2010-08-25, 19:56
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buskebuskage
Godkväll gott folk!

Skulle behöva ha hjälp med att hitta en tråd som innehåller "nödvändigheter man behöver för att klara sig ute i naturen". Vi ska nämligen ut i naturen i helgen och behöver ha med oss diverse nödvändiga saker, yxa, kniv, rep osv.

Finns det en sådan tråd?

Goglade runt ett tag men fann bara fjällvandringsnödvändigheter. Vi ska ut i Västra Götalands skogar, inte upp i fjällen och härja

Tacksam för svar.

Mvh Buske

Kanske Överlevnad i vildmarken ?
Citera
2010-08-25, 20:07
Medlem
buskebuskages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Kanske Överlevnad i vildmarken ?

Har redan kollat i den tråden och det är mer "extrem överlevnad" det handlar om. Vi har ju chansen att ta med oss en hel del. Ska gå igenom några sidor i vilket fall.

Tack för hjälpen och tiden!
Citera
2010-08-26, 20:09
Medlem
epost72s avatar
Länk
Citat:
Ursprungligen postat av startling
Vet inte vad mod tycker om att man frågar såhär men jag frågar iaf. Jag kan inte hitta "Fråga Losern"-tråden längre och undrar om någon som skrivit i den kan hitta den eftersom jag antar att den ligger i papperskorgen och att det är därför jag inte hittar den.
Tack på förhand

Fråga losern!
Senast redigerad av epost72 2010-08-26 kl. 20:11.
Citera
2010-08-26, 22:59
Medlem
Söker en ekonomi tråd, har fan sökt i flera timmar nu, det är typ den med: hur mkt i tillgångar har du? rätt kul läsning då de flesta säger att de har så mkt pengar att de kan leva som dom gör nu i 10 år frammåt osv.
Citera
2010-08-27, 00:04
Medlem
Konserveringsmedels avatar
Vilken tråd är den största på Flashback i antal visningar och inlägg tillsammans?
Citera
2010-08-27, 05:52
Medlem
oboyglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konserveringsmedel
Vilken tråd är den största på Flashback i antal visningar och inlägg tillsammans?
Min spontana tanke var: https://www.flashback.org/t103292

Men annars är nog "Evighetsdiskussioner" i laidback ett bra ställe att söka på.

EDIT: Glömde bort att jag själv skulle be om hjälp. Snubben som trollade om att han var en hund, någon som har länk till tråden?
Citera
2010-08-27, 10:34
Medlem
Carelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konserveringsmedel
Med 3,9M visningar borde ju Fejkade kändisbilder vara störst i antal visningar.

Edit: Det var det inte alls. Den stora amatörporrtråden på 8M är ju störst. Den med näst flest visningar är Tjejer som ser mycket unga ut sökes! med 4M.
Senast redigerad av Careless 2010-08-27 kl. 10:36.
Citera
2010-08-27, 10:46
Medlem
epost72s avatar
Inte direkt oväntat att porrforumet har trådarna med mest visningar

Detta börjar att bli något OT
Men som ett tips kan man nämna att om man klickar på kolumnen visningar i forumen så sorteras trådarna på just antal visningar.
Detta gäller för övrigt alla kolumner.

En intressant detalj är förhållandet mellan antal inlägg och antal visningar.
Många visningar innebär inte automatiskt att tråden har många inlägg.
Citera
2010-08-27, 23:12
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Har letat som en uv efter en tråd där det diskuteras huruvida det är möjligt att skriva ut internet i pappersform eller inte. Hjälp uppskattas.
Bumpelibump.
Citera
2010-08-28, 10:55
Medlem
Behöver hjälp att hitta en tråd där man snackade om att se bilder på facebook utan att vara vän med personen ifråga.

Tack på förhand.
Citera
2010-08-28, 16:43
Medlem
FromAustraliaWithLoves avatar
För ett halvår sedan eller så stötte jag på en tråd där det diskuterades att göra roliga saker som att skicka brev och vykort (från utlands-FBare) i andras namn på uppdrag av FBare baserade i Sverige. Exempelvis att en kille vill driva med sin bror, ber en flashbackare i tex Ryssland att skicka ett brev i hans namn till brodern att man är på landsflykt lr något
Citera
2010-08-30, 00:41
Medlem
Kaustis avatar
Jag minns en tråd som dök upp för nåt år sedan här på Flashback. Det var en kille som kom hem och hittade sin lägenhet helt fuckad. Nån hade bytt plats på alla hans grejor, byggt en staty i nåt av rummen och gjort massa sånadär roliga småsaker. Hittar dock inte tråden igen. Nån som vet vilken jag menar och vet var den finns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in