofantligt många sidor med rent dravel, lögner och förlöjligande av TS.
Jag söker en tråd där det var en kille som frågade om det gick att göra en bomb av mjöl och ett par mer varor, och den tråden skenade sedan iväg nåt helt ofantligt där det blev över ofantligt många sidor med rent dravel, lögner och förlöjligande av TS.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!