2010-06-30, 20:30
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycho-Dad
Letar en tråd typ "Får dom göra så här?" med en pojke som måste gå och lägga sig klockan 12.
Sängen Kl 12, får dom göra så?

Faaan NewDeer hann före
Citera
2010-07-01, 18:26
Medlem
Letar efter en tråd där en kille vill veta vad låten heter till en animation där två pojkar fäktas med kukar.
Citera
2010-07-03, 08:32
Medlem
Mackan86s avatar
Jag läste en tråd för några dagar sen här på flashback men kan INTE hitta den igen. Det var en bild med printscreens på e-post från en kvinna och en på IT-supporten där kvinnan frågar om hjälp med att göra en affisch till sin försvunna katt. Jag gillar katter och tycker det är synd att den är borta men det var jävligt roligt!
Citera
2010-07-03, 08:40
Medlem
Dr_Dollars avatar
För nått år sen var det en tjej som högg skallen av sin pojkvän...det bara måste ha gjorts en tråd om det här??
Hon skulle tydligen haft en blogg där hon beskrev hur hon skulle mörda killen ifråga...skulle vara intressant att få läsa vad tjejen hade skrivit..
Citera
2010-07-03, 08:43
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan86
Jag läste en tråd för några dagar sen här på flashback men kan INTE hitta den igen. Det var en bild med printscreens på e-post från en kvinna och en på IT-supporten där kvinnan frågar om hjälp med att göra en affisch till sin försvunna katt. Jag gillar katter och tycker det är synd att den är borta men det var jävligt roligt!
Sjukt rolig mailkonversation!
Citera
2010-07-03, 15:18
Medlem
Carelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Sjukt rolig mailkonversation!
Det finns f.ö. en hel tråd med killens sattyg.
https://www.flashback.org/t1222355
Citera
2010-07-03, 15:21
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Careless
Det finns f.ö. en hel tråd med killens sattyg.
https://www.flashback.org/t1222355
Jo visst den är länkad i andra inlägget i tråden som jag hänvisat till
Citera
2010-07-04, 23:38
Medlem
Natur_rutans avatar
Letar efter en tråd där en person ska hjälpa andra med att ragga. Första personen vill veta hur man ska ragga upp Filippa Reinfeldt och TS ger ett väldigt utförligt svar. Tråden låstes sedan av en mod. Har letat men inte hittat, någon som vill hjälpa mig?
Citera
2010-07-05, 13:30
Medlem
Hej,

flyttade nyligen från Finland till Stockholm, och undrar var jag kan hitta en sida med all information om biblioteken i Sverige. I Finland finns en sida, www.biblioteken.fi, som hade allt biblioteksrelaterat samlat. Finns det nåt dylikt i Sverige?
Citera
2010-07-06, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Letar efter en tråd i träningsforumet (tror jag) där en kille postar bilder på sig själv, och på bilderna har han maskerat sina tatueringar för att inte bli igenkänd. Problemet är bara att nån lyckas ta bort hans maskeringar och han hade inga tatueringar
Den vill jag också ha länk till!
Citera
2010-07-06, 17:19
Medlem
gazms avatar
Finns en tråd ang. "tejpbruden" där folk spårar upp hennes namn och ursprung, om jag inte missminner mig.

Bruden: http://i48.tinypic.com/2lxts0m.jpg

Vore ytterst tacksam om någon kunde hitta denna tråd. Skicka gärna ett PM om den dyker upp.
Citera
2010-07-07, 21:28
Medlem
nummer16s avatar
Tjenare!
Letar efter en tråd om ett spel, det är typ en tavla fylld med karaktärer och teman från filmer, o man klickar på dom o så tror jag att man skriver in vad filmen hette så blir dom mörka och försvinner ur fokus.

Tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in