Själv har jag råkat stöta på några filmer med med massa bisarra holländska rejvare som dansar otroligt löjligt! I början trodde jag att det bara var något bisarrt skämt men sen så video-googlade jag på det och hittade massor!
Och samma fruktansvärt dåliga låtar jämnt också! Nej jag börjar misstänka att holländare är ett riktigt smaklöst folk. Kolla hur ungdomarna ser ut också, titta deras kläder, kepsar osv. usch! Redan innan detta tyckte jag att typisk rejv-dans var fjantigt men det här tar ju priset.
Vilken sort tycker ni är värst? Bidra gärna med video-klipp.
För ett inre förrakt och hat mot alla jävlar som dansar balett och förpestar min tillvaro. Vad är poängen med skiten liksom? Hoppa runt som ett jävla nylton och se cp ut.
Usch.
Edit: Fan låten som spelas i det första "Jumpen"-klippet var ju fan bra. Namn någon?
Ful dans i kombination med ett drygt folkslag och migränframkallande musik gör att holländarna får min röst utan tvekan.
Jag vet inte varför men jag hyser ett stort hat gentemot holländare.
De ska alltid vara så jävla kaxiga, flooda irc-kanaler och chat-rutor i spel med sitt skitspråk trots att man ber dem snällt att skriva på engelska.
För ett inre förrakt och hat mot alla jävlar som dansar balett och förpestar min tillvaro. Vad är poängen med skiten liksom? Hoppa runt som ett jävla nylton och se cp ut.
Usch.
Edit: Fan låten som spelas i det första "Jumpen"-klippet var ju fan bra. Namn någon?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!