2012-09-12, 17:42
Medlem
Upp med crackade versionen här!
Citera
2012-09-12, 17:49
Medlem
keeperss avatar
Är det bara jag som får upp följande text?

"You have not selected a valid instance of WoW to attach to!
Please restart Honorbuddy and choose a valid instance of WoW to use Honorbuddy with!
This version of Honorbuddy only supports WoW Build #16048
You are currently on build #0"
Citera
2012-09-12, 18:47
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keepers
Är det bara jag som får upp följande text?

"You have not selected a valid instance of WoW to attach to!
Please restart Honorbuddy and choose a valid instance of WoW to use Honorbuddy with!
This version of Honorbuddy only supports WoW Build #16048
You are currently on build #0"
Det kan bero på olika saker:
Boten stämmer inte överens med patchen
Du kör 64-bit WoW
Du kör WoW med DirectX11
Du startade boten under en loading screen
Citera
2012-09-13, 02:08
Medlem
Bjoonkos avatar
Eftersom folk säger att boten finns till patch 5.0.4 så skicka gärna länken till den crackade versionen så kommer väldigt många bli nöjd!!

Dem som har tänkt att bota nu innan mop så kan jag iaf rekommendera er att skaffa fullt i alla proffesions samt på flera gubbar (Primary och secondary då, alltså inte fish/first aid eller arch)

Detta är pga. då ni når 90 och använder er av boten och den börjar farm t.ex. herb/mine eller bara fiskar åt dig så kommer du tjäna tusen tals guld inom noll tid. Detta gjorde jag under WOTLK & Cata.

Fick min traveler tundra mount, hoggen, + DKP för mycket material till guilden, fruktansvärt lätt att köpa gear, mounts, riding skill och liknande till mina alts!

Om du vill ha några plugins som jag själv har gjort (kommer behöva bli updaterade så fort jag får tag i HB) så är de bara att hojta till, det är t.ex. Raven Lord farm, Rep farm av olika factions (Netherwing är de mest använda) Eller den som jag har använt mig väldigt mycket av själva som då är "Vial of sands material grind" och som jag har dragit in något fruktansvärt med guld med.
Citera
2012-09-13, 04:48
Medlem
Boten "finns" inte till nya patchen, än. Det är en beta version som är extremt buggad för den ovane. Således finns det heller ingen fungerande crack (antar jag?). Quests m.m. kommer dröja ytterligare 1-2 veckor innan man kan börja rulla felfritt med.

Som sagt, beta på Honorbuddy och dess crackade version, lite funkar, mycket funkar inte.
Citera
2012-09-13, 05:42
Medlem
highstakess avatar
Inte spela wow så mycket, men inte många som blir bannad av botar då? Räcker väl med att en snubbe reportar en?
Citera
2012-09-13, 09:08
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Inte spela wow så mycket, men inte många som blir bannad av botar då? Räcker väl med att en snubbe reportar en?
Det är folk som blir bannade hela tiden, det folk åkt dit på mest vad jag vet är publika profiler i Uldum. Många åker runt på rad och kör exakt samma route och det är väldigt uppenbart.
Citera
2012-09-14, 03:20
Medlem
Tjena! Tänkte bara ställa en snabb fråga.

Är det någon som vet om det strider mot Blizzards regler att köpa material av en bot?

Jag kan ta mig själv som ett exempel, jag bottar inte själv längre men jag har kontakt med ca 10 andra spelare som bottar då jag köper deras ores/herbs billigt. Har direktkontakt med dem när vi byter varor mot guld, COD eller Trade. Blizzard kanske läser igenom logs?

Om de nu blir bannade, finns det någon chans att jag åker på en ban då också?

Fråga 2.

Vad är säkraste sättet att föra över materialen du farmar med en bot till dit eget konto?

Har ett annat konto som jag tänkte börja botta på igen som står under min brors namn, hur kan jag transportera matsen mellan dessa två acc utan att blizzard kan binda ihop mig med det accet och ge mig en ban?

Tack på förhand!
Citera
2012-09-14, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knastplast

Är det någon som vet om det strider mot Blizzards regler att köpa material av en bot?

Jag kan ta mig själv som ett exempel, jag bottar inte själv längre men jag har kontakt med ca 10 andra spelare som bottar då jag köper deras ores/herbs billigt. Har direktkontakt med dem när vi byter varor mot guld, COD eller Trade. Blizzard kanske läser igenom logs?

Tack på förhand!

tror jag inte, när jag bottade fiske brukade jag sälja till flera av bästa guilderna på min realm
Citera
2012-09-14, 04:33
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knastplast

Fråga 2.

Vad är säkraste sättet att föra över materialen du farmar med en bot till dit eget konto?

Har ett annat konto som jag tänkte börja botta på igen som står under min brors namn, hur kan jag transportera matsen mellan dessa två acc utan att blizzard kan binda ihop mig med det accet och ge mig en ban?

Tack på förhand!

Fråga 1 Nej du kan inte bli bannad om du köper.
Fråga 2 Använda neutral ah lägg upp billigt och köp själv.
Citera
2012-09-14, 04:51
Medlem
SeLeCtedOnes avatar
För er som kör Honorbuddy så funkar BGBuddy helt utan problem till alla classer förutom shaman.

Till er som har problemet "You have not attached a valid" bla bla bla, så laddar ni ner den nya versionen.

Det ni ska göra för att få BGBuddy att funka är att gå in på honorbuddy mappen: Honorbuddy -> Routines -> Singular -> ClassSpecific och sedan deleta mappen "Shaman"
Starta om HB och så ska det funka perfekt.. (Funkar inte till Shamans)
Citera
2012-09-14, 16:35
Medlem
hannes156s avatar
Någon som fastnar vid /loading Tiles?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in