2012-07-06, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikVinner
Har samma problem, Tilemap is null. Tror f.ö. inte att det står något på thebuddyforum om hur man crackar på rätt sätt. Tacksam för hjälp om någon vet hur man löser det!

Samma bot, samma problematik. Det är inte bara de crackade bottarna som får problem, "Tilemap" är bland de vanligare bland båda.

Citat:
Ursprungligen postat av AlexErikssoon
Questing 6-9h/dagen om man hela tiden är vid datorn och svarar whispers/fixar om questen buggar eller fastnar etc, är det säkert?

Det är hur säkert som helst, så länge man är vid datorn så är det nog i princip omöjligt. Såvida din karaktär inte ser alltför "bottig" ut. Springer konstigt osv.
Citera
2012-07-07, 20:50
Medlem
Sherlock.Holmess avatar
Tjena, finns det en Codemplosion version utav HB för tillfället?
Försökte leta i General / Community releases på forumet men hittade ingen up-to-date version.
Vore trevligt om någon kunde länka till senaste versionen på CMP.

Ty
/Sherlock.Holmes
Citera
2012-07-08, 14:54
Medlem
Zneekahs avatar
tips till nybörjarbottare: skaffa addonen Elephant, som sparar chatt historik. om du inte är vid datorn kan du se i efter hand om någon whisprat osv.
Citera
2012-07-09, 15:03
Medlem
Tjena, håller på och minar och herbar en del med min honorbuddy nu.

Jag undrar vad ni tycker att man bör köra för att tjäna mest guld?

Jag har Mining, Herbalism, Skinning, Jc, Bs och enchanting som proffessions.

Nån som har något tips?
Citera
2012-07-09, 16:18
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazt
Tjena, håller på och minar och herbar en del med min honorbuddy nu.

Jag undrar vad ni tycker att man bör köra för att tjäna mest guld?

Jag har Mining, Herbalism, Skinning, Jc, Bs och enchanting som proffessions.

Nån som har något tips?
Mining/herb
Prospecta ores
Sälj herbs
Gör necks/annat skit med alla gröna gems förutom den som kan göras om till rubys.
Disenchanta alla necks du gjorde och sälj alla blåa gems.

Eller sälj ores/herbs direkt.
Citera
2012-07-16, 09:55
Medlem
Hangurselfs avatar
Tänkte börja lvla en goblin hunter nu (eller ja, botten får ju göra jobbet!). Problemet är att kicks automatiska profiler fungerar inte, vet inte riktigt varför.. Har försökt att hitta en annan profil på honorbuddys hemsida men hittar inget. Vet någon nån bra? Har tidigare endast använt botten till att farma, något speciellt man ska tänka på i.o.m leveling?
Citera
2012-07-16, 11:04
Medlem
Powens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hangurself
Tänkte börja lvla en goblin hunter nu (eller ja, botten får ju göra jobbet!). Problemet är att kicks automatiska profiler fungerar inte, vet inte riktigt varför.. Har försökt att hitta en annan profil på honorbuddys hemsida men hittar inget. Vet någon nån bra? Har tidigare endast använt botten till att farma, något speciellt man ska tänka på i.o.m leveling?

Hur menar du att kicks inte fungerar? Ge oss lite mer information angående problemet så blir det lättare att hjälpa dig. Använde kicks och det fungerade utmärkt ( Okej då ibland fick man babysitta lite). Har du kicks SVN och uppdaterar den varje dag? Finns en profil för goblin där.
Senast redigerad av Powen 2012-07-16 kl. 11:08.
Citera
2012-07-16, 11:17
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hangurself
Du får välja rätt profil i "questing mode", du måste även ha laddat ner alla quest behaviors från hans SVN trunk.
Citera
2012-07-16, 11:33
Medlem
Hangurselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Du får välja rätt profil i "questing mode", du måste även ha laddat ner alla quest behaviors från hans SVN trunk.
Questing mode kör jag, får fixa det från hans svn dådå! tack
Citera
2012-07-16, 20:00
Medlem
Har lite problem med dc´s när jag questar. Brukar bli dc efter en stund när jag questar, någon som vet vad det beror på ?

Kör med Honorbuddy
Citera
2012-07-17, 18:34
Medlem
StayPositives avatar
någon som vet hur man duplicatar items? detta har säkert tagits upp tidigare men frågar ändå igen
Citera
2012-07-20, 15:39
Medlem
Läst ett par sidor nu på slutet men hittar ingenting angående saken, finns det någon orsak till att både MMO och WCC ligger nere?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in