2009-07-22, 16:19
Medlem
Marckuss avatar
Tjena!

Ber om ursäkt för detta n00bartade första inlägg, men jag har letat som en blå efter presentationstråden, och när jag till slut hittade den och klickade på länken så stod det att jag inte hade rätt att gå dit.

Jag hade dock inte tänkt att berätta några lustiga historier om mig själv, eller skryta om hur duktig jag är, utan ville bara säga hej, här är en ny medlem i denna forumsamling som jag har hört mycket kul om. Jag blir inte sur om ni PMar mig, tvärtom, men ser ingen anledning till att uppehålla majoriteten med detaljer. Jag vet att det inte finns några ovinklade forum... så att säga... men jag har hört att flashback är sjyst för att det är lite friare än andra forumsamlingar.
Citera
2009-07-22, 16:22
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marckus
Ber om ursäkt för detta n00bartade första inlägg, men jag har letat som en blå efter presentationstråden, och när jag till slut hittade den och klickade på länken så stod det att jag inte hade rätt att gå dit.

Jag hade dock inte tänkt att berätta några lustiga historier om mig själv, eller skryta om hur duktig jag är, utan ville bara säga hej, här är en ny medlem i denna forumsamling som jag har hört mycket kul om. Jag blir inte sur om ni PMar mig, tvärtom, men ser ingen anledning till att uppehålla majoriteten med detaljer. Jag vet att det inte finns några ovinklade forum... så att säga... men jag har hört att flashback är sjyst för att det är lite friare än andra forumsamlingar.
Finns det ens nån presentationstråd? Den har jag missat isf
edit: Välkommen!
Citera
2009-07-22, 16:23
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marckus

Laidback, 100 poster och ett halvårs medlemsskap så får du tillgång till Laidback

Presentera dig själv

Senast redigerad av epost72 2009-07-22 kl. 16:38.
Citera
2009-07-22, 16:26
Medlem
Lepiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoo
Söker en tråd om ett program, programmet är typ som att bygga med lego i datorn, Du kan typ rita upp former, sätta en motor på och få något att röra sig. Vet att de var mer än ½år sen jag såg tråden och provade programmet, men fick sånt jävla sug att leka runt med det idag. Nån som har någon ide?

(Nej, jag vet inte vad programmet heter.)

https://www.flashback.org/showthread.php?t=635761 skulle det kunna vara.
Citera
2009-07-22, 18:25
Medlem
LadyTeas avatar
Söker en eller flera trådar i tatueringsforumet som handlar om att fixa till tatueringar gjorda av mindre skicklig tatuerare. Om det nu av någon outgrundlig anledning finns flera trådar om duktiga tatuerare i olika städer så helst en tråd som handlar om Stockholm!

Mycket tack!
Citera
2009-07-23, 15:31
Medlem
supermassives avatar
Nu hittade jag tråden!
Senast redigerad av supermassive 2009-07-23 kl. 15:35.
Citera
2009-07-23, 17:19
Medlem
Fernandoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lepidus
https://www.flashback.org/showthread.php?t=635761 skulle det kunna vara.

Japp, tack som fan, du har räddat min tråkiga dag.
Citera
2009-07-23, 18:25
Moderator
NewDeers avatar
Letar efter tråden om staden/byn som inte finns. Kommer inte ihåg vad den hette! Alla bor i närheten av ***** - ingen bor i den. Skön tråd med konspirationsteorier
Citera
2009-07-23, 22:38
Medlem
BLIVIT BLÅST; har kontonummer....

Hur gör man..... Om man har en persons bank, clear och kontonummer, och misstänker att personen blåst en på 2300..... Kommer banken, Nordea ge ut namn? Eller det måste finnas ett namn registrerat? Någon som vet?

Vilken avdelning på FB kan dettA?
Citera
2009-07-24, 05:30
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Letar efter tråden om staden/byn som inte finns. Kommer inte ihåg vad den hette! Alla bor i närheten av ***** - ingen bor i den. Skön tråd med konspirationsteorier
*****: Finns Vara?
Citera
2009-07-24, 14:16
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
*****: Finns Vara?
Så var det ja! Tusen tack
Citera
2009-07-24, 20:07
Medlem
Sam.Bogas avatar
Jag är helt säker på att jag läste en tråd om fildelning. det var a till ö.om hur och var man begynner och tips men nu finner jag den inte,någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in