2011-08-31, 19:48
Medlem
Nu har CodeMplosions crackat den nya versionen av Honorbuddy. I den här tråden kan ni ladda ner den. På den förra versionen jag länkade kunde man bara klicka logga in utan att behöva skriva in någonting själv. På den nya versionen står det ingenting från början, skrev in "test" som användarnamn och "1234" som lösenord och det fungerade. Om man måste skriva in någonting speciellt eller om vad som helst fungerar vet jag inte.

Även CodeMplosions hemsida fungerar som vanligt.

EDIT:
Laddade upp Honorbuddy 2.0.0.5354 på Megaupload om ni har svårt att ladda ner den från ovanstående länk.
http://www.megaupload.com/?d=TIV1DTDS
Senast redigerad av Bladmannen 2011-08-31 kl. 19:55.
Citera
2011-08-31, 20:14
Medlem
Nån som kan förklara en grej för mig, kan vara jag som ser helt fel.
På Pirox hemsida så finns det profiler för 1-20, 41-60, 71-80, men vars är profilerna för 21-40, 61-70 och 81-85?
Vore som i behov av en lvl 30 profil ändå..
Citera
2011-08-31, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evil1
Nån som kan förklara en grej för mig, kan vara jag som ser helt fel.
På Pirox hemsida så finns det profiler för 1-20, 41-60, 71-80, men vars är profilerna för 21-40, 61-70 och 81-85?
Vore som i behov av en lvl 30 profil ändå..

Aldrig använt Pirox.
Gå in på http://www.piroxbots.com/forum/ och går ner till Profiles. Där finns för alla levels.
Citera
2011-08-31, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladmannen
Aldrig använt Pirox.
Gå in på http://www.piroxbots.com/forum/ och går ner till Profiles. Där finns för alla levels.
Såg det nu, dumt att ens göra det här då man är trött..

Aja, nån som orkar förklara hur fan man gör för att boten ska questa åt en då?
Har Pirox Basic och Elite, just nu verkar jag bara se profiler då den springer runt och slaktar..
Citera
2011-09-01, 00:20
Medlem
Skitonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladmannen
Nu har CodeMplosions crackat den nya versionen av Honorbuddy. I den här tråden kan ni ladda ner den. På den förra versionen jag länkade kunde man bara klicka logga in utan att behöva skriva in någonting själv. På den nya versionen står det ingenting från början, skrev in "test" som användarnamn och "1234" som lösenord och det fungerade. Om man måste skriva in någonting speciellt eller om vad som helst fungerar vet jag inte.

Även CodeMplosions hemsida fungerar som vanligt.

EDIT:
Laddade upp Honorbuddy 2.0.0.5354 på Megaupload om ni har svårt att ladda ner den från ovanstående länk.
http://www.megaupload.com/?d=TIV1DTDS
Äntligen
Citera
2011-09-01, 12:20
Medlem
naborus avatar
The Points Market is currently disabled. This can occur for a number of reasons. The most likely reason is that you currently do not have any earned points. In order to access the Point Market you must have at least 1 point.
hur får man poäng om man inte har tillgång att kommentera forum delen?
Citera
2011-09-01, 15:37
Medlem
Nu har boten stått i 40 minuter och laddat ner meshen.. Är det till den specifika profilen jag använder eller alla profiler som finns?
Har för mig att det fanns FÖRUT en mesh som någon hade laddat upp som innehöll alla profiler, finns det något liknande nu?
Citera
2011-09-01, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Nu har boten stått i 40 minuter och laddat ner meshen.. Är det till den specifika profilen jag använder eller alla profiler som finns?
Har för mig att det fanns FÖRUT en mesh som någon hade laddat upp som innehöll alla profiler, finns det något liknande nu?

För mig har det tagit som längst en kvart. Om du vill ha bättre svar kan jag tipsa om att svara i profilens tråd på forumet där den kommer ifrån.

Vet inte om det finns något sånt att ladda ner nu.
Citera
2011-09-02, 10:22
Medlem
Någon som vet var man får tag på en BG bot till 3.3.5? Jag orkar inte sitta och farma på en privatserver nämligen!
Citera
2011-09-02, 18:25
Medlem
Hej allihopa! har setat och läst och läst om wow botting nu, problemet är, att jag letar efter en bot som man verkligen kan använda, har testat en massa botar, som är faktiskt helt värdelösa.
Jag är snål av mig, så om någon vill dela med sig/visa mig en gratis leveling bot, skulle jag bli jätte tacksam!

Mvh Wib.
Citera
2011-09-02, 18:48
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Vilken är den ledande gatherbotten på marknaden just nu? Jag har testat honorbuddy men den är ju fruktansvärt dyr.
Senast redigerad av HaxarnHiaHia 2011-09-02 kl. 18:50.
Citera
2011-09-02, 19:37
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
Vilken är den ledande gatherbotten på marknaden just nu? Jag har testat honorbuddy men den är ju fruktansvärt dyr.

Typ 200-250kr. Tänkt timmarna du köper dig fri ifrån istället för att sitta och farma. Jobbar du ett par av dessa "friköpta" timmar så har du fått tillbaka pengarna igen, men har ändå en jäkla massa fritid kvar. Dessutom finns det så mycket mer Honorbuddy kan göra än att farma herbs/ores. Tycker det är snålt att tänka på något annat vis Just sayin'
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in