2012-09-10, 14:24
Medlem
Twispers avatar
NoobBot funkar ju bra, man ska ju ändå inte vara borta från datorn när man botar imo så att restarta programmet varje 20 min funkar. Kollar youtube eller något medans och sedan kollar om jag har blivit whispad eller något annat. Vet inte ens om det är värt att lägga ner pengar på Honorbuddy egentligen dock så vet jag inte hur bra det är jämfört med NoobBot.
Citera
2012-09-10, 15:01
Medlem
Skitonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twisper
NoobBot funkar ju bra, man ska ju ändå inte vara borta från datorn när man botar imo så att restarta programmet varje 20 min funkar. Kollar youtube eller något medans och sedan kollar om jag har blivit whispad eller något annat. Vet inte ens om det är värt att lägga ner pengar på Honorbuddy egentligen dock så vet jag inte hur bra det är jämfört med NoobBot.
Honorbudd anses vara det bästa alternativet.

En crackad version finns på Codemplosion. Googla!

EDIT: Med den nya patchen så kommer många bottar inte kunna prestera till 100% på några dagar/veckor.
Citera
2012-09-10, 15:10
Medlem
Tjenare, precis köpt ett 24H account med HonorBuddy, men har ingen aning vad man ska göra.. har kört med piroxbots i flera år med den finns ju inte längre. Någon som har lust att förklara för mig hur man startar den? har laddat ner en profil som ska farma mines i Sholazar Basin, men när jag klickar på Start så står det bara Honorbuddy Stopped.
Citera
2012-09-10, 15:59
Medlem
Skitonds avatar
Det finns trådar om hur du kommer igång på deras forum. Kolla där först.
Citera
2012-09-10, 21:28
Medlem
xaniixs avatar
nån som vet om MrFishIt funka nu till den nya patch?
Citera
2012-09-11, 16:13
Medlem
trattfans avatar
Testar HB botten nu, questing profiles... skulle göra en ny lvl 1 och den accepterar questen om och om igen och rör sig inte... vafan? Kör med crack verisionen
Citera
2012-09-11, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
nån som vet om MrFishIt funka nu till den nya patch?

Funkar för mig.
Citera
2012-09-11, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitond
Det finns trådar om hur du kommer igång på deras forum. Kolla där först.
Haha, precis vad jag letade efter..Tack!
Citera
2012-09-11, 18:27
Medlem
Draxans avatar
Så har ingen crackat den nya versionen av honorbuddy?
Citera
2012-09-12, 01:10
Medlem
Skitonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draxan
Så har ingen crackat den nya versionen av honorbuddy?
Jo, finns på CM
Citera
2012-09-12, 01:14
Medlem
Bjoonkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitond
Jo, finns på CM

Vad menar du med CM? Du kan gärna länka sidorna då du säger att det finns så slipper man fråga nästa gång! Men väldigt bra att du svarade att det fanns ändå!!!
Citera
2012-09-12, 01:51
Medlem
Skitonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoonko
Vad menar du med CM? Du kan gärna länka sidorna då du säger att det finns så slipper man fråga nästa gång! Men väldigt bra att du svarade att det fanns ändå!!!
Hade du bara läst ett av mina upplägg över ditt så hade du antagligen förstått.

Sådana här trådar har en tendens att bli översvämmade med folk som frågar samma sak om och om igen, frågor som ofta blir besvarade på varje sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in