Läste HBs Faq om MoP-versionen av botten och det står att en riktig release inte har kommit än och att bara "test-versioner" finns ute. Det står också att teamet arbetar för fullt för att kunna släppa den nya botten.
Går det lika bra med testversionerna eller borde man vänta tills den riktiga releasen kommer? Använde HB i cataclysm och vet grunderna, men är ingen expert och vill i stort sett bara tuta igång och köra. Borde jag vänta eller köra igång med test versionen? Tips och råd uppskattas!
Läste HBs Faq om MoP-versionen av botten och det står att en riktig release inte har kommit än och att bara "test-versioner" finns ute. Det står också att teamet arbetar för fullt för att kunna släppa den nya botten.
Går det lika bra med testversionerna eller borde man vänta tills den riktiga releasen kommer? Använde HB i cataclysm och vet grunderna, men är ingen expert och vill i stort sett bara tuta igång och köra. Borde jag vänta eller köra igång med test versionen? Tips och råd uppskattas!
Citat:
Singular does not fully support all classes and specs yet.
Especially monks arent supported!
Archbuddy still needs to be updated
There are Issues with BGBuddy
Most QuestBehaviours and Questing should work. A few need to be updated still but 95%
Custom plugins and combat routines found on the forums needs to be updated by the authors before they work again.
Hmm, jag får inte honorbuddy att fungera..
honorbuddy has encountered a problem
Har fixat .NET framework, administratör, 32-bit och testat ungefär alla nya honorbuddy versions.
Kan det ha något med windows uppdateringar? eller vad kan vara felet?
Har fixat .NET framework, administratör, 32-bit och testat ungefär alla nya honorbuddy versions.
Kan någon hjälpa människan och då indirekt hjälpa mig med samma problem!?
Fixade det nu, fixade microsoft visual C++ 2008 64bit och 2010 64bit sedan directx 9 och och 32bit i wow launcher options. Väl inne i spelet satte jag på windowed mode ist för fullscreen. Nu funkar det galant! äntligen funkar det igen efter att worcraftcheating.org slutade fungera.
EDIT: fixade också tortoiseSVN, vet knappt vad det är men på något forum rekommenderade dom det om man hade problem med honorbuddy
Senast redigerad av urbex123 2012-10-07 kl. 05:28.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!