Jag leter efter en tråd som handlade om Lucia och så ville en att man rösta på en speciel person som hete Josefin men alla röstade på Felicia, någon som vet? letat som fan nu
Jag söker tråden där en kille frågar om han tagit tjejen i rätt hål, då tjejen inte stönade. Han skriver även något i stil med jag är en artonåring som har knullat
Undrar om det finns någon tråd med information kring blomman/giftet i Digitalisblommorna aka fingerborgsblomman? Speciellt giftet då. Finns ingen vidare info på verken wikipedia eller någonannanstanns...
Skapade även en tråd kring detta igår då jag inte fann något när jag sökte, men har fortfarande inte fått något svar öht.
Jag leter efter en tråd som handlade om Lucia och så ville en att man rösta på en speciel person som hete Josefin men alla röstade på Felicia, någon som vet? letat som fan nu
Den raderades förmodligen eftersom det var annonsering.
Tjena, söker efter tråden där det länkas och snackas om snubben på sweclockers tror jag det vara, han som heter Karl eric rosén eller nått och avslutar varje post mefd typ adress och allt !
Tjena, söker efter tråden där det länkas och snackas om snubben på sweclockers tror jag det vara, han som heter Karl eric rosén eller nått och avslutar varje post mefd typ adress och allt !
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!