2010-06-19, 19:39
Medlem
pramuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Lågavlönade kommunistsvin som inte har något annat för sig än att agera rättshaverister.

Så, för att man gör detta så blir man automatiskt kommunist osv osv?

Men va bra att du finns, för nu vet jag ju, att alla de personer som håller på med någon slags illegal verksamhet, även högt uppsatta är "kommunistsvin".

Konstigt dock att du bara slänger ur dig ord som du tycker låter coolt, läs på mer om kommunism/nyliberlism så blir du nog varse om vart de flesta kriminella rör sig åt.

Du borde nog komma ut ur den lilla bubbla du kallar värld, obildade människa
Senast redigerad av pramus 2010-06-19 kl. 19:44.
Citera
2010-06-19, 19:53
Medlem
Härligt att man slänger ut bilder på barn, vänner och flickvänner. Jag har hört att dessa personer är ansvariga för vad vakterna gör på sitt jobb.

Eller inte. Drägg.
Citera
2010-06-19, 20:53
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torktumlarn
Härligt att man slänger ut bilder på barn, vänner och flickvänner. Jag har hört att dessa personer är ansvariga för vad vakterna gör på sitt jobb.

Eller inte. Drägg.
håller med, sen är ju de bakom sidan så jävla fega att de inte själva vågar stå med namn och kontaktinfo.

Citera
2010-06-19, 20:54
Medlem
Europolitans avatar
Såg att en polares förra brud var med.

Vet en del rötägg som däremot skulle behöva hängas ut.
Citera
2010-06-19, 21:43
Medlem
Det intressantaste med denna sida är att de verkar sakna total förankring i om någon faktiskt gjort något fel. Visst, någon har "hackat" någots facebook, gissat sig till vilka som kan tänkas vara väktare eller poliser sen lagt upp deras bilder och skyller sedan på att "det gått för långt nu" vilket skulle motivera att lägga upp folks familjer, vänner och barn på en sida i ett uppenbart syfte att skrämma dessa individer? Finns det något som helst som tyder på att dessa har övervåldat någon? Det enda tugget jag hör på det här forumet är "jag har hört att en kompis" eller "jag har hört att en polares polare fått spö". Ska det på något sett konkret bevisa att 30 eller så individer på den sidan gjort allt ni babblar om eller? ska deras familjer hängas ut och hotas för något som varken är bevisat eller det finns något som helst grund till? Grundaren till sidan kan ju hitta på vad som helst om dessa mäniskor och fåntrattarna som hejar på kommer att tro på det. Det är samma fån som säger att media ljuger och är så trötta på att målas ut som något dom inte är.

Det är enligt mig pinsamt att nån misslyckad betongmålare tror att något sånt här kommer att leda till något bättre. Jag känner en kille som är uthängd på den där sidan, och att tro att han skulle begå övervåld är skrattretande för mig. Sen att jag vet att folk ringer och hotar honom och hans sambo via telefon nu tycker jag bara är tragiskt. Jag har väldigt svårt att tänka mig att poliser och väktare ringer hem till klotterungarna och hotar dom och deras flickvänner/fruar/sambos/barn/familj till livet till den grad att dom känner att det gått för långt? Tror du han kommer reagera lugnare nu när han vet att nån hotat hans familj? Om det är målet är hela sidan ett misslyckande som bara kommer skapa mer friktion mellan dessa mäniskor.

Det är oroväckande lätt att dra alla över samma kam, tro allt som står i media och tycka synd om sig själv när man själv begår brott. Jag har själv åkt dit ett par gånger och även om jag kanske inte är världens lättaste person att ha att göra med i dom sammanhangen fattar jag ju att jag gjort fel. Så tar dom i för att få ner mig får jag väl leva med det. Kallar jag en väktare för fitta har jag knappast nån förhoppning om att han ska krama mig och säga att det är ok.

Finns det någon hemsida där man kan lägga ut våldtäktsmän, klottare, mördare, tjuvar, pedofiler?
Nej, för det skulle media börja grina över direkt. Skulle jag och dom som bor där jag bor få reda på vilka som klottrar ner våran gård och dagiset i närheten skulle vi fan spöa dom varje dag och inte skvätta en tår över det.
Citera
2010-06-19, 22:37
Medlem
Jimpan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huu
Hehe, stämmer bra, men rubrikerna blev inte lika stora och uppenbarligen så har vissa inte så stor koll utan försöker använda Adonis som något slags offer.
Han sprang runt på stan med sin rullstol på ryggen, bla.

Ja och inte bara det heller utan hans lägenhet var verkligen handikapps anpassad
Sen kunde han vara ute och jaga människor själv efter incidenten i trappan, men han hade kanske
några dagar per år då smärtan var borta....
Ja media vad säger man......
Citera
2010-06-20, 02:38
Medlem
Roligt att så många personer ser semikriminella ut eller har klassiska förbrytardrag i sitt utseende.

Vem gav den här snubben en pistol? http://vaktad.se/img/stefan-maurin/stefan-maurin01.jpg

Ser ju totalt livsfarligt ut, tur att ingen blev skadad(?).
Citera
2010-06-20, 07:46
Bannlyst
Det kanske vore dags för någon att starta en sida där alla speedade och fulla drägg som uppför sej idiotiskt åt på krogen och på stan hängs ut.......
Citera
2010-06-20, 08:54
Medlem
Trapeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klios
Det kanske vore dags för någon att starta en sida där alla speedade och fulla drägg som uppför sej idiotiskt åt på krogen och på stan hängs ut.......
hehe det skulle jag gilla
Citera
2010-06-20, 09:51
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klios

Bra ide. Lite vittnesuppgifter om hur de betett sig under kvällen/natten också.
Citera
2010-06-20, 09:56
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Roligt att så många personer ser semikriminella ut eller har klassiska förbrytardrag i sitt utseende.

Vem gav den här snubben en pistol? http://vaktad.se/img/stefan-maurin/stefan-maurin01.jpg

Ser ju totalt livsfarligt ut, tur att ingen blev skadad(?).
Det är ju Petter ju. Han har säkert inte fått leka med magasin i.
Citera
2010-06-20, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kipp
Jag skickade ett mail till sidan och pekade lite på den uppenbara missbrukningsrisken för detta med okynnesanmälningar. Det finns vakter som definitivt inte beter sig som man skall. Däremot är det något farligt att en oskyldig person hängs ut/råkar illa ut på grund av detta. Ta exemplet att du beter dig för djävligt på en krog eller är våldsam på stan. Du blir utkastad/gripen av en väktare/vakt helt befogat men är förbannad för detta och åker hem och hänger ut sagda vakt. Det rimmar lite illa och riskerar att ge väktare/OV/poliser som inte vågar agera och så sitter vi med ännu fler dialogpoliser och personer som inte vågar ingripa av rädsla för att det kommer få så pass negativa följder att man själv blir skadad för att man gör sitt jobb. Varför stanna vid dessa yrkesgrupper? Taxichauffören som bötar dig 600 spänn för att du spydde i taxin, busschauffören som hade en dålig dag, bartendern som inte serverade dig av olika orsaker, icakassören som inte passade dig. There is no end to the possibilities.

Hellre externa utredare som tar tag i det än ett klotterplank på nätet utan någon källkritik.

Och ja, jag jobbar som väktare själv och vet om att det finns rövhål i denna bransch. Så den delen av personangreppen kan vi skippa.

du kanske inte är dom som förföljer oss när vi går ut, trakasserar oss? Hotar oss? Slår oss?
För vi målar på SL's område.
Jag tycker sidan är mycket bra häng ut svinen....
Är ju inte direkt andra än CSG:are dom hänger ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in