2011-03-06, 21:14
Medlem
canals avatar
Hej!

har börjat använda PVP tool. Men jag förstår inte rktigt. Har tankat en (vad som verkar vara en bra profil) till min pala. Men den gör ju inga quest? bara springer omkring och dödar random mobs!

Ska den göra det? låter ju helt cp haha.

här är profilen jag använder!
http://www.piroxbots.com/forum/284-1...uman-area.html

Sen har jag problem med lootingen, har läst FAQ men får det ej att funka! heelp!
Citera
2011-03-06, 21:37
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
http://www.warcraftcheating.com/vB/s...HB-wierd-error

Otrolig tur att man redan är inloggad !:>
Citera
2011-03-06, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emil99
Otrolig tur att man redan är inloggad !:>

Lotto, felet kom runt 19:15 tror jag, jag hade startat boten 19:00 för att bota BG, men skulle starta om HB för att jag skaffade ny CC, och såklart så var boten nere då!
Citera
2011-03-07, 01:17
Medlem
Soffgurkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canal
Hej!

har börjat använda PVP tool. Men jag förstår inte rktigt. Har tankat en (vad som verkar vara en bra profil) till min pala. Men den gör ju inga quest? bara springer omkring och dödar random mobs!

Ska den göra det? låter ju helt cp haha.

här är profilen jag använder!
http://www.piroxbots.com/forum/284-1...uman-area.html

Sen har jag problem med lootingen, har läst FAQ men får det ej att funka! heelp!

Nepp, den gör inga quest, det är nämligen ingen quest profil. Det står i beskrivningen om det är det. Underskatta dock inte grinding som lvling metod, har använts och fungerat länge

Lootingen? Har du satt på Memlooting och keybindat "interact with target" samt "target last hostile", både inne i spelet och på boten?

Mvh
Citera
2011-03-07, 12:49
Medlem
Smerothlols avatar
Ville bara säga tack över eran fina FAQ, hade gärna varit med och gjort den om jag blivit tillfrågad

Tack! Förhoppningsvis kommer det att minska med dessa dumma frågor.
Citera
2011-03-07, 17:23
Medlem
canals avatar
Hej!

Jag har problem med piroxbots!

Jag får in min char att ta quests. Har nu laddat ner en profil som med säkerhet tar upp quests!

(Länk)
http://www.piroxbots.com/forum/302-p...h-blaize9.html

men inte inte ett quest den plockar upp
Någon vet om man måste binda ngt eller göra ngt spec för att få igång det?!

Mvh
Citera
2011-03-07, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sc0ut
Jag har använt Honorbuddy i drygt ett år nu och är ganska nöjd men nu har jag bestämt mig för att utmana mig själv - jag ska göra en egen bot! Den ska kodas i C# och plugins, CCs och profiler kommer att kunna kodas i Lua. Än så länge har jag bara hunnit med att göra själva grunden - den kan röra sig med CTM, logga in automatiskt men har inte lyckats skapa något mesh-liknande ännu. Det som kommer att vara unikt med min bot (som för övrigt förhoppningsvis kommer att släppas om ca. 6 månader) är att man ska kunna slå på den så kör den från 1-85 på det mest effektivaste sättet. Man ska inte behöva starta om något eller liknande.

Hur ska detta fungera då?
- Botten kan logga in sig själv automatiskt om det crashar
- Botten kommer (beroende på inställningar) automatiskt att ta pauser för att vara mer mänsklig
- Botten kommer att variera mellan dungeons (15-85), battlegrounds (~50-85) och questing (1-85)
- Botten behöver inte profiler för standard 1-85 men man kan ändå lägga in för till exempel herb farming
- Botten tar på sig gear av sig själv, lägger ut talents av sig själv och köper mat själv
- Den jobbigaste (att göra) men samtidigt roligaste delen av botten är att den ska ha ett automatiskt chatsystem. Det är ännu inte bestämt hur det ska fungera men man ska inte kunna märka att det är en bot.

Har ni några frågor eller önskningar på funktioner? Den kommer troligen att ha en startavgift på ~$50.

ÄLSKAR BOTTING
Låter Mumma
Citera
2011-03-07, 19:36
Medlem
Ska börja bota en hunter 24/7 och styra den ifrån min Android, är det något plugin som är nödvändigt som inte medföljer när man laddar ner? Kommer självklart titta, men lär missa något som inte har en lockande titel/4-5 stjärnor.

Vad rekommenderar ni grinding eller questing? Känns som man inte kan lita på questing, har kört en del profiler i Outland och Northrend, quester som fattas som boten inte tar upp osv..
Citera
2011-03-07, 20:11
Medlem
Citat:
Ska börja bota en hunter 24/7 och styra den ifrån min Android, är det något plugin som är nödvändigt som inte medföljer när man laddar ner? Kommer självklart titta, men lär missa något som inte har en lockande titel/4-5 stjärnor.

Vad rekommenderar ni grinding eller questing? Känns som man inte kan lita på questing, har kört en del profiler i Outland och Northrend, quester som fattas som boten inte tar upp osv..

Grinding är väl mest pålitligt men questing jävligt mycket snabbare när det väl funkar.(Beror ju på vilken profil man använder) Som du säger så händer det väldigt ofta att man får nått error och måste göra det manuellt eller botten mitt i allt bestämmer sig för att göra ett annat quest eller nått annat skit. Hade jag varit du hade jag väntat tills det kommer ordentliga questing profiler och tills dess kört grinding.
Citera
2011-03-07, 20:13
Medlem
Daddls avatar
Citat:

Om jag vore du skulle jag använt mig av grinding. Jag har använt questing profiler mellan lvl 1-60 men tyvärr har det varit buggar och liknande saker. Så det krävs att man babysittar.

Jag är också ute efter en plugin som man kan styra ifrån telefonen. Laddade hem BuddyCentrum från buddy's forum. Men tyvärr så har jag inte fått den att fungera till min Iphone. Om det finns någon som kan och har lust att hjälpa, hör av dig!
Citera
2011-03-07, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daddl
Om jag vore du skulle jag använt mig av grinding. Jag har använt questing profiler mellan lvl 1-60 men tyvärr har det varit buggar och liknande saker. Så det krävs att man babysittar.

Jag är också ute efter en plugin som man kan styra ifrån telefonen. Laddade hem BuddyCentrum från buddy's forum. Men tyvärr så har jag inte fått den att fungera till min Iphone. Om det finns någon som kan och har lust att hjälpa, hör av dig!

Kolla in på WCC, finns någon app till Android, även TeamViewer, inte säkert att det fungerar
Citera
2011-03-07, 21:25
Medlem
Questing är absolut bättre jämfört med grinding.
Går mycket fortare, finns ett par profiler som är nästan helt fria från interaktion. Ser man till att installerat ett par plugins samt ha de senaste custom behaviors så fungerar det mesta riktigt bra!

Hade du tänkt att lvla alliance eller horde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in