2013-11-23, 13:01
Gäller att vara smart när man bottar. Tror de flesta åker fast för att de antingen blir för giriga eller inte har vett nog att skydda sig. Bästa är om man kan skilja bottarna åt på olika konton för om man blir rapporterad på sin farmbot behöver inte AH boten ryka osv. Min uppfattning är att de som ryker först är folk som blir för giriga och farmar eller kör AH 24/7 samt de som bottar i BGs.
Citera
2013-11-23, 13:07
Medlem
salxars avatar
http://www.ownedcore.com/forums/worl...hould-use.html
Här har ni en guide för hur ni minimerar risken för att bli bannad för botting.

Citat:
TL;DR:

Talk in guild / general / whispers
Get your bot gear, transmog set and a title
Use a raid/meta/rep mount - not the basic flying mount
Use a non-randomised name
Join a big social guild and be active in it
Take/Simulate Bio and Food Breaks
AFK in major cities for awhile
Swap alts and do other things throughout the day
Play on regular schedules - 4-6 days a week.
BOT LIKE A HUMAN
Citera
2013-11-23, 19:47
Medlem
Bottat hela min tid i WoW utan att ha åkt fast!
Citera
2013-11-26, 16:21
Medlem
Hej! Åkte fast för gold selling i sommras och var väldigt nära på att bli perma bannad. Vad händer om jag åker fast för botting nu? Accountet har jag haft sedan vanilla så att förlora det hade inte vart något vidare..
Citera
2013-11-27, 01:28
Medlem
Sherlock.Holmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incesthenke
Hej! Åkte fast för gold selling i sommras och var väldigt nära på att bli perma bannad. Vad händer om jag åker fast för botting nu? Accountet har jag haft sedan vanilla så att förlora det hade inte vart något vidare..

Du åker på permaban direkt för botting, särskillt om det är guld du bottar.
Citera
2013-11-27, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock.Holmes
Du åker på permaban direkt för botting, särskillt om det är guld du bottar.
Kommer levla lite då och då
Citera
2013-11-30, 15:07
Medlem
Bottat i två år med Honorbuddy (gratis version, antar att det var crackat) och aldrig blivit straffad eller upptäckt..iaf, jag la ner min wow karriär för ett halvt år sedan och nu vill jag börja spela och botta igen, finns det någon bot på nåt forum som är gratis? Hittar inget på t.ex codeemplosion
Citera
2013-11-30, 20:55
Medlem
Nixitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illusionz
Bottat i två år med Honorbuddy (gratis version, antar att det var crackat) och aldrig blivit straffad eller upptäckt..iaf, jag la ner min wow karriär för ett halvt år sedan och nu vill jag börja spela och botta igen, finns det någon bot på nåt forum som är gratis? Hittar inget på t.ex codeemplosion

codemplosion har bytt domän till codedeception
Citera
2013-12-01, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixitch
codemplosion har bytt domän till codedeception
Tackar så jätte mycket
Citera
2013-12-01, 19:07
Medlem
valleFANs avatar
börjar bli trött på att farma fullt honor gear till olika specs of klasser då jag gjort det över 14 ggr sedan mop releasen

jag har bottat lite förut och då jag sitter på ett ganska värdefullt konto nu så undrar jag 3 saker:

är det värt att botta 6-7 timmar extra BGs per dag med honorbuddy om man bottar smart?

har aldrig blivit suspended eller varnad förut, är det permban som gäller?

om man bottar på en annan IP, kan man påstå att någon annan spelat på ens konto och få unban?

fruktansvärt tacksam för svar!
Citera
2013-12-02, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valleFAN
börjar bli trött på att farma fullt honor gear till olika specs of klasser då jag gjort det över 14 ggr sedan mop releasen

jag har bottat lite förut och då jag sitter på ett ganska värdefullt konto nu så undrar jag 3 saker:

är det värt att botta 6-7 timmar extra BGs per dag med honorbuddy om man bottar smart?

har aldrig blivit suspended eller varnad förut, är det permban som gäller?

om man bottar på en annan IP, kan man påstå att någon annan spelat på ens konto och få unban?

fruktansvärt tacksam för svar!

Hört att många som blottat i bgs blivit bannade den senaste månaden. Skulle inte rekommendera det.
Citera
2013-12-04, 14:28
Medlem
Hej!

Jag söker bot eller hack för WoW 2.4.3 som jag skall använda på Private Server.
Antingen någon simpel farming bot eller något shysst som speedhack eller liknande.

Som sagt är det private server så är ju inte så farligt ifall man blir bannad..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in