2010-09-25, 16:20
Medlem
Hej, letar efter tråden där någon flashback medlem har slut på pengar så skickar ett gäng personer pengar till honom och han köper mat för pengarna!
Citera
2010-09-26, 09:45
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnelit
Exakt varför behövs den? Så att folk som blivit kränkta av väktare/polis ska kunna gnälla på de elaka fascisterna och hänga ut dem över nätet och därmed utsätta dem för fara?

Väx upp förihelvete! Verkligheten är inte alltid en dans på rosor och "öga för öga - tand för tand" fungerar inte alltid.

För mig personligen vore det ju jävligt bekvämt att se ansikten på civilare iallafall, så man kan känna igen dom på stan när man är lite väck.
Citera
2010-09-26, 11:42
Medlem
DylerTurdens avatar
Söker en tråd som var uppe för diskussion för några månader sen angående en TS som manipulerade sin tjej. Gjorde hon något bra fick hon blommor gjorde hon något dåligt fick hon planterade skuldkänslor.

Genväg kan vara en manipulationslänk som fanns i tråden som berörde vardagen på arbetsmarknaden, hur man manipulerar sina underanställda.

Tack på förhand.
Citera
2010-09-26, 19:19
Medlem
Neewts avatar
Söker en parodi där det är en kille & tjej som har camsex på msn, sedan så säger deras morsa till dem att det är mat och de går ner och ser varandras t-shirts och inser att de hade camsex med varandra, någon som vet vilken video jag menade? Skulle uppskatta länk.
Citera
2010-09-27, 21:04
Medlem
23838s avatar
Letar efter en tråd om möte med personer med drowns syndrom. Är säker på att jag sett den men sökfunktionen hittar inget.
Citera
2010-09-29, 19:44
Medlem
epost72s avatar
Hjälp mig hitta tråden
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Hejsan!

Har använt sök-funktionen, men det kommer upp något keffo felmeddelande och jag misstänker att det är något strul med min polares burk/webbläsare som jag sitter vid.

Jag söker en tråd som var uppe för en tid sedan. Det handlade om någon nätbutik som hade fått något fel på sin hemsida vilket gjorde att en fet platt-tv enbart kostade några spänn om jag minns rätt. Flera folk beställd och jag planerade för skojs skull att se vad som hände, och om någon fick hem en TV, och om de sedan blev kräva på ersättning. Så mycket mer minns jag tyvärr inte. Någon som kan hjälpa mig leta? Skrev tyvärr aldrig själv något i tråden.

60" plasma TV för 24 Kr. Kan detta verkligen stämma?
Citera
2010-09-29, 21:58
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Hjälp mig hitta tråden

60" plasma TV för 24 Kr. Kan detta verkligen stämma?

Tack!
Citera
2010-09-30, 00:24
Medlem
bedinooos avatar
Söker en tråd där fyra vänner ska dela på en lägenhet i avenyn för fyra miljoner lägenheten är en sjua och månadshyran låg på 15K
Citera
2010-09-30, 13:49
Medlem
Söker en tråd om någon som säger att han är privatdetektiv och hävdar att han kan lösa de mest svårlösta fall. Hysterisk rolig. Tack
Citera
2010-09-30, 13:51
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chris69
Söker en tråd om någon som säger att han är privatdetektiv och hävdar att han kan lösa de mest svårlösta fall. Hysterisk rolig. Tack
Denna? https://www.flashback.org/t528566
Citera
2010-09-30, 16:58
Bannlyst
Jag letar efter en tråd, och i synnerhet en länk i startinlägget till tråden, som handlade om ett facebookskämt.

Trådnamnet var något i stil med "kolla in den här personen". Och länken som man tryckte på gjorde att man hamnade direkt på sin egna facebookprofil om man nu har automatisk inloggning. Mycket roligt skämt.
Citera
2010-09-30, 17:16
Medlem
Carelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xSlejdanx
Jag letar efter en tråd, och i synnerhet en länk i startinlägget till tråden, som handlade om ett facebookskämt.

Trådnamnet var något i stil med "kolla in den här personen". Och länken som man tryckte på gjorde att man hamnade direkt på sin egna facebookprofil om man nu har automatisk inloggning. Mycket roligt skämt.
En riktig flashbackare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in