2010-11-22, 22:47
Medlem
epost72s avatar
Blogg utskriven som "bok"? sammanfogad med den stora tråden
Lästips
/Mod
Citera
2010-11-22, 23:01
Medlem
Brutes avatar
Jag har ägnat stor del av kvällen att hitta en användare, vars avatar jag tycker mig se likheter med mannen i den här artikeln.

Ingen framgång.

Någon som känner igen likheter och kan guida mig?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8159700.ab

//Brute
Citera
2010-11-23, 18:33
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Jag har länge letat och sökt förgäves efter en tråd som jag läste förra året. Det var en spekulativ tråd om vad 300 beväpnade personer skulle kunna åstadkomma om de barikaderade in sig i Gamla Stan. Denna grupp kallades Apelsinligan har jag för mig. Sedan diskuterade man om de hade kunnat kidnappa riksdagsledamöter och delar av kungafamiljen också. Och om de skulle ha en grupp på 200 personer som utförde attentat runtom i landet.

Jag skulle tro att den skapades hösten 2009 för det var då jag läste den men jag är inte säker. Förmodligen var den placerad i Vapen och militär.

Det var till stor del den tråden som fick mig att bli medlem här så jag skulle vara oerhört tacksam om någon kunde hitta den åt mig.

Edit: Nu hittade jag den själv bara genom att söka på "300" i Vapen och militär
Och tydligen så skapades den i Januari 2009, här är den ifall någon skulle vara intresserad https://www.flashback.org/t816770
Senast redigerad av NotAGirlCalledBrian 2010-11-23 kl. 18:50.
Citera
2010-11-24, 16:34
Bannlyst
Letar efter ett klipp

letar efter ett klipp där ett par killar lurar ner 2 utlänningar i en källare och tar fram baseballrack och "pistol" tror jag och lurar dom att dom ska skada dom. dom skiter på sig typ. Fast det är bara deras vänner(?) Utspelar sig i sverige så säger en blatte Förlåt ta min mobil pengar allt här hand hand
Citera
2010-11-24, 16:38
Medlem
ICanHass avatar
Sammanfogade ämnet "Letar efter ett klipp" med denna
//Mod
Citera
2010-11-25, 13:35
Medlem
Boxtons avatar
Söker en seriestrip-sida

Hejsan alla hjälpsamma människor!

Jag har bestämt för mig att jag för ett x antal månader sedan var inne på en sidan med seriestrippar.
Jag är nästan säker på att jag kom dit via feber och att det på något sätt var microsoft som låg bakom den.

Stipparna var gjorda baserade på folks upplevelser i support m.m. Man skulle alltså skicka in sina besvärliga kundupplevelser och sådant och en vinnare utsågs av alla inskickade förslag och det blev då en strip, det är så här jag TROR att det var.

Någon hjälp mig, detta är torsdagens största bajsmacka!

//Box
Citera
2010-11-25, 15:50
Moderator
NewDeers avatar
Letar efter en tråd som heter nåt i stil med "våra hemskaste ex". Vet att det var en kille som skrev en lång följetong om hans ex som hade nåt sjukt förhållande till hennes mamma. Nån som vet?
Citera
2010-11-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Letar efter en tråd som heter nåt i stil med "våra hemskaste ex". Vet att det var en kille som skrev en lång följetong om hans ex som hade nåt sjukt förhållande till hennes mamma. Nån som vet?
Dina värsta ex?

Tråden är rätt lång så du kanske kan bläddra själv efter just det inlägget om tråden stämmer?
Edit; https://www.flashback.org/sp14193773 ?
Citera
2010-11-25, 16:12
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lelaina
Dina värsta ex?

Tråden är rätt lång så du kanske kan bläddra själv efter just det inlägget om tråden stämmer?
Edit; https://www.flashback.org/sp14193773 ?
Ja, den var det Var Rebecca-historien jag tänkte på Tusen tack!
Citera
2010-11-25, 22:57
Medlem
gudadottirs avatar
Hejsan!
Söker en tråd här på flashback som handlade om en bild där en gasell körde en mc.
Otroligt underhållande
Citera
2010-11-25, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gudadottir
Hejsan!
Söker en tråd här på flashback som handlade om en bild där en gasell körde en mc.
Otroligt underhållande

Kan det vara; Hahaha *LOLL* Kolla den här jävla dromedaren, fyfan vad han drar på! *ASGARV!!!*
Citera
2010-11-27, 16:35
Medlem
Adobes avatar
Söker ett forum där någon hade skrivit upp vad som kommer hända i framtiden osv(?)
Stod t.ex att 3e världskriget skulle börja November 2010, sedan stod det massa annat konstigt som sträckte sig ut över 2300-talet eller liknande.
Vart är tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in