2011-12-25, 01:13
Medlem
BuddhaBasses avatar
Jag har startat/diskuterat i en tråd som jag vill stänga nu!
- hur går jag till väga - vet inte hur jag hittar moderatorn i forumet > Relationer - samlevnad
Citera
2011-12-25, 01:18
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuddhaBasse
Jag har startat/diskuterat i en tråd som jag vill stänga nu!
- hur går jag till väga - vet inte hur jag hittar moderatorn i forumet > Relationer - samlevnad

Vilka det är står längst ner i forumet,
Relationer och samlevnad
R.R , NewDeer , Fina Gubben , Ogden

Sedan är det inte säkert att moderatorn där har samma åsikt som dig.
Citera
2011-12-26, 02:50
Medlem
Kaustis avatar
Det fanns en tråd nånstans på forumet tidigare som länkade till en sida som kunde visa en massa rolig information om din dator. Typ nyligen besökta hemsidor, screen resolution och en massa ballt. Det var nåt om att "din webbläsare är inte så säker som du tror" typ. Nån som minns den? Den dök upp här för 1-2 år sedan
Citera
2011-12-30, 19:48
Medlem
Jag vill slänga ut frågan om hur hitta födelseregister i USA. Någon som vet om det finns en tråd för liknande frågor här eller om man får skapa en egen tråd för detta? Vad kan isf vara ett lämpligt forum för detta?
Citera
2011-12-30, 20:35
Medlem
nattbushcitys avatar
Jag söker en tråd här på Flashback där man postade skrämmande bilder. Inte i bizarr-forat utan mer Paranormal-forat.
Citera
2011-12-30, 20:41
Medlem
think2acts avatar
hej försökte göra en ny tråd angående mitt 100:e inlägg på fb visste inte ifall jag hamnat rätt med tanke på att ämnet skulle hamna om sex spalten då jag inte hade skrivit mitt 100:de inlägg var min fråga till alla fb:are ifall dom hade några tips om vilka trådar man ska läsa, och ifall jag blev en fullvärdig medlem etc. hjälp plz
Citera
2012-01-01, 01:32
Medlem
Flytande_argots avatar
För nåt år sedan skrev jag en liten berättelse om min nyårsafton och hur den spårade ur. Nån som kan hitta inlägget?
Citera
2012-01-01, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
För nåt år sedan skrev jag en liten berättelse om min nyårsafton och hur den spårade ur. Nån som kan hitta inlägget?
Hur ska det gå till? Har du provat själv i sökmotorn? Själv var jag inte med då – och har rätt knepigt att lista ut var du skrev inlägget.

Du kan inte bläddra tillbaks manuellt genom dina skrivna inlägg till förra årsskiftet ca, och kolla lite närmre på dina inlägg där?
Citera
2012-01-01, 03:17
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontusEnhorning
Hur ska det gå till? Har du provat själv i sökmotorn? Själv var jag inte med då – och har rätt knepigt att lista ut var du skrev inlägget.

Du kan inte bläddra tillbaks manuellt genom dina skrivna inlägg till förra årsskiftet ca, och kolla lite närmre på dina inlägg där?

Lyckades hitta den till slut:

https://www.flashback.org/t596732
Citera
2012-01-01, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Lyckades hitta den till slut:

https://www.flashback.org/t596732
Se där! Samtidigt tråkigt att en annan inte får ta del av dina skrivfärdigheter.

När jag klickar, uppkommer: "... har inte behörighet till den här sidan ..."

Tydligen har jag skrivit för få inlägg, eller så är det någon sorts Flashback special-tråd, he he ...
Citera
2012-01-01, 03:43
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontusEnhorning
Se där! Samtidigt tråkigt att en annan inte får ta del av dina skrivfärdigheter.

När jag klickar, uppkommer: "... har inte behörighet till den här sidan ..."

Tydligen har jag skrivit för få inlägg, eller så är det någon sorts Flashback special-tråd, he he ...

Ah, den var postad i Laidback. Här är den igen i en normal avdelning:

https://www.flashback.org/sp9452690

Citera
2012-01-01, 22:47
Medlem
Hej!

Vet inte om jag har hamnat rätt men jag ger det ett försök ändå. Ville skapa en tråd i onödan.

Letar efter en tråd som handlade om en 16årig flicka i nacka (tror jag) som begick självmord självmord. Hängde sig om jag kommer ihåg rätt. Hon hade skrivit brev innan självmordet skedde. Kommer ihåg att hon snackade om livet blandannat i brevet hon hade skrivit.
Har sökt lite men ej fått nån träff.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in