2010-11-20, 20:20
Medlem
Vattenspanns avatar
Letar efter trådar som tar upp 30- och 40-talens nazisms påstådda kopplingar med zombies och det övernaturliga. Inte UFOn och sånt utan experiment med levande döda, andar och så vidare. Vet inte riktigt vad jag ska söka på.
Senast redigerad av Vattenspann 2010-11-20 kl. 20:25.
Citera
2010-11-20, 20:31
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspann
Letar efter trådar som tar upp 30- och 40-talens nazisms påstådda kopplingar med zombies och det övernaturliga. Inte UFOn och sånt utan experiment med levande döda, andar och så vidare. Vet inte riktigt vad jag ska söka på.

Vad sägs om Nazister och ockultism eller Ockultisten Adolf Hitler?
Citera
2010-11-21, 01:02
Medlem
GetAReps avatar
Letar efter en tråd här på FB där användarna listade och diskuterade filmer dom ser fram emot, alltså när dom har premiär osv.
Någon som kan hitta den?
Citera
2010-11-21, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GetARep
Letar efter en tråd här på FB där användarna listade och diskuterade filmer dom ser fram emot, alltså när dom har premiär osv.
Någon som kan hitta den?

Denna du tänker på? Filmer som ni längtar efter att släppas!
Citera
2010-11-21, 01:11
Medlem
GetAReps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lelaina
Denna du tänker på? Filmer som ni längtar efter att släppas!

Yes!
Tackar och bockar!
Citera
2010-11-21, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
https://www.flashback.org/showpost.php?p=556486 ?

Tack! Men tyvärr verkar jag inte ha tillgång till sidan. Vad beror det på? Mitt konto är ju aktiverat och jag hade inte tänkt ändra på någons inlägg. Det står något om det när jag trycker på länken. (Är ju rätt ny när det gäller postande på detta forum...)
Citera
2010-11-21, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggmenstygg
Tack! Men tyvärr verkar jag inte ha tillgång till sidan. Vad beror det på? Mitt konto är ju aktiverat och jag hade inte tänkt ändra på någons inlägg. Det står något om det när jag trycker på länken. (Är ju rätt ny när det gäller postande på detta forum...)

Den ligger gissningsvis i laidback(orkar inte kolla just nu)
Citat:

Q: Vad är Laidback och när får man tillgång dit?
A: Laidback är ett forum med en mer avslappnad karaktär för den som varit medlem i 6 månader och har skrivit över 200 inlägg.

Flashback Forum FAQ
Senast redigerad av lelaina 2010-11-21 kl. 21:53.
Citera
2010-11-21, 21:58
Medlem
[quote=lelaina]Den ligger gissningsvis i laidback(orkar inte kolla just nu)

Åhå, jag förstår... Tack, men då vet jag!!
Citera
2010-11-21, 22:32
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggmenstygg
Inlägget:
Citera
2010-11-22, 22:36
Medlem
tråden handlar om en kille som kontaktar en tjej som har en sydamerikan som pojkvän... han skickade brev och grejer till henne.
Citera
2010-11-22, 22:37
Medlem
dantisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasren
tråden handlar om en kille som kontaktar en tjej som har en sydamerikan som pojkvän... han skickade brev och grejer till henne.

https://www.flashback.org/t1134634
Citera
2010-11-22, 22:42
Medlem
Blogg utskriven som "bok"?

Visste verkligen inte vart jag skulle placera detta inlägg, letade efter passande kategorier men hittade ingen lämplig, så det fick bli här..
Det är nämligen så att min syster skulle vilja ha hennes blogg utskriven som en snygg bok och tänkte fixa detta i julklapp till henne. Jag funderade då på om det fanns någon bra sida på internet där man kan arrangera och beställa det enkelt, på samma vis som man kan skapa sina egna fotoalbum och få hemskickade i en snyggt album. Vet annars inte hur det skulle vara lämpligast att göra detta.. Några tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in