2009-07-17, 14:38
Medlem
Isnatts avatar
Finns det någon tråd med länkar till filmer på människor som dansar roligt/fult, eller ska jag behöva starta upp en egen tråd om det?
Citera
2009-07-17, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Finns det någon tråd med länkar till filmer på människor som dansar roligt/fult, eller ska jag behöva starta upp en egen tråd om det?

Finns ingen direkt om det och nej, du behöver verkligen inte starta upp en sådan tråd.
Citera
2009-07-18, 11:47
Medlem
Zwerchstands avatar
Möjligen löjligen fördröjligen: Löjligaste dansstilen?
Citera
2009-07-18, 19:26
Medlem
Whiteliess avatar
Letar efter en tråd (eller video faktiskt) där TS postade en video på en man som connectar upp sig till diverse olika webcamnätverk vad det verkar, med unga tjejer.

I camen runkar han och så får vi se på de unga tjejernas reaktioner. Någon som kan lokalisera denna underbara video/tråd?
Citera
2009-07-20, 20:25
Medlem
Kånkels avatar
Söker tråden där man skickade en present till den som var under dig (kan ha varit över med). Har för mig den fanns i laidback, men kan inte hitta den.
Citera
2009-07-20, 20:27
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kånkel
Söker tråden där man skickade en present till den som var under dig (kan ha varit över med). Har för mig den fanns i laidback, men kan inte hitta den.

Tänker du på denna?
Vandringspresenter Från RYS forumet - https://www.flashback.org/showthread.php?t=749054

Låg i LB förut.
Citera
2009-07-20, 20:58
Medlem
Fernandoos avatar
Söker en tråd om ett program, programmet är typ som att bygga med lego i datorn, Du kan typ rita upp former, sätta en motor på och få något att röra sig. Vet att de var mer än ½år sen jag såg tråden och provade programmet, men fick sånt jävla sug att leka runt med det idag. Nån som har någon ide?

(Nej, jag vet inte vad programmet heter.)
Citera
2009-07-21, 17:32
Medlem
laserlasses avatar
Söker en tråd om
tror den heter

Knullar med orm
Citera
2009-07-21, 18:04
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laserlasse
Söker en tråd om
tror den heter

Knullar med orm

Filmen? Sök på sex med orm (en REQ).

Gammal tråd så vet inte om filmen funkar, vill inte klippa in länken då det är regelbrott nuförtiden.
Citera
2009-07-21, 20:08
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Filmen? Sök på sex med orm (en REQ).

Gammal tråd så vet inte om filmen funkar, vill inte klippa in länken då det är regelbrott nuförtiden.
Tack jag startade den tråden för länge sedan och har gått igenom alla tråsdar jag startat men den fins inte filmen har jag hittat
Citera
2009-07-21, 20:15
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wie bitte?
Letar efter en videolänk, det är en arab som skjuter i luften med automatvapen och tappar kontrollen nån sekund... hans polare ser inte helt lyckliga ut. Postades i nån tråd på FB härmodan... någon som vet?
Den här?

http://www.youtube.com/watch?v=_sNl0LddbfA
Citera
2009-07-21, 20:25
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Den här?

http://www.youtube.com/watch?v=_sNl0LddbfA
Nej inte den, det är den enda jag hittar när jag söker också. Araben är en sån där med skynke på skallen, och han skjuter i taket (ser ut att vara inomhus) med nåt automatvapen med kolven bortplockad, och tappar vapnet ett par sekunder så han inte har kontroll över vart han skjuter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in