2013-01-12, 15:27
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomatic
Questa helt klart. Drog 85-90 på tre dagar dvs 9 timmar per dag.
Testade även på BG och det var kasst.

Men har du nån profil man kan få eller.? Spela horde
Citera
2013-01-12, 15:30
Medlem
Sjukt beng som säger att BG suger, jag drog 89-90 på under 6 timmar via BG..
Citera
2013-01-12, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Uppgraderat allt mitt dreadful gear till fullo nu, köpt alla PvP vapen jag vill ha i transmog syfte, vad finns mer att göra nu? Köra arena och köpa ett vapen innan säsongen slutar? Levla min druid kanske..

PvP Vapen? Vart köpte du det? Inte kan du ha köpt Conquestvapen?
Citera
2013-01-12, 18:54
Medlem
Nomatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Men har du nån profil man kan få eller.? Spela horde
Jag körde med Kick's 1-90.
Citat:
Ursprungligen postat av dAkEyo
Sjukt beng som säger att BG suger, jag drog 89-90 på under 6 timmar via BG..
I jämförelse med att questa är det kasst, undrar vem som är "beng" här.
Citera
2013-01-12, 19:06
Medlem

Laddade ner det du laddade upp men hur gör man? =) Loggade in på något vid namn CodeXplosion eller något liknande sen kommer Honorbuddy rutan upp och laddar

''Honorbuddy v2.56701.525 started''
''Loggin in...''

''Welcome blablabla''

''You have not selected a valid instance of WoW to attach to!
Please restart Honorbuddy and choose a valid instance of WoW to use Honorbuddy with!
This version of Honorbuddy only supports WoW Build #16357
You are currently on build #0
There are 64 bit WoW processes running, did you start from the WoW launcher? If so, please start Wow.exe manually to use the 32 bit game version!''

NVM löste allt, följde instruktionen bara nu bottar den av sig själv.

Hoppas inget är detected förrens någon reportar. Någon som vet?
Senast redigerad av wharN 2013-01-12 kl. 19:10.
Citera
2013-01-12, 19:20
Medlem
Nomatics avatar

Du tror själv att folk skulle sitta och bota om boten var detected?!

Offtopic:
Vad är det med er som vägrar köpa Honorbuddy? Ni orkar inte kolla forumet efter guider, ni kollar inte efter vanliga problem som kan uppstå för att sedan lösa det smidigt själv om det skulle hända er, ni kollar inte efter profiler, ni kan inte lösa enkla problem. Sen ska ni ha alltihop gratis. Vissa av er orkar inte ens leta upp en crackad version själv. Fy fan för er
Senast redigerad av Nomatic 2013-01-12 kl. 19:22.
Citera
2013-01-12, 20:10
Medlem
Chrippe.s avatar
Någon som sitter på annan länk för nedladdning än den på s. 253? Den är ogiltig numera
Citera
2013-01-12, 20:25
Medlem
xaniixs avatar
Har en fråga till.Finns det nån inställning där bottet sätter på bättre equipment än man har på sig?

Edit:Hitta Själv.Sry för alla noob frågor första dagen jag använder HB
Senast redigerad av xaniix 2013-01-12 kl. 21:03.
Citera
2013-01-12, 20:38
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dAkEyo
PvP Vapen? Vart köpte du det? Inte kan du ha köpt Conquestvapen?

Har inte köpt det än, får det nästa vecka. Det är ju inget som botten kan hjälpa mig med iallafall så undrade mer vad man ska hitta på för kul med HB. Började på en gammal druid som legat och skräpat sedan vanilla. Level 28 var jag, den absolut första karaktären jag skapade i WoW för sådär 8 år sedan. Är 42 nu och druid är så jävla schysst o levla för det är ingen downtime alls. Sedan gillar jag att botten är tillräckligt smart för att fatta att den ska använda aquatic form när den är i vatten, prowla i catform förbi områden med mycket mobs osv. Sjukt intelligent på så vis, dock hade den stått still i EPL i lite mer än 2 timmar nu, utan att jag blivit utloggad.
Citera
2013-01-12, 20:47
Medlem
#Xcango013

Det bottet du ladda upp går in i dungeons o allt fungerar prima men när den kommer ut så står det i loggen

''Queing for random dungeon'' etc men det verkar den inte göra så får jag en röd error grej ingame där det står något liknande

''Valid slot isn't avaliabe'' eller något
Citera
2013-01-13, 00:39
Medlem
Xcango013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wharN
#Xcango013

Det bottet du ladda upp går in i dungeons o allt fungerar prima men när den kommer ut så står det i loggen

''Queing for random dungeon'' etc men det verkar den inte göra så får jag en röd error grej ingame där det står något liknande

''Valid slot isn't avaliabe'' eller något

Citera mitt inlägg nästa gång

Hmm, det problemet du har låter skumt..... kan glo runt på olika forum o leta efter en lösning, har du "ställt in" alla inställningar i HB korrekt?
Citera
2013-01-13, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomatic

Du tror själv att folk skulle sitta och bota om boten var detected?!

Offtopic:
Vad är det med er som vägrar köpa Honorbuddy? Ni orkar inte kolla forumet efter guider, ni kollar inte efter vanliga problem som kan uppstå för att sedan lösa det smidigt själv om det skulle hända er, ni kollar inte efter profiler, ni kan inte lösa enkla problem. Sen ska ni ha alltihop gratis. Vissa av er orkar inte ens leta upp en crackad version själv. Fy fan för er

Tydligen inte, bottade quest på min Druid och gick fortare att köra BGs med min Warrior så, beng är du.

EDIT: Skulle Citera ditt andra inlägg.
Senast redigerad av dAkEyo 2013-01-13 kl. 02:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in