2012-02-08, 22:43
Medlem
Powens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Ja

Lvling med quests kräver babysitting då alla quests inte går att botta sig igenom.

Lvling med grinding kräver ingen babysitting, men det går mycket långsammare samt att det kan vara lite suspekt att grinda 3-4 lvls i samma område sen byta till nästa osv.

Kickz Q-profiler funkar grymt, sen kan du även lvla med gathering proffs.

På tal om kicks profiler angående grind 68-80 (H). Är på lvl 71 och min gubbe bara åker runt på mounten anfaller mobs ibland. Vet du problemet kan vara?
Citera
2012-02-09, 07:44
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Ja

Lvling med quests kräver babysitting då alla quests inte går att botta sig igenom.

Lvling med grinding kräver ingen babysitting, men det går mycket långsammare samt att det kan vara lite suspekt att grinda 3-4 lvls i samma område sen byta till nästa osv.

Kickz Q-profiler funkar grymt, sen kan du även lvla med gathering proffs.

Babysitting gör jag hela tiden! Skulle aldrig falla mig in att göra något annat! Med tanke på att folk kan skriva till mig och sådant. Jag vill bara kunna göra annat än att wowa hela fritiden, så jag tänkte botta när jag glor på tv, läser, äter, städar, ja, princip vad som helst som jag gör i hemmet som inte är wow!

Men ptja, questbotting it is, ska kolla in Kickz dårå!
Citera
2012-02-09, 09:51
Medlem
Historiks avatar
Inom 2 veckor försvinner CM pga brist på personal samt att deras paypal har blivit blacklistad så de kan inte ta emot donations. väldigt trist :-/ Som tur är har man den köpta versionen, men det var en bra community
Citera
2012-02-09, 17:31
Medlem
Better_Halfs avatar
Var fan skall man då få gratis hb från?
Citera
2012-02-09, 20:53
Medlem
Litetmongobarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Historik
Inom 2 veckor försvinner CM pga brist på personal samt att deras paypal har blivit blacklistad så de kan inte ta emot donations. väldigt trist :-/ Som tur är har man den köpta versionen, men det var en bra community

Vad är CM?
Citera
2012-02-09, 21:26
Medlem
Nixitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litetmongobarn
Vad är CM?

CodeMplosion

"Because of our decision to stop with CodeMplosion, we ask you to make sure you update your email and opt-in to receive Administrator emails so we can contact you in the future.

It's been a blast, I'll miss all of you.
BackBone"
Citera
2012-02-10, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixitch
CodeMplosion

"Because of our decision to stop with CodeMplosion, we ask you to make sure you update your email and opt-in to receive Administrator emails so we can contact you in the future.

BackBone"

Tja, vad kan man säga.. annat än JÄVLA SKIT... bara att köpa då. Vilket säkert gör att man slipper massa downtime iofs..
Citera
2012-02-10, 13:08
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atero
Tja, vad kan man säga.. annat än JÄVLA SKIT... bara att köpa då. Vilket säkert gör att man slipper massa downtime iofs..
Ja, du slipper all downtime. Enda gången du kan få lite "downtime" är när den behöver uppdateras, vilket oftast tar 1-6h.
Citera
2012-02-10, 14:06
Medlem
Better_Halfs avatar
Får upp hoppet lite om CM nu. Sidan leder direkt till deras twitter-feed där de precis skrev "Stay tuned for a very interesting upcoming update" och "Working on transfering hosts, stay tuned".

Hmmm
Citera
2012-02-10, 14:26
Medlem
Litetmongobarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixitch
CodeMplosion

BackBone"

Tackar!, varför ska de stänga ner?
Citera
2012-02-10, 18:14
Medlem
i brist på tid så orkar jag inte leta igenom alla dessa sidor angående detta men, fungerar de att ha på Honorbuddy på 2 olika account samtidigt? lr är den locked till 1?

antar att det bara fungerar på 1 i taget då de låter lite för bra för o va sant annars
Citera
2012-02-10, 19:12
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskNships
i brist på tid så orkar jag inte leta igenom alla dessa sidor angående detta men, fungerar de att ha på Honorbuddy på 2 olika account samtidigt? lr är den locked till 1?

antar att det bara fungerar på 1 i taget då de låter lite för bra för o va sant annars
Köper du en session går det enbart att använda en åt gången, köper du tre kan du använda tre osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in