Letar efter en tråd (eller video faktiskt) där TS postade en video på en man som connectar upp sig till diverse olika webcamnätverk vad det verkar, med unga tjejer.
I camen runkar han och så får vi se på de unga tjejernas reaktioner. Någon som kan lokalisera denna underbara video/tråd?
Söker en tråd om ett program, programmet är typ som att bygga med lego i datorn, Du kan typ rita upp former, sätta en motor på och få något att röra sig. Vet att de var mer än ½år sen jag såg tråden och provade programmet, men fick sånt jävla sug att leka runt med det idag. Nån som har någon ide?
Letar efter en videolänk, det är en arab som skjuter i luften med automatvapen och tappar kontrollen nån sekund... hans polare ser inte helt lyckliga ut. Postades i nån tråd på FB härmodan... någon som vet?
Nej inte den, det är den enda jag hittar när jag söker också. Araben är en sån där med skynke på skallen, och han skjuter i taket (ser ut att vara inomhus) med nåt automatvapen med kolven bortplockad, och tappar vapnet ett par sekunder så han inte har kontroll över vart han skjuter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!