2012-06-15, 02:14
Medlem
swimmingpools avatar
Var finns en tråd om landslagets grislek?
Citera
2012-06-19, 13:44
Bannlyst
Kära Flashback, är det möjligt för någon att finna tråden där en snubbe påstår att man tjänar bättre som gyminstruktör/personlig tränare än typ läkare osv?

Det står fanimej still i huvudet..

Mvh
Citera
2012-06-19, 16:03
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borekrone
Kära Flashback, är det möjligt för någon att finna tråden där en snubbe påstår att man tjänar bättre som gyminstruktör/personlig tränare än typ läkare osv?

Det står fanimej still i huvudet..

Mvh

Jomenvisst, jobba på gym vs läkare?
Det var svaren som utgjorde humorn i den tråden.
Citera
2012-06-19, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Jomenvisst, jobba på gym vs läkare?
Det var svaren som utgjorde humorn i den tråden.

SÅåå jävla kul

Tack tack kära moderator, nu får du ett plus i kanten i min moderator-betyg-bok.
Du leder med ett plus framför alla andra
Citera
2012-06-20, 14:29
Medlem
ensockerbagares avatar
Jag söker en tråd som handlar om hur en standardanvändare på FB ser ut och lever sitt liv. Måste väl finnas sådant?
Citera
2012-06-20, 21:44
Medlem
crillecrilles avatar
Är helt säker på att det finns en tråd som rör diskussioner om ortsnamn i Sverige, men att söka hjälper inte så mycket.

Har ett par frågor kring gårdsnamn/orter på västgötaslätten som jag gärna skulle ha fått besvarade.

Citat:
Ursprungligen postat av ensockerbagare
Jag söker en tråd som handlar om hur en standardanvändare på FB ser ut och lever sitt liv. Måste väl finnas sådant?
Mig veterligen finns det inte ens något som kan kallas för standardanvändare.
Citera
2012-06-20, 21:57
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Är helt säker på att det finns en tråd som rör diskussioner om ortsnamn i Sverige, men att söka hjälper inte så mycket.

Har ett par frågor kring gårdsnamn/orter på västgötaslätten som jag gärna skulle ha fått besvarade
Ett axplock
Märkliga ortnamn
Roliga ortnamn
Roliga och lustiga vägnamn/gatunamn/ortsnamn
Ortsnamn; dess ursprung och betydelse
Vackra ortsnamn?

Råder lite delade meningar om det heter ortnamn eller ortsnamn
Citera
2012-06-20, 22:14
Bannlyst
Letar efter en tråd där TS frågar vilka som åker till Sunny Beach. Sen dyker det upp nåt med grabbarna grus bilder och där finns det en indisk tjej med ett väldigt avlångt ansikte. Sen var det någon som gjorde om bilden så alla hade hennes ansikte.

Hoppas nån vet vilken jag menar!
Citera
2012-06-21, 00:32
Medlem
Dr_Dollars avatar
För nått år sen startar en lirare en tråd om nån typ av skoldans där "hans flickvän är med på bild" och frågar han alla om det ser ut som att hon hånglar med nån kille på fotot.
Det roliga med detta kort var att det framgick senare att TS inte var en dag äldre än 14 och mobben här inne hade väldigt roligt åt just det där "fotot"
Citera
2012-06-21, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KravallBroder
Letar efter en tråd där TS frågar vilka som åker till Sunny Beach. Sen dyker det upp nåt med grabbarna grus bilder och där finns det en indisk tjej med ett väldigt avlångt ansikte. Sen var det någon som gjorde om bilden så alla hade hennes ansikte.

Hoppas nån vet vilken jag menar!

Vet vilken du menar, tror den låg i paparazzi-delen men hittar den inte heller. Den kanske spårade ur och blev borttagen?

Hmm... Var det den som hade en topic i början typ tribals på sunny beach?

EDIT:
Fan söker också en tråd eller rättare sagt inlägg:
Tror det är nån som har den som signatur, och att den ligger i Rasforskning eller nån annanstans i Biologi forumet...

Snubben i fråga fullkomligt kör över nån stackare med källor och studier om varför typ negrer inte är lika smarta som vita... Nån som vet vilket inlägg jag menar?

Tack på förhud.
Citera
2012-06-22, 01:49
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Ett axplock
Märkliga ortnamn
Roliga ortnamn
Roliga och lustiga vägnamn/gatunamn/ortsnamn
Ortsnamn; dess ursprung och betydelse
Vackra ortsnamn?

Råder lite delade meningar om det heter ortnamn eller ortsnamn
Såg inte inlägget förrän nu. Tack så stjärtligt.

Denna delade mening var väl det som gjorde min sökning lite tafflig. Lärde mig något nytt!
Citera
2012-06-22, 15:44
Medlem
Munkees avatar
För något år sedan såg jag en tråd på Flashback innehållande en youtube länk. På youtube-klippet var det 4st(?) "stockholm-brats" som körde runt som idioter i en bil i stockholm medans en person i baksätet filmade. De åkte långt över hastighetsgränsen, åkte mot rött och spelade hög musik. På slutet av filmen blev de även stannade av polisen. Någon som kan hjälpa mig hitta detta youtube-klipp ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in