2011-03-06, 15:09
Medlem
Soffgurkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Careless
Fortsätter diskussionen här.Jo jag använder pirox för att farma herbs och dylikt, men när det kommer till att lära honom hur han ska bete sig i combat står den bara still och buffar upp sig. Därför har jag gett upp med den biten.

F.ö. undrar jag varför pirox archaeology beter sig så cp. Det sättet den flyger på ser ju stört ut och vem som helst fattar ju att en bot är inblandad. Ja, jag tänkte att det var värt att köpa pirox efter att ha använt en hackad version i någon vecka.

Jag märker att det inte går helt bra för dig. Combat brukar vara det absolut lättaste att fixa, in på forumet och hitta screenshot från någon som satt upp sina keys ordentligt. Hittar du absolut ingenting användbart så kan jag hjälpa dig här.

Archa ser väldigt mänsklig ut när jag använder den, använder du CTM eller keyturning?

Mvh
Citera
2011-03-06, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sc0ut

- Botten tar på sig gear av sig själv, lägger ut talents av sig själv och köper mat själv
- Den jobbigaste (att göra) men samtidigt roligaste delen av botten är att den ska ha ett automatiskt chatsystem. Det är ännu inte bestämt hur det ska fungera men man ska inte kunna märka att det är en bot.

Har ni några frågor eller önskningar på funktioner? Den kommer troligen att ha en startavgift på ~$50.

ÄLSKAR BOTTING

Låt oss som skrev guiden få vara testpersoner till din bot!
Citera
2011-03-06, 15:25
Medlem
Carelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffgurkan
Jag märker att det inte går helt bra för dig. Combat brukar vara det absolut lättaste att fixa, in på forumet och hitta screenshot från någon som satt upp sina keys ordentligt. Hittar du absolut ingenting användbart så kan jag hjälpa dig här.

Archa ser väldigt mänsklig ut när jag använder den, använder du CTM eller keyturning?

Mvh
CTM är iaf inte aktiverat. Antar då att jag ska aktivera det och även Smooth CTM Turning?

Grejen är att jag t.ex. ska använda arcane mage profile för grinding och så har den gett mig en massa macros jag ska använda. Dock så funkar inte ett enda macro, så det den gör är att den står still och aktiverar arcane power.
Citera
2011-03-06, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Det kommer att komma en hemsida för botten inom en månad eller så. Observera att den inte ens är i närheten av klar. Jag har bestämt att botten kommer att vara gratis men med möjlighet att donera för lite extra förmåner.
Citera
2011-03-06, 16:03
Medlem
Soffgurkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe

Låter skitbra! Då får han ju reklam på köpet också!

Citat:
Ursprungligen postat av Careless
CTM är iaf inte aktiverat. Antar då att jag ska aktivera det och även Smooth CTM Turning?

Grejen är att jag t.ex. ska använda arcane mage profile för grinding och så har den gett mig en massa macros jag ska använda. Dock så funkar inte ett enda macro, så det den gör är att den står still och aktiverar arcane power.

Jo, gör det, aktivera det även ingame. Tänk även på att snäva svängar ser värre ut från ditt perspektiv än från andras. Om du inte ska döda jättesvåra mobs, gör din egen setup. Allt du behöver i combat som arcane mage är väl arcane blast bundet till bottens "spam" funktion, och arcane missiles till "timed". Mitt förslag är att du keybindar dom till 1 och 2 inne i wow, så att det ser ut så här: Screenshot
Tänk även på att få casttiden rätt, den är nämligen i millisekunder.

*Edit* Igen, om du inte slåss mot något jättetufft, ta även bort buffarna helt och hållet. Det ödslar bara tid om du inte kan få till det

Mvh
Senast redigerad av Soffgurkan 2011-03-06 kl. 16:05.
Citera
2011-03-06, 17:20
Medlem
Andrechawlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sc0ut
Det kommer att komma en hemsida för botten inom en månad eller så. Observera att den inte ens är i närheten av klar. Jag har bestämt att botten kommer att vara gratis men med möjlighet att donera för lite extra förmåner.

Riktigt coolt! Vad ska boten heta, Flashback bot CO? :P. Skulle vara riktigt kul att få testa boten när du släpper en testbeta
Citera
2011-03-06, 18:29
Medlem
Natethegreats avatar
Vilken version av HB är det som gäller nu?
Citera
2011-03-06, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natethegreat
Vilken version av HB är det som gäller nu?

2.0.0.4245 är iaf den versionen jag använder och den funkar bra!
Citera
2011-03-06, 19:04
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schleeb

Agreed, lvl 19 på warlocken nu !
Citera
2011-03-06, 19:13
Medlem
Natethegreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schleeb

Tack funkar för mig nu också
Citera
2011-03-06, 20:08
Medlem
Natethegreats avatar
När jag ska starta HB nu så får jag upp detta medelande

[[7TY0IbXORqGKQBh5xbcgJA/V0uKYgpO5BmqFrZ7JEWG0gd3v1PrtEuABpZ9Wua9pyNL7WlxfK xQZjWHCF54N5g==]]
Unable to connect to server

Nån som vet vad de betyder?
Citera
2011-03-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natethegreat
När jag ska starta HB nu så får jag upp detta medelande

[[7TY0IbXORqGKQBh5xbcgJA/V0uKYgpO5BmqFrZ7JEWG0gd3v1PrtEuABpZ9Wua9pyNL7WlxfK xQZjWHCF54N5g==]]
Unable to connect to server

Nån som vet vad de betyder?

http://www.warcraftcheating.com/vB/s...HB-wierd-error
Citat:
The server is down. We are trying to figure out what is causing the script to use high cpu usage on the server. If you'll notice when the auth is offline forum load times are great, even for people not in Europe, however when it's online the server takes a drastic amount of time to respond. We are going to look into this, however we ask in the meantime that you don't make any new reports about this as we are aware of it, and are working on it.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in