2012-03-19, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jmaattsson
Hur i hela världen laddar man en CC?

Menar du hur man laddar in den i botten eller laddar ner den?

För att ladda ner de CC's som är bäst (Fpsware enligt mig) behöver du en SVN klient om du inte vill ladda ner fil för fil. SVN är väldigt enkelt och det finns guider på forumet om du inte riktigt förstår det.

Ladda ner Tortoise, jag tycker att den är den bästa SVN klienten..

När du sedan har laddat ner en CC stoppar du den i customclasses mappen och döper den till te.x. Fpsware Priest. Alla cc's som är gjorda av Fpsware måste heta "Fpsware Klass" med versalerna på rätt ställe och ett mellanslag emellan.
Citera
2012-03-19, 18:02
Medlem
Någon som vet av något fränt hack till wow 1.12.1 ? kör på fenix private server.. skulle vilja ha ett hack som tilllåter mig att 1-shotta bossar ect. tack tack för svar!
Citera
2012-03-19, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipchoppin
Menar du hur man laddar in den i botten eller laddar ner den?

För att ladda ner de CC's som är bäst (Fpsware enligt mig) behöver du en SVN klient om du inte vill ladda ner fil för fil. SVN är väldigt enkelt och det finns guider på forumet om du inte riktigt förstår det.

Ladda ner Tortoise, jag tycker att den är den bästa SVN klienten..

När du sedan har laddat ner en CC stoppar du den i customclasses mappen och döper den till te.x. Fpsware Priest. Alla cc's som är gjorda av Fpsware måste heta "Fpsware Klass" med versalerna på rätt ställe och ett mellanslag emellan.

Jo jag syftade på att få in den i botten
Citera
2012-03-20, 09:09
Medlem
Nä nu har Mesh Kalimdor_v2 not found on the server börjat komma igen. Blir o köpa botten senare ikv!
Citera
2012-03-20, 10:55
Medlem
Köpte HB nyss, kul att man inte har fått sin key på två timmar
Citera
2012-03-20, 11:30
Medlem
Litetmongobarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norraelg90
Någon som vet av något fränt hack till wow 1.12.1 ? kör på fenix private server.. skulle vilja ha ett hack som tilllåter mig att 1-shotta bossar ect. tack tack för svar!
Se om det finns någon äldre version av WoWEmuHacker. De äldre hade No Global CD hack. Så gjorde man bara en macro på typ /cast Arcane Explosion x250 så kunde man oneshotta de mesta.
Citera
2012-03-20, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sexgalningen
Köpte HB nyss, kul att man inte har fått sin key på två timmar

Då är det något som inte stämmer, kontakta bossland. Jag liksom så många andra har fått våra direkt.
Citera
2012-03-20, 18:27
Medlem
WeedIsMyDeeds avatar
Jag hörde att HB skall sluta göra uppdateringar för att Blizzard har gått ut med att de skall vara mycket hårdare mot botar, stämmer detta?
Citera
2012-03-20, 18:29
Medlem
'' Kalimdor_v2 not found on the server ''
Får jag hur jag än rensar logs eller hur jag än försöker med Mesh filerna att placera dem i C försökt i timmar nu och endå använt CMB's crackade veriason av honorbuddy
Citera
2012-03-20, 18:32
Medlem
Någon annan som kör crackat honorbuddy som får detta idag?:

"You have not selected a valid instance of WoW to attach to!
Please restart Honorbuddy and choose a valid instance of WoW to use Honorbuddy with!
This version of Honorbuddy only supports WoW Build #15354
You are currently on build #0"
Citera
2012-03-20, 20:28
Medlem
Någon som kan linka en download på en fungerande bot? Har letat över hela ownedcore etc.
Citera
2012-03-21, 09:55
Medlem
dasbandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otid
Någon annan som kör crackat honorbuddy som får detta idag?:

"You have not selected a valid instance of WoW to attach to!
Please restart Honorbuddy and choose a valid instance of WoW to use Honorbuddy with!
This version of Honorbuddy only supports WoW Build #15354
You are currently on build #0"

Antingen kör du wows 64bitarsklient(du måste köra 32bitarsklienten) eller så kan du testa att starta om wow och sen starta om boten efter att du öppnat wow igen.
Om inte det fungerar så kan du testa att starta boten först och starta wow direkt efter innan boten har hunnit ladda upp ordentligt.
Har fått samma error förut även fast jag kör 32bitars wow, installerade en ny pratition med windows 32bit på och nu funkar det alltid finfint.
I värsta fall kan du testa att ladda ner boten igen. Funkar inte det så ominstallerar du bara wow..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in