2011-01-17, 17:58
Medlem
hej! jag skulle vilja hitta tråden där dom tipsar om hur man kan få tillträde till betalsidor utan att betala kan ni hjälpa mig ?
Citera
2011-01-17, 18:03
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steam machine
hej! jag skulle vilja hitta tråden där dom tipsar om hur man kan få tillträde till betalsidor utan att betala kan ni hjälpa mig ?

Denna som blev låst? Ett knep för att få inloggningar till betalsiter!
Citera
2011-01-17, 18:17
Medlem
bugar Zoe!
Citera
2011-01-18, 10:01
Medlem
Kaustis avatar
Jag minns ett svar från 118 100 som publicerades på Aftonbladet och några andra ställen efter att någon ställt en fråga om religion på nåt sätt. Svaret var nåt i stil med att religion är en saga och överlag ett ganska humoristiskt kaxigt svar på frågan. Minns inte så mycket mer, men nån måste minnas detta? VDn (eller liknande) på 118 100 berömde svaret fastän det inte var helt PK.

Vart hittar jag det där SMSet?
Citera
2011-01-18, 14:49
Medlem
JagSkrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Jag minns ett svar från 118 100 som publicerades på Aftonbladet och några andra ställen efter att någon ställt en fråga om religion på nåt sätt. Svaret var nåt i stil med att religion är en saga och överlag ett ganska humoristiskt kaxigt svar på frågan. Minns inte så mycket mer, men nån måste minnas detta? VDn (eller liknande) på 118 100 berömde svaret fastän det inte var helt PK.

Vart hittar jag det där SMSet?
Detta? https://www.flashback.org/t832854
Citera
2011-01-22, 21:17
Medlem
Randomones avatar
Jag läste för någon dag sedan en tråd här på fb, tror att titeln va någon om spotify men det diskuterades mest olika sätt att tjäna pengar på olika paneler. Men nu när jag ville läsa den igen, kan jag inte hitta den, har testat att söka men det gav ej önskvärda resultat.
Citera
2011-01-22, 22:44
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomone
Jag läste för någon dag sedan en tråd här på fb, tror att titeln va någon om spotify men det diskuterades mest olika sätt att tjäna pengar på olika paneler. Men nu när jag ville läsa den igen, kan jag inte hitta den, har testat att söka men det gav ej önskvärda resultat.

Är det kanske Tjäna pengar genom Spotify/Nepa?
Citera
2011-01-23, 20:29
Medlem
Randomones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Är det kanske Tjäna pengar genom Spotify/Nepa?
Ja det var det! tack så mycket
Citera
2011-01-24, 19:56
Medlem
MrHumpes avatar
Söker en tråd där de diskuterar huruvida man kan spränga jorden i småbitar med våran kärnvapenarsenal eller inte, en kille kommer in med ett GRYMT inlägg där han räknar ut hur mycket TNT det motsvarar och tillslut kommer fram till att vi bara hade kunnat vaporisera världshaven genom att spränga alltihop på strategiska platser.

Snälla! Skulle behöva för att visa en polare
Citera
2011-01-24, 20:59
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHumpe
Söker en tråd där de diskuterar huruvida man kan spränga jorden i småbitar med våran kärnvapenarsenal eller inte, en kille kommer in med ett GRYMT inlägg där han räknar ut hur mycket TNT det motsvarar och tillslut kommer fram till att vi bara hade kunnat vaporisera världshaven genom att spränga alltihop på strategiska platser.

Snälla! Skulle behöva för att visa en polare
Är tråden ny eller äldre? Gjorde en snabb koll och hittade Kärnvapen? men har en känsla av att det är nog inte den du menar.
Citera
2011-01-24, 21:10
Medlem
MrHumpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Är tråden ny eller äldre? Gjorde en snabb koll och hittade Kärnvapen? men har en känsla av att det är nog inte den du menar.

Tyvärr.

Vet tyvärr inte hur gammal den är, läste den dock för runt året sedan. Det är ett långt inlägg där han förklarar exakt hur han räknade ut det och så, och man kan skilja det från alla andra inlägg genom att han säger att det bara hade räckt för att vaporisera jordens vatten
Citera
2011-01-26, 10:18
Medlem
Letar efter forumtråden (ej flashback) där TS ber om fake-cum på en bild och någon skriver ut den och kommer på bilden och sedan ber om ursäkt för att hans skrivare är i svart-vitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in