2016-12-25, 22:06
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Kommer du ihåg i vilket forum det var?
Och hur definierar du nyligen? Frågar eftersom detta kan gälla olika från person till person.
Var det de senaste veckorna eller månaderna? Under detta året?
Om jag kommit ihåg forumet så hade jag som god medlem satt mig och lusläst detta. Sorry!
Nyligen - senaste 2(?) veckorna.

Edit: Jag är tacksam för er hjälp. Om ni läst inlägget och kommer ihåg var det var så hör gärna av er.
Annars - God Fortsättning!
Senast redigerad av SvartaBjorn 2016-12-25 kl. 22:09.
Citera
2016-12-25, 22:13
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Om jag kommit ihåg forumet så hade jag som god medlem satt mig och lusläst detta. Sorry!
Nyligen - senaste 2(?) veckorna.

Edit: Jag är tacksam för er hjälp. Om ni läst inlägget och kommer ihåg var det var så hör gärna av er.
Annars - God Fortsättning!

Nej det är lugnt, frågar mest för att få lite ledtrådar vid sökningen.
Hade inte läst det själv men provade lite ledord och detta inlägget låter bekant,
(FB) Varför tvätta av julgran?

Rätt eller ska jag fortsätta leta?
Citera
2016-12-25, 22:17
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Nej det är lugnt, frågar mest för att få lite ledtrådar vid sökningen.
Hade inte läst det själv men provade lite ledord och detta inlägget låter bekant,
(FB) Varför tvätta av julgran?

Rätt eller ska jag fortsätta leta?
Du är guld värd!
Nu fick jag min extra julklapp.

Tusen tack!
Citera
2017-01-01, 06:50
Medlem
Skorpion76s avatar
Vilka fler allmänna diskussionsforum finns det förutom Flashback? Familjeliv finns också och iFokus, men förutom dem hittar jag inga fler när jag googlar trots att det hela tiden heter att det finns så många. I listan över olika forum finns ett som heter jesper.nu, men där kan man inte regisrera sig.
Citera
2017-01-01, 22:21
Medlem
fonders avatar
En tråd, om jag minns rätt på relationer och samlevnad allmänt. En kille som skrev en ganska lång tråd om hur han varje sätter upp olika mål för studier o liknande, vecka för vecka, månad för månad och år för år. Tråden var mycket inspirerande, trodde att jag prenumererade på tråden men tyvärr har jag tydligen inte gjort det
Citera
2017-01-02, 09:33
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
En tråd, om jag minns rätt på relationer och samlevnad allmänt. En kille som skrev en ganska lång tråd om hur han varje sätter upp olika mål för studier o liknande, vecka för vecka, månad för månad och år för år. Tråden var mycket inspirerande, trodde att jag prenumererade på tråden men tyvärr har jag tydligen inte gjort det

Låter ju inte precis som Relationer och samlevnad: allmänt. Säker på att det inte var Utbildning och studier?
Citera
2017-01-02, 09:38
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpion76
Vilka fler allmänna diskussionsforum finns det förutom Flashback? Familjeliv finns också och iFokus, men förutom dem hittar jag inga fler när jag googlar trots att det hela tiden heter att det finns så många. I listan över olika forum finns ett som heter jesper.nu, men där kan man inte regisrera sig.
Det finns en rad trådar om detta, bland annat en tråd då själv startat:
https://www.flashback.org/sok/diskussionsforum
Citera
2017-01-02, 12:32
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Låter ju inte precis som Relationer och samlevnad: allmänt. Säker på att det inte var Utbildning och studier?

Nästan säker, personen hade skrivit det på ett sätt som passade in där vill jag minnas. Men det kan hända att mod flyttat på den senare.
Citera
2017-01-29, 23:40
Medlem
fonders avatar
Citat:
Nästan säker, personen hade skrivit det på ett sätt som passade in där vill jag minnas. Men det kan hända att mod flyttat på den senare.

?
Citera
2017-01-30, 00:08
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
?
Kan du försöka komma ihåg några meningar eller uttryck som fanns i tråden? Något mer specifikt att söka på.
Citera
2017-01-30, 03:33
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Kan du försöka komma ihåg några meningar eller uttryck som fanns i tråden? Något mer specifikt att söka på.

Det var något i still med, gör en veckoplanering och sen prickar av, gör en månadsplanering och prickar av. Tror att han hade skrivit att han hållit på så i tio år och att man kunde PMa honom om man hade funderingar.
Citera
2017-01-30, 22:57
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Det var något i still med, gör en veckoplanering och sen prickar av, gör en månadsplanering och prickar av. Tror att han hade skrivit att han hållit på så i tio år och att man kunde PMa honom om man hade funderingar.
Kan det vara den här?
(FB) Vad vill ni uppnå i april 2013?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in