Letar efter en tråd om ett klipp där två hönor stoppar ett bråk mellan två andra fåglar (eller så är det två andra djur). Någon som kan tänkas veta vilken tråd eller klipp jag söker?
Hörde rykten om att det skulle finnas en tråd som handlar om s.k "freaks" som lever i usa:s skogar, verkade vädligt intressant.
Så hoppas någon vet om rykterna stämmer
Hörde rykten om att det skulle finnas en tråd som handlar om s.k "freaks" som lever i usa:s skogar, verkade vädligt intressant.
Så hoppas någon vet om rykterna stämmer
ryktena stämmer, har sett dokumentär på TV, minns jag inte helt fel var det några vietnam veteraner..
Jag har fått en flashbacktråd på hjärnan, det enda jag kommer ihåg var att någon länkade till udda bilder, bland annat en där det ligger massa realdolls nedbäddade i madrasser, någon som har en aning om vilken tråd jag syftar på? Har letat efter tråden utan resultat, jag kommer inte ihåg hur jag halkade in i tråden från första början.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!